Speed kater?

Peppie0546

Experimenterende gebruiker
Hallo, ik ben best ervaren met speed. Alleen had vannacht van een andere dealer gehaald en samen met een vriend van mij ongeveer 1,5 gram gebruikt. Allebei 1 bommetje en de rest hebben we gesnoven. Dit ging helemaal goed ging super lekker, alleen na een paar uur begon ik hoofdpijn te krijgen dus was ik maar rustig in bed gaan liggen. Nu weer een paar uur verder is de hoofdpijn erger geworden en ben ook misselijk duizelig en maagzuur erbij en heb niet geslapen natuurlijk. Heb dit nog nooit eerder gehad met speed. Ik weet niet of dit een hele vroege kater is of dat het aan de speed lag, weet wel dat ik me helemaal niet lekker voel en hoop dat jullie misschien nog tips en advies hebben. Alvast bedankt groetjes!

Syl

Badass junkie
Heb je voldoende water gedronken?.
Als ik speed op had en zo'n mega koppijn kreeg had ik, of te veel gebruikt of veelste weinig water gedronken.
Probeer veel water te drinken Mischien dat het dan iets zakt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je je speed niet hebt laten testen is er eigenlijk geen zinnig antwoord op te geven.
En in mijn optiek is 3/4e gram op een avond ook best wel veel om weg te werken.
Idd goed water drinken, 2 paracetamolletjes en een goede gezonde maaltijd nemen zal wat kunnen helpen.

Bas

Wijs gebruiker
Je kan wel veronderstellen dat je pep sowieso anders van kwaliteit was dan normaal gesproken. Hoeveel pep zat er ongeveer in dat bommetje denk je? 0,75 gram pep per persoon is wel wat aan de hoge kant, dit kan niet puur zijn. Oorzaak is sowieso cafeïne.

Ik had ook zojuist een paar uur hoofdpijn van de pep, maar na wat extra water gedronken te hebben voor de zekerheid, paracetamol en een red bull, is dit nu bijna weg. Oorzaak ligt bij mij bij de kwaliteit, water drink ik meer dan genoeg.

Peppie0546

Experimenterende gebruiker
Zal dan inderdaad wel de combinatie van cafeïne en dat ik een te hoge dosis gehad heb zijn volgende keer rustiger aan doen, ik heb wel gewoon goed water gedronken namelijk. Bedankt voor de hulp allemaal, ik ga 2 paracetemolletjes pakken even wat gezonds eten en veel drinken fijne zondag nog iedereen!

benzzzy

Badass junkie
Zal dan inderdaad wel de combinatie van cafeïne en dat ik een te hoge dosis gehad heb zijn volgende keer rustiger aan doen, ik heb wel gewoon goed water gedronken namelijk. Bedankt voor de hulp allemaal, ik ga 2 paracetemolletjes pakken even wat gezonds eten en veel drinken fijne zondag nog iedereen!

Bovenaan