Speed + keta

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

heyol

Bewuste gebruiker
Yow

Ik heb onlangs gratis 2,5 gratis speed gekregen. Sinds vorige week voor de 1e keer genomen en best wel nice! Ma coke blijf ik wel nicer vinden! Coke No. 1. ❤️❤️ I ❤️ Coke.

Ma dus mijn vraag: ik had vorige week is speed met keta gecombineerd en da was echt nice!! Lekker actief na toch fuucking kwijt van keta.

opgezocht en blijkbaar is speed en keta wel een bekende combinatie. Speed versterkt blijkbaar het keta gevoel.

Iemand ervaring met de combinatie speed + keta of er nog iets over te zeggen???

Let me know buddies xx

Coke ❤️❤️

heyol

Bewuste gebruiker
Met speed voelde ik me lekker actief en tintelingen, ma keta zorgde voor een lekker kwijtgevoel erbij en wat dromerig, muziek ook nicer

En toen beetje coke dabij (I ❤️ Coke)

Coke no 1

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nog niet geprobeerd maar ik ken vrienden die een dosis keta 40-80mg gebruiken en dan een lijn van 40mg speed snuiven. Zo voelen ze de keta maar hebben ze de energie om te dansen van de speed.

Dat zeggen zij toch. Zelf geen ervaring mee dus kan het niet bevestigen.

heyol

Bewuste gebruiker
Da's wa ik bedoel maat. Lekker kwijt van de keta maar toch energie van de speed om lekker kwijt te dansen.

PS. Veel gehoord dat veel mensen een kleine pik krijgen van speed... heb ik geen last van, blijft gewoon ne mooie knoest jongeee ;P

geflipt

Wijs gebruiker
Ik ben niet zo van de combo's, maar sommige zijn wel lekker. Speed en keta is niet mijn favoriet, maar het werkt wel.
Ik heb het liefst mijn keta in de staart van de speed. De meeste energie is weg, maar de euforie is er nog.
Tijdens de keta zelf zie ik geen reden om speed te gaan snuiven. Keta geeft je ook energie (in lage dosissen). En speed haalt je uit je trip...

Of was het om op te dansen?
Daar heb ik geen verstand van.

C-Man

Bewuste gebruiker
Lijkt mij toch een vreemde combinatie hoor. Maar heb alle combo's al een tijd afgezworen.

En hoewel Keta me twee keer een geweldige ervaring heeft gegeven, ben ik er te "bang" van om het nog eens te doen.

geflipt

Wijs gebruiker
Lijkt mij toch een vreemde combinatie hoor. Maar heb alle combo's al een tijd afgezworen.

En hoewel Keta me twee keer een geweldige ervaring heeft gegeven, ben ik er te "bang" van om het nog eens te doen.
Waar ben je bang van dan, als ik vragen mag?

Natozlato

Wijs gebruiker
Ik heb het een keer gedaan op een festival. Het voordeel eraan vond ik dat je energie had van de pep, maar als je dan toch een beetje waus wil zijn en xtc geen optie is, dan een beetje keta erbij voor de vaagheid.

Ganggang💯

Badass junkie
't Was jammer genoeg geen echte rave. Met groepje gewoon in appartement, lichten uit en effect/disco-lampjes aan en dan boxen vollebak gedraaid. :wink:
Als iemand een rave weet (regio Vlaanderen) mag da ook altijd in mijn DM sliden. :P
Heb er laatst 1 georganiseerd in Groningen :wink:

Ganggang💯

Badass junkie
Serieus? En was't goeie? Veel man?
Was mooi! Op een plek die alleen per boot te bereiken is met een man of 35, allen een gezondheidscheck gedaan. Paar lokale DJ talentjes erbij en een dikke installatie. Ook nog eens 30 graden toen (ergens in augustus was dit).

Blauweaap

Bewuste gebruiker
Ik hole prima nasaal!
Waarom lukt je dat niet dan ?
Nou door tolarantie. Maar in het begin kwam ik er gewoon niet bij somige mensen lukt hollen nassaal niet en ik ben daar 1 van. Knockout is eigenlijk 1 stadium verder dan hollen alsnog ben ik er niet geweest.

Kan me niet herinneren het als combo gebruikt te hebben. Weet wel dat keta een downer is (letterlijk een narcosemiddel) en speed obviously een upper, kortom werkt elkaar sowieso deels tegen in theorie.
In de praktijk kun je denk ik prima beide effecten voelen, wellicht minder sterk. Ik zou me ivm met upper+downer vooral afvragen hoe belastend het voor je (neurotransmitter)systeem is vs. ze los van elkaar/achter elkaar aan gebruiken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan