Speed en 3mmc is nu 1, kan het kwaad?

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Goeiemorgen drugsforum,
Afgelopen nacht was ik samen met nog 2 andere heerlijk drugs aan t gebruiken. Nu is er een ongelukje gebeurt want ik was speed aan het snuiven en hun waren 3mmc aan het snuiven. Elke keer van hetzelfde boord en dat ging helemaal prima tot een vriend dacht dat de speed ook 3mmc was. T was natuurlijk al laat dus ken gebeuren. Maar ik zag hem dus ineens lijntjes maken maar mijn speed lag niet meer op het boord of nouja het lag er nog wel maar hij had alles bij elkaar gedaan om nette lijnen te gaan leggen. Nu hebben we dus speed gemixt met 3mmc. Voor allebei de middelen ben ik niet bang dat ik perogeluk overdose maar ik heb verder echt geen idee hoe deze combinatie uitpakt en of we het nog zouden kunnen opsnuiven of dat dit heel onverstandig is. Zijn er mensen die wel eens speed en 3mmc door elkaar hebben gebruikt. Als dit geen probleem is kan ik het een ander moment gwn nog gebruiken maar als het makkelijk fout kan gaan dan gooi ik het liever gewoon weg.
Iniedergeval alvast bedankt voor jullie reactie

Mvg,
Teveelkaas

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Nee ik heb t in een apart zakje gedaan maar de speed was indd niet duur maar de 3mmc bij mijn lokale dealer wel helaas😂

Jake46

Newbie
Zou dit niet combineren. Los van elkaar is het al een aardige aanslag op het cardiovasculaire systeem, laat staan als je het door elkaar heen gebruikt. Beide middelen zijn niet duur in aanschaf dus zou het lekker wegflikkeren.
Hej Kan jij mij mss helpen met speed aub?

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan