1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed, kapotte neus & misselijk ?

Discussie in 'Speed' gestart door Savage2598, 3 mrt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Savage2598

Savage2598 Newbie

Heyhallo!

Ik ben op dit moment onder invloed van speed. Ik gebruik niet zo heel lang wel een paar maandjes, maar sowieso nog geen half jaar. De laatste keer hiervoor dat ik speed had gesnoven was vorige week vrijdag.
    Dus een week geleden. Dus gisteren (vrijdag, voor mij nog vandaag haha) had ik weer speed genomen. Ik had het van vorig weekend nog over. Het was lichtroze in een plastic zakje, vorige week was het nog nat maar ik had er dus niks mee gedaan tot gisteren. Dus ik opende het en het rook heel muf en nu natuurlijk nog steeds. Ik ben nieuw met speed zegmaar heb er niet heel veel verstand van dus ik kan soms dom overkomen over dit onderwerp.
    Maar dus ik heb wel altijd last gehad van een loopneus etc. Maar ik heb nu voor het eerst dat mijn linkerneusgat helemaal rood is en brand en zelfs een klein beetje opgezwollen is (valt mezelf alleen op). Ook helemaal dicht zit, soms loopneus, maar nu is m'n neus helemaal droog. Maar het brand verschrikkelijk en heb het dus nooit eerder gehad... Het is helemaal geïrriteerd aan de buiten kant en nu uitgedroogd ik heb er nu ook wat Labello (ik heb geen vaseline) op gedaan.. maar is dat normaal? :sweatsmile: Misschien een hele domme vraag hoor...