1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed gewichtsverlies bij drogen

Discussie in 'Speed' gestart door heady, 26 mrt 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. heady

heady Newbie

Hi,

ik kon niet tot nauwelijks informatie vinden over het te verwachten gewichtsverlies bij het drogen van speed.
    Zelf net wat gehad waar van 1 gram maar 0,35gr overblijft na het drogen. Dat lijkt mij té veel.
    In het verleden tot max circa een derde gewichtsverlies geconstateerd (1gr wordt 0,7gr).

Nu wil ik graag weten of zuiverheid daar ook nog een rol in kan spelen. Dus of bijv. zuivere speed meer gewicht verliest of juist versneden speed meer gewicht verliest.

Daarnaast was ik beniewd of mensen dus hun speed ook voor en na het drogen wegen en wat hun ervaringen zijn met gewichtsverlies bij het droogprocess.

Groetjes Heady

2. Tijdloos

Tijdloos Badass junkie Tripreporter

Welkom!

Heb zelf enkel ervaring met 71% geteste pep. Dat was na het drogen een netto verlies van 0.2 gram op een gram.

Klinkt alsof jou pep expres vochtiger is gemaakt voor verkoop. Zoveel verlies heb ik ook bij vrienden nooit gehoord.

Ik zou het gewoon laten testen dan weet je waar je aan toe bent. Van 1gram naar 0.35 zou ik me erg bedrogen voelen.
    Maar wellicht dat meer ervaren members een beter idee hebben. Maar testen lijkt me geen overbodige luxe met zoveel verlies.

Goed dat je het even checkt, niet normaal zo'n verschil

Niet goed bewaard in de vriezer dat er ijskristallen zijn bijgekomen ofzo?

3. heady

heady Newbie

Bedankt voor je reactie :)

20% verlies is netjes :beer:
    Het maximale wat ik van vrienden hoor is 40-50% gewichtsverlies, dus ook aanzienlijk minder dan bij deze.
    Hij vlokte wel heel mooi na het drogen en snuift goed weg, dus vermoed eigenlijk geen kwaliteitsprobleem.
    Ik kwam ook nog een post tegen waar iemand stelde dat het ontbreken van een centrifuge in het productie proces de reden kan zijn voor overmatig gewichtsverlies.
    Het zag er in ieder geval bij ontvangst niet overdreven nat uit..

4. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Gewichtsverlies zegt niks over de kwaliteit. Wat je verliest zijn oplosmiddelen en hoeveel daar nog van in de natte speed zit kan behoorlijk verschillen. Er is dus niet een bepaalde standaard en je moet zelf kijken wat je acceptabel vind. Maar 65% gewichtsverlies is wel veel inderdaad.

Zelf heb ik vaak zo'n 30 tot 40% gewichtsverlies, maar is mijn speed eigenlijk altijd wel behoorlijk zuiver. Met de prijzen van speed vind ik kwaliteit persoonlijk belangrijker dan kwantiteit. Ik vind kwantiteit zelfs zo onbelangrijk dat ik mijn speed altijd nog met aceton was om de zuiverheid te verhogen van rond de 65% naar 73%. Na drogen en wassen heb ik dan meestal zo'n 50 tot 60% gewichtsverlies totaal.

5. heady

heady Newbie

Bedankt voor je reactie!

Dat dacht ik dus inderdaad ook al, maar goed om het even bevestigd te krijgen! :)
    Denk van de week ook maar even een sample bij een testpunt droppen, just to be sure.

Maar naast bewust aanmengen met oplosmiddelen is dus een 'afwijkend' productie proces de meest voor de hand liggende verklaring als ik het zo een beetje opsom.

6. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Niet zozeer een afwijkend productie proces, maar eerder een onvolledig productie proces. De stap van oplosmiddelen eruit halen wordt bewust overgeslagen. In het geval dat je zoveel verlies als jou hebt is het dan wel weer aannemelijk dat ze er bewust extra oplosmiddelen aan hebben toegevoegd.

7. Lysergine

Lysergine Belezen gebruiker

Ik bestelde één gram en ontving ca. 0,95 gr natte speed. Na het drogen hield ik tussen 0,75 en 0,80 gr over. Ik heb de exacte gegevens niet opgeschreven, dus ik moet uitgaan van mijn geheugen, maar ik zal er niet veel naast zitten.

8. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie

Tsja dat doen ze vaak expres. Mensen geloven dat natte speed beter is omdat het verser is. Bullshit natuurlijk, maarja..

En daarnaast kun je een gram verkopen terwijl het je maar een halve gram speed kost. Ik heb ooit 20 gram van de zuiverste speed gekocht voor veel te veel geld, maarja 73 procent leek me wel eens leuk. Van die 20 gram bleef nog 6 gram droog over. Kwaliteit was waanzinnig goed maar ik had dus wel dik 2,5 keer zo veel betaald voor een gram. Lekker dan...

9. drugsafval

drugsafval Newbie

Herkenbaar, is hier vrij beroerd zo te horen.

Bij deze ruwweg mijn bevindingen:

De semi-natte speed waar je 70%-80% gewicht van overhoudt na drogen hier getest op 5-15% amfetamine met een berg cafeïne.

De zeiknatte speed waar je 25(!)- 50% gewicht van overhoudt na drogen getest op ongeveer 30-71% amfetamine, waarbij er in die van 30-50% amf er vaak nog een surprise aan cafeïne bij te vinden was (max. 30%).

Die zeiknatte is hier dus puurder, maar wordt dan inderdaad genaaid met extra vloeistof. Helaas nog nooit pure tegengekomen die niet zo zeiknat was, behalve dan hele dure droge.

10. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Gvd wat is dat toch mee die caffeine..:angry:

11. lotske1984-

lotske1984- Wijs gebruiker

Heb liever zeik natte als speed mee ne hoop caffeine..

12. Dat het nat is komt door versneidingsmiddel(alcohol wat ze er wel is bij willen gooien om het zwaarder te make , dit verdampt namelijk weer en merk je niets van qua kwaliteit) mits je het net uit de vriezer haalt dan ken het nat zijn door de condens alleen is dit na drie minuten weer opgelost
    Of ze slaan een stap over in het maak proces
    Goeie speed is niet korrelig van structuur en beetje vochtig klei achtig(voordat het algeheel droog is) leg het tussen je duim en wijsvinger en dan ken je voelen of er caf inzit

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed gewichtsverlies bij
  1. De werker
    Reacties:
    31
    Weergaven:
    1.849
  2. festivalganger
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    1.004