1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed in combi met...?

Discussie in 'Speed' gestart door DrugsAbuser1.0, 4 jul 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Hey,

Ik wil binnenkort speed gebruiken op een festival, mijn vrienden vaan MDMA gebruiken en ik wil nog geen MDMA gebruiken ivm 2/3 maanden regel. Omdat ik van speed niet echt ‘vaag’ wordt zoals van MDMA zoek ik iets om bij de speed te gebruiken om me toch een beetje vaag te maken.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

2. Fool

Fool Badass junkie

Ketamine?

Een heerlijke combinatie, maar je moet wel voorzichtig blijven met de hoeveelheid ketamine. :wink:

acht.zes vindt dit leuk.
  3. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Ik denk dat keta na een sleutelpunt al de overhand gaat nemen over de pep. Dan verkeer je zeker in vaagheid, wel leuk overigens.

Een hasj jointje met een paar pilsjes doen het ook altijd lekker op pep vind ik. Je wordt er niet echt vaag van maar een goede vibe brengt het zeker. Let wel op dat je niet hard gaat lopen zuipen, daar kun je echt hele vervelende katers van oplopen.

acht.zes vindt dit leuk.
  4. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Als je aan de pep blijf en opeens stopt (of keihard door gaat), geloof me, dan komt die vaagheid wel. Dan wordt je net zo dom, blind en scheel als iemand die XTC op heeft. :mrgreen:

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
  5. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Ligt eraan of je tolerantie hebt met ketamine, en de puurheid, lijkt mij.

Koffieboon vindt dit leuk.
  6. Ik heb een tijd geleden vaak keta gebruikt met alcohol en zat ook al te denken om er inderdaad ketamine bij te nemen natuurlijk in kleine hoeveelheden omdat ik nog wel lekker wil kunnen gaan op de muziek.
    Ik heb 2x pep gebruikt en toen bleef ik wel scherp dus weet niet precies wat je hiermee bedoelt.

Blowen doe ik niet, paar pilsjes in het begin lijkt me lekker en daarna wat ketamine.

Hebben mensen ervaring met deze combi?

En is er een mogelijkheid om te kunnen slapen door de keta 's avonds?

Bijgevoegde bestanden:

• image.png
      image.png
      Bestandsgrootte:
      83 bytes
      Weergaven:
      2
  7. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Pep kan je opbouwen, hoe meer je neemt, hoe vager je uiteindelijk wordt. Dus het dubbel kijken van dingen, mensen, letters op je telefoon, etc. Of gewoon domme reactie's, opmerkingen omdat je het kwijt bent in je hoofd wat je wilde vertellen. ;p

8. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ik gebruik altijd speed en ketamine. Ook omdat ik bij alleen speed het vage mis. Ik begin altijd met speed tot ik op het juiste niveau zit. En daarna pak ik elk half uurtje een klein puntje keta. Je kunt ook elk uur doen, maar ik vind als je elk half uur een beetje pakt. Dan kan je op één niveau blijven, zonder dat je eerste te vaag bent en daarna niet. In het begin is het wel wat proberen met de juiste dosering. Maar oefenen baart kunst!

9. Quinn

Quinn Bewuste gebruiker

2cb maar je verhouding moet wel echt goed zijn, anders zou ik meegaan met de mensen en kiezen voor een lijntje ketamine

10. Hoeveel pep gebruik jij dan? Ik zou jou wel in meerdere topics erg positief over pep praten:tongueout:

De laatste keer toen ik pep gebruikte had ik 2 gr natte pep (niet getest) en daar gebruikte we met z'n 3e van en dat was helemaal op gegaan in een feest van 00:00 tot 04:00.

Ik weet niet precies hoeveel gram je over houdt als je het laat drogen. (Had het op een spiegel uitgesmeerd en daarna erin "gehakt" met pasjes). Maar van die hoeveelheid pep bleef ik nog steeds scherp.

11. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Verschilt meestal wel, ik laat mijn pep ook niet testen (wat ik wel graag wil doen, maar wat me niet gaat lukken dankzij werk). Laatst had ik goede pep, gezien de pep ervoor wat minder goed was naar mijn mening. Kan zijn dat ik het me had ingebeeld, dat het beter was, maar ik had sowieso pep over na de dag en was lekker vaag. Ik koop meestal 4 gram natte pep waar ik circa 2 gram droge pep aan overhoud. Afgelopen weekend had ik precies hetzelfde, 4 gram nat wat 2 gram droog werd in combinatie met 4MMC. Echter dankzij het weer en de planning op het festival (dat mislukte), had ik een tijdje niet genomen (dankzij zitten en ouwehoeren ;p). En op een gegeven moment klapte die vaagheid erop eens in.

Heb denk ik 1 gram pep gebruikt dat festival en heb nu nog zat over (is helaas geler dan de vorige keer, ondanks het erg wit was voor het drogen). Dus ik denk dat ik weer matige pep heb, maar dat het dankzij andere drugs toch nog wat geworden is. Komt ook omdat ik tolerantie heb; dat ik in het begin veel gebruik (van snuiven voel ik niks meer namelijk) en omdat ik het gevoel vaak niet meer herken. Ik snuif bij omdat ik niets voel terwijl dat komt omdat ik denk dat ik niks voel, in werkelijkheid voel ik het wel.

12. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Dankzij verschillende drugs die ik heb geprobeerd ben ik erachter gekomen dat pep voor mij gewoon de fijnste drug is. En het is ook serieus een drug dat je kan opbouwen. Als je ieder uur bijvoorbeeld bijneemt, dezelfde hoeveelheid, zal het effect ook alleen maar sterker worden. Je merkt vanzelf wanneer je genoeg op hebt. Omdat dan het scherp en helder zijn gaan veranderen in vaag zijn. Maar verschilt wel als je matige kwaliteit pep heb. Ik ga ook bij de volgende keer als ik pep gebruik (over een maand), mijn pep wassen (heel misschien testen op concentratie) en dan op het festival bijhouden of het effect anders is.

13. Psychedelibee

Psychedelibee DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Eens, maar je moet echt rustig aan doen met de Keta inderdaad anders overheerst het snel.

Minimaal een uur a anderhalf tussen je Keta doseringen houden en niet veel meer dan een klein puntje (30 - 50mg) per keer eigenlijk.

Ik heb deze combi ruim een maand geleden nog op een festival gedaan, was leuk. Alleen bij de tweede keta dosering dus iets te enthousiast van de keta staan scheppen, dus toen moest ik wel echt even zitten haha en was voor een half uurtje even wat minder aanspreekbaar.

Koffieboon, Fool, genk123 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed combi
  1. Germaman
    Reacties:
    31
    Weergaven:
    1.905
  2. Renage
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    2.894