1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed grenzen niet slapen. Hallucinaties.

Discussie in 'Speed' gestart door Misbruik, 8 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Hallo,

Ik heb een lange tijd 40% speed rest caffeine genomen.
    Ik wilde daarmee testte of speed echt zo onverslaanbaar was.
    Alleen na 4,5 dag 'crashde' ik ook al nuttigde ik minsten 1,5 per dag van die zooi.
    Wat me na 2 dagen doorhalen altijd hallucinaties opleverde door slaaptekort.
    Wat me ook geen kater opleverde, wel altijd een vreselijke coming down.
    Hoefde die slaap ook niet in te halen.

Ik heb nu goeie speed 70%, ik ben nu 3 dagen wakker voel me prima.
    Geen hallucinaties geen slaaptekort, ik denk dat ik hiermee wel week kan doorhalen zonder te 'crashen'
    Dat ga ik niet testen. En heeft iemand dit getest?
    Ik ben wel perfecte persoon om het te proberen, ik ervaar geen katers en slaaptekort van 4 dagen haal ik in met een paar uurtjes plat gaan.

Als ik bewijs kan krijgen dat je van zuivere speed absoluut geen hallucinaties krijgt word het wel heel interessant voor mij.
    Naja we laten het maar op dat ik het niet probeer.

VlotteSpeed.

Laatst bewerkt: 8 sep 2018
  2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Nee, het hallucineren wordt waarschijnlijk wel versterkt door speed maar gebeurt grotendeels gewoon door slaaptekort. Ik heb zelf 73% zuivere speed en ik weet dat ik geen twee nachten moet doorhalen want dan krijg ik van die irritante mini-hallucinaties (vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek). Het is eerder iets persoonlijks hoe snel dit gebeurt en mogelijk ook afhankelijk van hoe goed je blijft eten en drinken, dat soort zaken.

Dat je geen slaaptekort hebt na drie dagen doorhalen is natuurlijk onzin. Het voelt misschien zo omdat je het niet in hoeft te halen, maar dat betekent niet dat je lichaam er niet onder lijdt. Het is gewoon echt niet gezond. En daarnaast zonde van de pep want die verliest zijn werking. Zeker geen week wakker blijven dus, wees een beetje lief voor je eigen lichaam en geest zodat het ook leuk blijft. :)

De Dunne vindt dit leuk.
  3. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Duidelijk ik had normaal gesproken genoeg hallucinaties na 2 nachten doorhalen nu bij avond 3 is er niets te zien.
    (vliegjes, sneeuw, kleurenwaas, randen om voorwerpen, flitsjes, bewegingen, schaduwen in ooghoek).
    Ja precies dat heb nog steeds niks, nu terwijl ik zo goed als nuchter ben al langere tijd.
    Ik heb wel slaaptekort ik hoef het alleen niet in te halen.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed grenzen niet
  1. Mar1972
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    702
  2. linnie3
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    328