1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed en antidepressiva

Discussie in 'Speed' gestart door Dikkelijnpep123, 26 feb 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hoi, ik slik sinds 2 weken antidepressiva ( fluoxetine ) maar ik heb dit weekend heel veel speed gesnoven en nou kwam ik er later achter dat het heel gevaarlijk is.. ik heb veel gekotst die avond want heb er ook heel veel bij geblowd maar wat zijn de gevolgen hier van?
    En hebben die 2 weken antidepressiva slikken wel nut nu ik gesnoven heb?

2. acht.zes

acht.zes Wijs gebruiker

Tja.

Je doet een combi zonder er vooraf onderzoek naar te doen, hoort later iets dat het heel gevaarlijk is (van wie eigenlijk?) en nu maak je je zorgen en kom je het hier vragen.

Ik heb even gegoogled voor je, en het kan geen kwaad.

Ik zou de volgende keer er voor controleren of dingen samengaan, kan soms levensgevaarlijk zijn.

De Dunne en Fenrir vinden dit leuk.
  3. Lemonade

Lemonade Experimenterende gebruiker

Ik wil hier graag nog even aan toevoegen dat de combinatie speed en jouw medicatie misschien geen kwaad kan, maar soms is speed vervuild met bijvoorbeeld 4-methylamfetamine die een veel groter effect heeft op serotonine en dus wel gevaarlijk kan zijn. Daarom altijd je speed laten testen!

Fenrir vindt dit leuk.
  4. Parfumflesje

Parfumflesje Belezen gebruiker

Mwah ik gebruik af en toe speed terwijl ik ook dagelijks 20Mg citalopram gebruik. Ik heb nog geen levensbedreigende toestanden meegemaakt maar mijn pupillen groeien niet zo hard en ik ga niet zo hard als mijn vrienden die dezelfde dosis speed (150 Mg 73% amfetaminesfaat) gebruiken. Ik denk erover om te stoppen met antidepressiva. Ik wil ook gewoon net zo hard gaan als vrienden.

5. De Dunne

De Dunne Badass junkie Donateur De Leukste Thuis!

Is een beetje de omgekeerde wereld vind je niet? Je voorgeschreven medicatie laten staan omdat je “net zo hard wil gaan als je vrienden”. Niet echt de meest slimme beslissing lijkt mij. Je zal die antidepressiva niet voor de lol voorgeschreven krijgen toch? Beter laat je speed staan dan.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed antidepressiva
  1. MusicIsLife
    Reacties:
    28
    Weergaven:
    6.540
  2. foxy
    Reacties:
    0
    Weergaven:
    722