Speed en voedsel

Discussie in 'Speed' gestart door BasvanHoven, 7 okt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. BasvanHoven

BasvanHoven Belezen gebruiker

Helaas, zoals elke drug heeft speed een groot nadeel.

Wat er gebeurt bij speed heb ik gemerkt is dat het honger zo wordt onderdrukt en afgestompt dat tijdens een speed-trip (wanneer de reserves worden aangesproken en voedsel juist nodig is) eten bijna onmogelijk lijkt. Wat je ook doet, je lichaam werkt niet mee.

Waar Cannabis je honger vergroot en eten over het algemeen lekkerder laat smaken doet speed het tegenovergestelde. MDMA zorgt ervoor dat het laatste wat je wilt een stuk voedsel is maar zelfs deze druk laat mij nog makkelijker eten dan zijn broertje speed.

Je keel is droog, je loopt maar te kauwen en te kauwen, maar je krijgt het niet weg. Zo'n ranzige klont brood die te groot is om door te slikken. Eten smaakt naar karton, de smaak is compleet weg. Maar toch voel je je zwak omdat je je voedingsstoffen niet voldoende aanvult. Je zit in limbo tussen honger lijden en eten, een eeuwige tweestrijd.

Ik vind vla en yoghurt goed werken. Soepen ook. Uiteraard ook zacht voedsel dat makkelijk te kauwen is.

Hoe gaan jullie hiermee om?

2. Koffieboon

Koffieboon Newbie

Broodje nutella met bekertje melk naar binnen forceren. Als zelfs dit niet lukt dan soep, vla of breakers. En ja zelfs die breaker kreeg ik een keer niet weg na een feestje (onder invloed van 4f though).

Laden...

Deel Deze Pagina