Speed en weed

BelgjeOleOle

Experimenterende gebruiker
Ik rook per week ongever 15-20gram alleen, Heb nu voor mn derde keer speed gesnoven, laatste x was al 3maand geleden. Ben gelegenheids gebruiker als het om speed coke xtc gaat. Ik kan mn afkick makkelijk volledig wegroken met een paar joints, Heb nu een vraagje, heb gistern rond 2 uur 0,4g gesnoven en om 3u 0,3g Effect is al tamelijk afgenomen Nu mijn vraag als ik nu nog een lijntje trek en rond 7u in de namiddag begin te blowen remt het dan de speed af? Ik will mn speed op en vindt het een zonde om gewoon weg te gooien.

Krijg mijn speed voor 5€ en heb 1,3g maar dit zijn wel in 2 of 3 grote brokjes. Is speed soms beter als je hem koopt als het poeder is ?

Grtz, Mike

caatje

Badass junkie
Je bedoeld 1,5 tot 2,0 gram per dag lijkt mij. Of draai jij ze puur aan een stuk door? lijkt me sterk dat je zoveel rookt op een dag. Aal is het alleen maar om de kosten en je werk/school dat je niet kunt doen als je daadwerkelijk zoveel rookt.

BelgjeOleOle

Geld is geen probleem. Heb er genoeg. Wat ik wil weten als het effect van de speed bijna zogoed als weg is blijf en ik rook wat wiet ga ik de wiet voelen en zal de speed afnemen of ga ik juist nix voelen ? Ben nogal klein en mager van gestalt. Ben gewoon van op mij afkick te blowen en na 2 mooi jointjes ben ik van mijn afkick af. Maar geeft weed een effect op me als ik speed binnen heb en het effect al goed is afgebroken. ik vind het heel raar mn maten ook wel eens speed gebruiken voelen hem al na 5minuten terwijl ik zeker een half uur driekwartier zit te w8en. Kan zit zijn door mijn wiet gebruik? Of kan dit gwn verschillen van persoon tot persoon.

JewCookie

Wijs gebruiker
Remt het zeker af ja, gebruik het zelf als ik ga slapen. Als de speed uit begint te werken stort je snel in..

BelgjeOleOle

Wat bedoel je precies met instorten? De wiet die gwn hard aankomt ? Of plotseling heel moe komen fzo? Heb nog nooit wiet gesmoord op speed wel op mn afkick van speed.

DjTrips

Bewuste gebruiker
ehm, der is hierover al enkel topics =D zoekfunctie at ur upper side of the screen :tongueout: als ge minder zou paffe en meer zou peppen zoude da zien :wink:

PEP FTW

BelgjeOleOle

Idd pep is wel lekker maar heb al maten van me hun leven zien verknatsten door eerst te beginnen met 1 lijntje en zo maar opbouwen. Ik gebruik het heel zelden nooit als ik moet gaan werken. Heb gisteren middag na 6maanden een halve gram op kwartiertje binnen gesnoven. Ik vind het wel raar dat vrienden van me dezelfe speed voelen na ongeveer 10minuten terwijl ik het maar voel na een halfuurtje driekwartier. Voel de speed nog altijd een beetje werken nu en hoop dat hij tegen 6uur tochwel goed is uitgewerkt dat ik weer lekker kan blowen. Heb nog altijd geen echt duidelijk antwoord om mijn vraag gevonden. Heb al wat gezocht maar tevergeefs.

DjTrips

Bewuste gebruiker
BelgjeOleOle zei:
Ik rook per week ongever 15-20gram alleen, Heb nu voor mn derde keer speed gesnoven, laatste x was al 3maand geleden. Ben gelegenheids gebruiker als het om speed coke xtc gaat. Ik kan mn afkick makkelijk volledig wegroken met een paar joints, Heb nu een vraagje, heb gistern rond 2 uur 0,4g gesnoven en om 3u 0,3g Effect is al tamelijk afgenomen Nu mijn vraag als ik nu nog een lijntje trek en rond 7u in de namiddag begin te blowen remt het dan de speed af? Ik will mn speed op en vindt het een zonde om gewoon weg te gooien.

Krijg mijn speed voor 5€ en heb 1,3g maar dit zijn wel in 2 of 3 grote brokjes. Is speed soms beter als je hem koopt als het poeder is ?

Grtz, Mike

1 : brokjes kan je verpoederen, en is te zien of je pasta krijgt (zal wel ni in kleine hoeveelheden), brokjes zijn gedroogde natte propjes
2 : blowen zal het effect afremmen aangezien beide tegengesteld effect hebben, hoe later na je snuiving, hoe meer verminderen het zal...

nog vragen ?

EDIT : weet je zo zeker dat die brokken zoveel wegen ??

BelgjeOleOle

Zin brokjes dan beter of slechter dan in poeier vorm? Heb er al eens gehad die echt zeer nat was en weggegooid omdatk niet wist wat mee te doen?

Jups de brokjes wegen zoveel. Heb een schaaltje die tot op 1 honderste van een gram kan wegen. nouja niet rond 0,3 mss 0,32 fzo kan et nu nimer zien ^^

DjTrips

Bewuste gebruiker
BelgjeOleOle zei:
Zin brokjes dan beter of slechter dan in poeier vorm? Heb er al eens gehad die echt zeer nat was en weggegooid omdatk niet wist wat mee te doen?

Jups de brokjes wegen zoveel. Heb een schaaltje die tot op 1 honderste van een gram kan wegen. nouja niet rond 0,3 mss 0,32 fzo kan et nu nimer zien ^^

brokjes of poeder, is volgens mij zelfde, ik heb in mijn gripzakjes poeder en brokjes, ik krijg men zakjes als ze nog vers zijn, nat dus, brokjes zijn gewoon klontertjes, of ze even goed zijn denk ik wel, mss enkele %tjes maar niemand die het merkt, ik vind persoonlijk nat beter, gaat lekkerder naar binnen, droog kan er amphetamine (speed/pep) verdampt zijn maar in gripzakjes niet, heb je gwn drogere & minder brandende speed, in kwaliteit scheelt het niets tot zeer weinig

BelgjeOleOle

Zou het kunnen dat door mn speed een soort trip effect is onstaan wanneer ik een jointe rookte ? Ik hoorde(echt dingen zoals een us die passeert).

cadou

Belezen gebruiker
caatje zei:
Je bedoeld 1,5 tot 2,0 gram per dag lijkt mij. Of draai jij ze puur aan een stuk door? lijkt me sterk dat je zoveel rookt op een dag. Aal is het alleen maar om de kosten en je werk/school dat je niet kunt doen als je daadwerkelijk zoveel rookt.

Er staat per week.

Bovenaan