Speed en ademhaling

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Macnreus

Newbie
Hallo,

Ik heb laatst voor t eerst speed genomen en dat is, buiten de soms zeurderige hoofdpijn, heel goed bevallen.
Wat mij als eerste opviel is dat mijn doorgaans, zeg maar altijd, hoge ademhaling binnen een kwartier na inname plaats maakte voor een gelukzalige, diepe buikademhaling. En deze buikademhaling hield in totaal zelfs ruim 20 uur stand.
Ik heb dezelfde ervaring met xtc (maar dan minder lang) en ik vraag mij af, is er een medicijn of natuurlijk middel wat diezelfde diepe buikademhaling kan bewerkstelligen. Te vaak xtc en/of speed wordt overal afgeraden dus daarom mijn dringende vraag.

Groet

inner_search

Badass junkie
Hallo,

Ik heb laatst voor t eerst speed genomen en dat is, buiten de soms zeurderige hoofdpijn, heel goed bevallen.
Wat mij als eerste opviel is dat mijn doorgaans, zeg maar altijd, hoge ademhaling binnen een kwartier na inname plaats maakte voor een gelukzalige, diepe buikademhaling. En deze buikademhaling hield in totaal zelfs ruim 20 uur stand.
Ik heb dezelfde ervaring met xtc (maar dan minder lang) en ik vraag mij af, is er een medicijn of natuurlijk middel wat diezelfde diepe buikademhaling kan bewerkstelligen. Te vaak xtc en/of speed wordt overal afgeraden dus daarom mijn dringende vraag.

Groet
Dit kan je makkelijk bereiken zonder drugs en gewoon ademhalings oefeninge te doe elke dag.
Meeste bekende is wrs wim hof.
Maar eens je begint te googelen kom je meerdere "guru's" tegen.

Zimm

Experimenterende gebruiker
Blauwe aap, ik heb al honderd miljoen oefeningen gedaan maar niets werkt behalve drugs
Drugs nemen om lekker te ademen is in mijn gedachten behoorlijk krom. Ik zou het waarderen voor wat het is, en er van genieten als je speed/mdma gebruikt.

Macnreus

Newbie
Blauwe aap, de ademhaling is uiteraard 'slechts' een hele fijne bijwerking en ik geniet volop van alle andere aspecten.
Inner search, ik zal Wim Hof eens gaan bestuderen.
Alkaloid, Tramadol heb ik al eens gehad maar bij lange na niet te vergelijken met speed.

Kleine J

Belezen gebruiker
Meer trekken zeker....
Ja, ff serieus, het is zelfs bewezen dat je neus weer helemaal open gaat na het klaar komen. Raar maar waar.

Vroeger werd speed gebruikt bij astma. Als je speed snuift dan gaat je neus open staan en kun je beter ademen.
Mijn neus gaat juist potdicht zitten na een lijntje, en wil ik hem weer (met veel moeite) open krijgen met een puntje of lijntje. Gaat die eerst een paar minuutjes open staan en daarna zo dicht zitten, dat je er dan onderhand een hoge drukspuit voor nodig hebt.

Als ik mijn neus open wil hebben, dat neem ik eerst ff mijn vriendin voor een half uurtje tot een uurtje of soms ietsje langer en dan neem ik daarna gewoon lekker nog een lijntje. Echt een aanrader (voor degenen zonder vriendin, one-night stand, hoer of andere personen waar ze iets mee kunnen. DIY handwerk werkt net zo goed.

Ja, ff serieus, het is zelfs bewezen dat je neus weer helemaal open gaat na het klaar komen. Raar maar waar.

Mijn neus gaat juist potdicht zitten na een lijntje, en wil ik hem weer (met veel moeite) open krijgen met een puntje of lijntje. Gaat die eerst een paar minuutjes open staan en daarna zo dicht zitten, dat je er dan onderhand een hoge drukspuit voor nodig hebt.

Als ik mijn neus open wil hebben, dat neem ik eerst ff mijn vriendin voor een half uurtje tot een uurtje of soms ietsje langer en dan neem ik daarna gewoon lekker nog een lijntje. Echt een aanrader (voor degenen zonder vriendin, one-night stand, hoer of andere personen waar ze iets mee kunnen. DIY handwerk werkt net zo goed.
Al eens neus uitspoelen geprobeerd?

Rivalrie

Badass junkie

Je hebt dan zwaar versneden speed. Speed maakt namelijk de neus open.

Natozlato

Wijs gebruiker
Je moet denk ik toch ook wel minstens een paar maanden iedere dag oefenen met die ademhalingsoefeningen, en niet te gauw opgeven. Het duurt ff om een nieuwe skill te leren lijkt me.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan