Speed in de maag...

Paddoboy

Belezen gebruiker
Hallo,
vraagje,
ze zeggen dat speed in een bommetje dat dit niet goed is voor de maag
maar als je het opsnuift en je krijgt beetje een snotneus van, en trekt je neus op en je slikt het snot binnen... dan gaat het door je keel en daarna in je maag..
meningen aub
heb net beetje op en de shit brand in me keel
:rock:

vdk

Bewuste gebruiker
tja drugs is slecht :beer:

jaa als je veel,, maar dan ook VEEL bommetjes maakt kan t beschadigen aan de maagwand. maar af en toe valt de schade nog wel mee..

Funky Monkey

Badass junkie
Klopt tijdens het snuiven loopt het ook door naar je maag :) Maar sommige mensen, spugen deze speed slijm uit zodat het niet in je maag komt :wink:

Verder breng je bij snuiven schade aan aan je neus (en eventueel maag en verdeel je de schade) en bij bomen verneuk je je maag... In iedergeval veel zuivelproducten nemen voor en na het bommen. Dit zorgt voor extra slijm in je spijsverterings systeem wat de schade beperkt :)

Paddoboy

Belezen gebruiker
maar als het dan zo brand in de keel... is dit dan soms ook niet schadelijk? alleja voor de keel ook :)

Flameon

Badass junkie
Het is niet gezond voor de keel. Oplossen in koffie / drinken zou ik ook niet doen, het is heel slecht voor je tanden. Die brokkelen dan binnen notime af als je pech hebt

Deep Blue

Bewuste gebruiker
De maagwand is gewend aan HCl dus een beetje amfetamine kan volgens mij helemaal geen kwaad. De binnenste slijmlaag van de maagwand wordt trouwens om de 4 dagen vervangen, dus als er toch lichte schade is duurt dit niet lang.
De neus daarentegen is niet beschermd tegen bijtende stoffen dus hier is de kans op schade veel reëler. Dus ik denk dat bommetjes minder ongezond is dan snuiven.

Dus het is afwegen: gezondheid of het fijne snuif-ritueel.

Nick de Neger zei:
Klopt tijdens het snuiven loopt het ook door naar je maag :) Maar sommige mensen, spugen deze speed slijm uit zodat het niet in je maag komt :wink:

Verder breng je bij snuiven schade aan aan je neus (en eventueel maag en verdeel je de schade) en bij bomen verneuk je je maag... In iedergeval veel zuivelproducten nemen voor en na het bommen. Dit zorgt voor extra slijm in je spijsverterings systeem wat de schade beperkt :)

spugen dit speedslijm uit? MAar als het nog brand in je keel, dan zal die speed nog best werkzame stoffen hebben wanneer je het doorslikt?

Vandaar ook soms die lekkere kriebels in je buik! (die ik met een speedcapsule sowieso heb!) :hearteyes:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
speed is hoe dan ook en hoe je het ook gebruikt, of je nou plugt, snuift, of slikt, tis een rotzuur, maarr wel zalig,, na deze nacht weer vorlopig nit meer, vndaag lekker weze kotzen:P,, heb ik eignlijk nooit met pep,, niet zo erg als vandaag, en heb niks gegeten,, ach,, goed slapen moet goed doen(Y) :wave:

Taat

Bewuste gebruiker
Bij mij brand het alleen in mijn neus, daarna als het los komt en in mijn keel terecht komt proef ik alleen die ranzige smaak..
Ik slik het wel gewoon altijd door, maar ik kan niet geloven dat de stoffen die dan nog echt werkzaam zijn je maag ernstig kunnen beschadigen, daarvoor zal je toch wel een hoop aantal jaren voor aan de speed moeten gaan..En als dat zover is heb je denk ik wel meerdere problemen dan je maagwand :wink:

Flameon

Badass junkie
Speed heeft de nare eigenschap om zich vaker ergens in te bijten, door het chemisch spul. In de neus voel je dat, in de maagwand niet. Dat voel je pas als je daar een maagzweer krijgt. Een campsule biedt enige bescherming, maar niet de honderd procent

esth0r

Belezen gebruiker
ik had ooit een atoombom, en toen ging ik over mn nek, maar toen wassie al open en vermengd met maagzuur, mijn keel en de binnenkant van mijn mond vonden het niet fijn...

Taat

Bewuste gebruiker
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben, en als je geen 5 bommetjes van 70% per dag dropt, en dit je leven lang doet is er weinig aan de hand..
Drugsgebruik is schadelijk, en ik heb liever mijn neus dan mijn maag naar de klote, maar als je goed blijft eten, drinken en slapen en niet jarenlang dagelijks gebruikt valt de schade enigzins mee

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb er in het verleden eens een keer een maagzweer aan overgehouden, voor mij geen speedbommen meer in mijn maag!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ooit een maagzweer maar aan bommetjes toegeschreven. Bleek echter te komen door mijn ritueel voor het ontbijt een paracetemol te nemen.

Bleek trouwens sowieso niet gemaakt te zijn voor preventief gebruik whaha :rock:

cronos

Wijs gebruiker
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp: ....wat een rotzooi :angry: :angry: :angry:

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
cronos zei:
vrijdag geleden speed gekocht(1 gram),ik snuif en het valt uit mijn neus(aan mijn neus gaat het niet liggen want die is groot genoeg :tearsofjoy: ),de speed plaktte aan elkaar,ik heb het dan maar opgeëten :smilingimp: ....wat een rotzooi :angry: :angry: :angry:
Misschien was het pasta dan kan dit nog goede speed zijn hoor. Was het net klei-achtig ?
Dan heb je pasta, die is meestal verser dan droge speed.

Hoe je dit droogt ;
Je strijkt het uit over een cd hoesje met bankpaart ofzo. Zet er een lamp op halfuurtje en je hebt droge speed klaar voor te snuiven. Ik heb altijd betere ervaring met pasta dan poeder. In pasta komen minder versnijdingsmiddelen. Dit kan wel, maar het proces is moeilijker.

cronos

Wijs gebruiker
VidaLoCa zei:
cronos zei:
Misschien was het pasta dan kan dit nog goede speed zijn hoor. Was het net klei-achtig ?
Dan heb je pasta, die is meestal verser dan droge speed.

Hoe je dit droogt ;
Je strijkt het uit over een cd hoesje met bankpaart ofzo. Zet er een lamp op halfuurtje en je hebt droge speed klaar voor te snuiven. Ik heb altijd betere ervaring met pasta dan poeder. In pasta komen minder versnijdingsmiddelen. Dit kan wel, maar het proces is moeilijker.

aha wat je mij nu zegt zal ik onthouden(over hoe je het droogt)...in ieder geval heeft de speed op zichzelf wel gewerkt,want het was de dag nadien 11 uur s'ochtends :beer: ,maar of het niet versneden was,betwijfel ik ,aangezien ik de dealer ken en hem kennende zal hij wel iets gemengeld hebben met de speed,toch bedankt voor de tip :wink:

Vrouwtje_Amsterdam

Bewuste gebruiker
Taat zei:
Als het bommetje de maag bereikt zonder open te gaan of sporen van speed achter te laten is er niet veel aan de hand..
Je maagwand kan wel wat hebben.

Precies. Als je het snuift dan komt het dus nog los in je keel. Dus niet alleen je neus maar ook keel en slokdarm beschadigen door snuiven. Ook de vele deskundigen op het gebied van genotsmiddelen bevestigen dit zoals op www.drugsinfoteam.nl e.d.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Taat zei:
Je maagwand kan wel wat hebben.

Precies. Als je het snuift dan komt het dus nog los in je keel. Dus niet alleen je neus maar ook keel en slokdarm beschadigen door snuiven. Ook de vele deskundigen op het gebied van genotsmiddelen bevestigen dit zoals op http://www.drugsinfoteam.nl e.d.

jatog logisch ook, hebben er ook wel eens meerdere mensen last van gewoon bijna zwarte troep ophoesten?
weetniet of dit door pep of roken komt.. denk een mix van bijde :tearsofjoy:

MeejheM

Badass junkie
misschien dat als je een bommetje maakt dat die niet goed oplost, en een klein stukje van je maag aanvalt. terwijl als je snot enzo doorslikt komt het snot en de pep langs je keel, dat er ook speeksel enzo bijzit voordat het je maag bereikt.

ik vind in elk geval gewoon mooi lijntjes maken en opsnuiven veel leuker en makkelijker te doseren

Bovenaan