1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed ipv xtc?

Discussie in 'Speed' gestart door Haarsteeg1, 5 sep 2018.

Tags:
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Haarsteeg1

Haarsteeg1 Newbie

hallo

Normaal gebruik ik xtc op een feestje maar nu ga ik dus over 2 weken naar een feestje toe die tot 10 uur sochtends duurt. Nuchter hou ik dit denk ik niet vol dus wil wel wat gebruiken. Het nadeel is wel dat ik mijn moeder in de ochtend weer zie en dan hoef ik niet zulke grote doppen te hebben. Ik wil ipv xtc dus speed gaan gebruiken omdat (ik denk) dat je speed niet meer gaat zien na 3 uur niet meer bijpakken. Mijn vraag is dus ga je speed nog zien aan je ogen/gezicht na een aantal uur niet meer bijpakken? En hoelang van te voren zou ik dan niet meer bijpakken?

2. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Hm, lastige. Opzich is speed op normale dosis een stuk subtieler in (zichtbare) bijwerkingen dan bijvoorbeeld MDMA. Maar op medium tot hoge dosissen ga je het vaak toch wel zien. Je kunt nogal bleekjes worden, en als je dan eenmaal grotere pupillen hebt (wat dus vooral gebeurt op royale dosis) dan blijven die juist bij speed vrij lang hangen vind ik, zelfs als je al uren weer nuchter bent zijn je pupillen meestal nog niet volledig normaal. Maar ze zijn óók weer niet zo groot als op MDMA.

Ik zou dus gewoon je dosering bescheiden houden als je wil dat je moeder het niet te opvallend aan je uiterlijk gaat kunnen zien. Niet te laat nog bijnemen helpt natuurlijk ook wel, maar ik vind het niet makkelijk om daar advies over te geven omdat ik zelf dus de ervaring heb dat het lang kan aanhouden, soms zelfs in lichte mate tot de volgende dag. Maar ik ben ook gewoon nogal gevoelig voor de bijwerkingen van stimulanten dus misschien dat iemand anders meer concrete tips heeft. :)

3. Misbruik

Misbruik Bewuste gebruiker

Hou het bij snuiven bommen werken meestal veel langer door.
    Ga uit van minimaal 8 uur om weer 'normaal' te worden als je hard wilt gaan, niet bijnemen als je piek hebt bereikt
    3 uur niet meer bijpakken en dan niks zien is alleen mogelijk als je een paar puntjes neemt die avond om wakker te blijven niet als je lijnen gaat incasseren.
    En naar mijn ervaringen je speed ogen kunnen behoorlijk lang zichtbaar zijn ook na lange tijd wachten.
    Hoeft niet te beteken dat je grote doppen hebt, maar wel je ogen wijd open.

Enig idee hoe zuiver je speed is?

Veelplezier

4. genk123

genk123 Belezen gebruiker

Ik pak altijd tot 3u voor het einde niet meer bij. 2u later daarvan ben ik dan ongeveer thuis. Dus dan heb ik 5 uur lang niet meer bij gepakt. Nou bij mij zie je het dan nog echt goed. Wijde ogen, maar voornamelijk zo'n ingevallen drugskop. Heb dan ook altijd gaatjes in mijn wangen doordat ik druk op mijn kaken zet. Uiteraard is het voor iedereen verschillend. Ik moet er wel bij zeggen, dat ik er nogal snel erg uit zie haha. Maar als je hier ook last van hebt, dan zie je het dus wel..

Misbruik vindt dit leuk.
  5. Bas

Bas Bewuste gebruiker

Herkenbaar dit, behalve dat van wijde ogen. Dat treed bij mij alleen op bij veel speed in plaats van weinig speed. Mijn ogen staan nog groter en strakker bij XTC. 'T geinige vind ik nog altijd dat ik mezelf er altijd verschrikkelijk uit vind zien, met die grote en wijde ogen. Maar als ik dan iemand anders bekijk met die zelfde wijde ogen, vind ik dat op 1 of andere manier eigenlijk zeer normaal eruit zien. Bij mezelf weer niet, haha. Herkennen jullie dit?

Ik maak me niet echt druk hoe ik er verder uit ziet met drugs op. Ik heb ook nog nooit iemand knapper zien worden van drugs, dus maak me daar totaal niet druk om. Zou wat zijn als je knapper werd van drugs. Haha

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed ipv xtc
  1. noortje
    Reacties:
    15
    Weergaven:
    1.865
  2. Vrouwtje_Amsterdam
    Reacties:
    76
    Weergaven:
    10.107