speed gebruik in ANTWERPEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

candy

Bewuste gebruiker
aan iedereen die hier een antwoord op heeft , graag , O K SPACE kennen we allemaal . graag iets anders .

candy

Bewuste gebruiker
ik bedoel gemakkelijk te verkrijgen ,GOED SPUL ,we zijn niet in nederland . en waar laat je het hier , in belgie TESTEN!!!

buzzy

Badass junkie
Beste mevrouw/meneer chaos, probeer even op adem te komen en probeert u dan in normale taal uw persoonlijke frustraties te uiten :)

candy

Bewuste gebruiker
nou dit is grof ?! ik dacht dat men hier alle vragen wat met speed te maken hebben kon stellen??????????????? toch nog groetjes

angel1

Experimenterende gebruiker
logisch dat je die reactie krijgt.snap je zelf toch ook wel dat niemand wijs raakt uit halve zinnen :confused:

candy

Bewuste gebruiker
is speed gemakkelijk te verkrijgen in antwerpen ?? vindt je er goed spul ??? waar laat je het beste je speed testen?? koop je jou speed aan in belgie of nederland ?? is er prijs verschil ?? ik betaal 30 euro voor 5gram

Colaiuta

Bewuste gebruiker
kan alleen zeggen dat ik voor 1 gr. 6 euro betaal dus de prijs is hetzelfde.

voor testpunten zou ik op het internet met google zoeken, heb je zo gevonden lijkt me

Psykaholik

Wijs gebruiker
candy zei:
is speed gemakkelijk te verkrijgen in antwerpen ?? vindt je er goed spul ??? waar laat je het beste je speed testen?? koop je jou speed aan in belgie of nederland ?? is er prijs verschil ?? ik betaal 30 euro voor 5gram
en dus dit bedoelde je met je eerste vraag ???????

candy

Bewuste gebruiker
alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .

Imke

Badass junkie
candy zei:
alle belgen en zeker limburgers p s waar ik ook toe behoor weten de SPACE in ANTWERPEN zijn 1 van de plaatsen waar je speed kan nemen ,zonder problemen, op de toog .

Ik ben Belg en zit ook vaak in Limburg enz.. heb nog nooit van de SPACE gehoord hoor, stel in het vervolg je vragen wat duidelijker als je wil... :wave:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Saivy zei:
candy zei:

Ik ben Belg en zit ook vaak in Limburg enz.. heb nog nooit van de SPACE gehoord hoor, stel in het vervolg je vragen wat duidelijker als je wil... :wave:
space is een drugskot in antwerpen aan het station.
en daar vind iedereen het blijkbaar vet cool om zoveel mogelijk drugs te gebruiken en er zo slecht mogelijk uit te zien.
tot er binnenkort eens een razia komt en het gedaan is met het discotheekje.

candy

Bewuste gebruiker
speed in antwerpen

sorry . alle vragen zijn ZEER duidelijk gesteld ,lees maar het heel topic , . Er is hier zeer duidelijk iets anders bezig . WAT ??????????????? Gelieve daar een antwoord op te geven??? ik dacht niet dat dit hier bestond om elkaar zogezegt AF TE MAKEN !!!!!!!!!!!!!

Imke

Badass junkie

Ja het is er makkelijk te verkrijgen, goed spul vind je wel maar je moet juist mensen kennen, er zijn er overal wel die je rippen eh, ik test mn speed eigenlijk nooit, zoals men al zei, kijk es op google,daar vind je vast wel goeie testcenters... ik koop mn speed in belgie, maar die is meestal afkomstig uit nederland, de prijs verschilt meestal omdat ik naar verschillende dealers ga, meestal is dat zo'n 6-7 euro voor een gram, maar kheb ook al goedkopere en duurdere gehad :wink:

caatje

Badass junkie
Re: speed in antwerpen

candy zei:
sorry . alle vragen zijn ZEER duidelijk gesteld ,lees maar het heel topic , . Er is hier zeer duidelijk iets anders bezig . WAT ??????????????? Gelieve daar een antwoord op te geven??? ik dacht niet dat dit hier bestond om elkaar zogezegt AF TE MAKEN !!!!!!!!!!!!!

wat een agressie?

venomdrums

Experimenterende gebruiker
Colaiuta zei:
kan alleen zeggen dat ik voor 1 gr. 6 euro betaal dus de prijs is hetzelfde.

voor testpunten zou ik op het internet met google zoeken, heb je zo gevonden lijkt me

:openmouth: 6 euro de gram??? damn..ben blij dat ik een ander adresje heb dan lol

buzzy

Badass junkie
Volgens mij zit onze candy een beetje teveel aan de snelle, aan die geïrriteerde reacties te lezen :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan