Speed micro-doses - ervaringen gebruik voor zakelijke of fysieke doelen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

polle

Newbie
Quick nevermindertje

Snel geschreven dus let maar niet teveel op de spelling en grammatica.
Vul vooral aan met jullie ervaringen en zagers of klagers, zwijg gewoon :)

Mijn persoonlijke ervaring

Via micro-doses presteer ik veel meer dan gewoonlijk (brain&body). Wie is ik? Man, 45, beetje sportief, very good looking hehe, gebruik pep sinds juni dit jaar.

Dus: geen snuif toestanden voor mij, enkel bommetjes. Voor de rest heb ik louter een X verleden sinds 2019, tot op dat punt was ik een complete dope-virgin :grin:
Over X en wat je er allemaal mee kan, kan ik ondertussen een boek of twee schrijven maar da's voor later :grin:

Valkuilen/gevaren

Wanneer ik een ietsje teveel neem kan ik uren blijven doorgaan op iets. Een tekst schrijven die normaal een half uurtje zou nemen wordt 5 uur en 30 bladzijden te lang, een vrijpartij duurt 5 keer langer (neen, niet erg:)), een foto bewerken duurt 7 uur... Enfin, je snapt hem..

Teveel of te laat op de dag, betekent voor velen de nacht erop plafonddienst, in plaats daarvan verzet ik lekker veel werk en heb ik minstens twee uur zalige sex boven op de dagelijkse portie :grin: Heel de nacht werken(in combi met...) Om dan natuurlijk 's ochtends weer te nemen en door te gaan, dan wel met werken:) Dat zijn valkuilen.

Het werd voor mij deze zomer héél verleidelijk wordt om dag en nacht door te werken. Enerzijds omdat ik met een groot internationaal project bezig ben en aan de andere kant ook nog wat tijd voor kids en vriendin wil, die ik niet zou hebben als ik geen slaap inboeten. En dat lukt dan weer enkel op pep. Zo heb ik in juli/aug mijn bed slechts gezien aan een gemiddelde van 1,5 u/dag, maar tot nu geen last van ondervonden.

Je gaat snel over grenzen omdat je denkt er geen meer te hebben, je voelt je superman. Het kan vanzelfsprekend niet gezond zijn om zomaar even een paar maand slaap te skippen. Hoeft ook niet, maar dat is een soort school waar je door moet… Leren doseren. Een grote fout van mij was vrij hoog beginnen omdat ik direct resultaat wou. Beter min absoluta starten en opbouwen.

Je kan denk ik makkelijk een hartaanval doen met mijn manier van gebruiken (bommetje) indien je pil een te hoge dosis bevat.

Ik loop normaal met veel pauze een half uurtje, met pep micro loop ik vlot 2u zonder pauze, maar goed kan het niet zijn... Hoewel? Tot nu NP.

Voordelen

• Als je er verstandig mee omspringt kan je veel meer bereiken in het leven.
  • Je kan indien nodig met gemak dag en nacht doorgaan, dus een deadline halen is no prob, maar niet als je ietsje teveel neemt.. Zie hierboven.
  • Bevriende ondernemers werken er 16u per dag op en meer en dit elke dag zonder rampzalige gevolgen.
  • Wil je afvallen? En snel? No prob. Neem je micro-dosis op je nuchtere maag en je moet jezelf al dwingen iets gezond te eten (mogelijks persoonlijk).
  • Sport wordt easy (enkel getest met duursport en bedsport)
  • Ik word er vriendelijker van, heb veel meer wilskracht, doorzettingsvermogen, inzicht, intellect en creativiteit.

Kan er nog veel meer over kwijt, maar werk en gezin wacht :wink:

snorlax

Experimenterende gebruiker
Het is leuk totdat het niet meer leuk is :upsidedown:
Persoonlijk zou het niks voor mij zijn.
Ik zou zeggen minder werk en meer vrije tijd en voor gezin.

polle

Newbie
Jeps en vroeger was alles beter. Morgen kan je bv reeds zeggen dat het gisteren nog weekend was.

Juun

Wijs gebruiker
Hoeveel mg doe je in je bommetjes?

en neem je het dagelijks? dan kom je al gauw uit op flinke dosissen. Je effecten zijn nogal duidelijk voor een microdosis imo.

L

Lid 110071

Gast
Misschien een open deur, maar je gebruikt het nog relatief kort. Nu kun je nog kiezen of je een activiteit met of zonder hulp van speed gaat uitvoeren. Bij regelmatig functioneel gebruik wordt het een psychologisch verhaal. Je denkt dat je het onder controle hebt, speed helpt je zelfs nog een handje om je daar zo zelfverzekerd over te voelen.
Ondertussen begint jouw brein het innemen van een bommetje te koppelen aan die activiteiten. Dat proces gaat makkelijk, onbewust. Het terugdraaien, mocht je dat ooit willen, is veel moeilijker.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik ben ook wel benieuwd wat je verstaat onder een 'microdosis'?

Microdoseren met stimulanten bestaat voor mij niet echt. Je doseert laag, medium of hoog, maar niet 'micro', maar misschien begrijp ik het verkeerd.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Misschien een open deur, maar je gebruikt het nog relatief kort. Nu kun je nog kiezen of je een activiteit met of zonder hulp van speed gaat uitvoeren. Bij regelmatig functioneel gebruik wordt het een psychologisch verhaal. Je denkt dat je het onder controle hebt, speed helpt je zelfs nog een handje om je daar zo zelfverzekerd over te voelen.
Ondertussen begint jouw brein het innemen van een bommetje te koppelen aan die activiteiten. Dat proces gaat makkelijk, onbewust. Het terugdraaien, mocht je dat ooit willen, is veel moeilijker.

Dit. Zonder speed gaat het al snel niet goed meer lukken (rebound/vermoeidheid), en je gaat meer nodig hebben om het wel te laten lukken.

Syl

Badass junkie
Sorry, maar ik kan onwijs kwaad worden om dit soort topics!!.
Je maakt er een mooi verhaaltje van en verteld alleen de voordelen.
Oftewel je raad het mensen ten zeerste aan.

Ik kom zelf uit een speedverslaving en ik heb en zal never nooit in mijn leven iemand speed adviseren!!.
Ik heb mensen gehad die wisten dat ik het in huis had.
Ze wouden het ook eens zo graag proberen.
Nooit maar dan ook nooit heb ik ze wat gegeven.
Ik zou mezelf nooit vergeven als iemand eraan verslaafd raakt door mijn toe doen.

Mijn ex was/is ook speedverslaafd en betrok mij hierin.
Op me inpraten, zelfs als het me eindelijk gelukt was om 2 weken clean te zijn.
Ook wij HADDEN een gezin..
Mijn ex was ook ooh zo productief en ene na andere projectjes.
Maar ik zat daardoor 24/7 alleen met onze kids.
Hij ging 24/7 door met van alles en leefde totaal langs zijn gezin heen.
Weet je hoeveel pijn dat doet te zien dat de vader van je kids nooit tijd voor ze maakt?!.

Op moment dat ik daar klaar mee was en dit aan hem duidelijk maakte.
Dat hij dus tijd voor zijn kids moest maken, voor zijn gezin.
Was hij al zon doorgesnoven gestoorde idioot.
Dat hij me in elkaar sloeg en mishandelde.

Denk aan je kinderen en aan je gezin en stop met dit zo mooi aan te prijzen!!!
Bijna iedereen zegt in begin van speed gebruik dat ze het in de hand hebben en onder controle.

De Zandman

Badass junkie
Er zijn gode zij dank hier mensen met verstand en ervaring!
Ik ben het volledig eens met @Syl.
Voor mij is pep niks, maar een verslaving is een verslaving. Het middel is qua geestelijke verslaving minder van belang op enkele uitzonderingen na.
Ga de nadelen eens lezen, alles in het begin is leuk. Totdat je jezelf in de vernieling gewerkt hebt, en de hoeveelheden om nog effect te krijgen, errug hoog zijn geworden.
Op internet en df staat zat info over pep.
Elk voordeel heb zen nadeel.

Sabotage

Bewuste gebruiker
Wat een onzin , tolerantie vermoeidheid , paranoïde ect zullen snel de regie hebben . En dan verteld je brein bij stoppen dat het leven helemaal zinloos is zonder .
Het gaat de eerste maanden misschien en soort van goed . Maar de negatieve kanten zullen je sneller inhalen dan je denkt . Stop ermee op deze wijze te gebruiken man . Voor dat je het weet zit je in big shit .
Maar ja wie ben ik als ervaringsdeskundige...

De Zandman

Badass junkie
Dit zooitje de hemel inprijzen, ik begrijp het niet.
Mensen zat die daar uiteindelijk toch anders over zijn gaan denken.

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Elke dag speed snuiven is geweldig ... Totdat je erachter komt dat de kwaliteit en duur van je leven er snel op achteruitgaan doordat je niet je lichaam zijn basisbehoefte vervult (slapen & eten).

CuriousExplorer

Badass junkie
Elke dag speed snuiven is geweldig ... Totdat je erachter komt dat de kwaliteit en duur van je leven er snel op achteruitgaan doordat je niet je lichaam zijn basisbehoefte vervult (slapen & eten).

Als je elke dag speed snuift kun je met verloop van tijd wel slapen en eten hoor.

John Trap

Bewuste gebruiker
Als speed voor jou leven is dan heb je een behoorlijk kansloos bestaan
Haha, je zou het denken, hè? Snap ik wel hoor. Maar heb een studie afgerond en werk al 10 jaar zeer succesvol in een hoge functie met een flink salaris. Ik heb tevens al 10 jaar een zeer liefdevolle relatie, een koophuis, een goede band met mijn familie.

Dus dat gaat zeker niet voor iedereen op!

gebruiker292744

Bewuste gebruiker
Zeker mee eens.
Dat microdoseren bij psychedelica werkt, wil niet zeggen dat het werkingsmechanisme daarachter ook voor stimulanten opgaat.
En al helemaal niet als het geestelijk en lichamelijk verslavend is ... als ik hem was zou ik even normaal doen en microdoseren op psychedelics of elke dag een kop matcha thee drinken of phenibut te proberen. Maar toch echt geen harddrugs.

KlaasVaak

Bewuste gebruiker
En al helemaal niet als het geestelijk en lichamelijk verslavend is ... als ik hem was zou ik even normaal doen en microdoseren op psychedelics of elke dag een kop matcha thee drinken of phenibut te proberen. Maar toch echt geen harddrugs.
Phenibut is ook een harddrug

Danny0531

Belezen gebruiker
Haha, je zou het denken, hè? Snap ik wel hoor. Maar heb een studie afgerond en werk al 10 jaar zeer succesvol in een hoge functie met een flink salaris. Ik heb tevens al 10 jaar een zeer liefdevolle relatie, een koophuis, een goede band met mijn familie.

Dus dat gaat zeker niet voor iedereen op!
En dat allemaal door de speed 🤣

Maanloos

Newbie
Quick nevermindertje

Snel geschreven dus let maar niet teveel op de spelling en grammatica.
Vul vooral aan met jullie ervaringen en zagers of klagers, zwijg gewoon :)

Mijn persoonlijke ervaring

Via micro-doses presteer ik veel meer dan gewoonlijk (brain&body). Wie is ik? Man, 45, beetje sportief, very good looking hehe, gebruik pep sinds juni dit jaar.

Dus: geen snuif toestanden voor mij, enkel bommetjes. Voor de rest heb ik louter een X verleden sinds 2019, tot op dat punt was ik een complete dope-virgin :grin:
Over X en wat je er allemaal mee kan, kan ik ondertussen een boek of twee schrijven maar da's voor later :grin:

Valkuilen/gevaren

Wanneer ik een ietsje teveel neem kan ik uren blijven doorgaan op iets. Een tekst schrijven die normaal een half uurtje zou nemen wordt 5 uur en 30 bladzijden te lang, een vrijpartij duurt 5 keer langer (neen, niet erg:)), een foto bewerken duurt 7 uur... Enfin, je snapt hem..

Teveel of te laat op de dag, betekent voor velen de nacht erop plafonddienst, in plaats daarvan verzet ik lekker veel werk en heb ik minstens twee uur zalige sex boven op de dagelijkse portie :grin: Heel de nacht werken(in combi met...) Om dan natuurlijk 's ochtends weer te nemen en door te gaan, dan wel met werken:) Dat zijn valkuilen.

Het werd voor mij deze zomer héél verleidelijk wordt om dag en nacht door te werken. Enerzijds omdat ik met een groot internationaal project bezig ben en aan de andere kant ook nog wat tijd voor kids en vriendin wil, die ik niet zou hebben als ik geen slaap inboeten. En dat lukt dan weer enkel op pep. Zo heb ik in juli/aug mijn bed slechts gezien aan een gemiddelde van 1,5 u/dag, maar tot nu geen last van ondervonden.

Je gaat snel over grenzen omdat je denkt er geen meer te hebben, je voelt je superman. Het kan vanzelfsprekend niet gezond zijn om zomaar even een paar maand slaap te skippen. Hoeft ook niet, maar dat is een soort school waar je door moet… Leren doseren. Een grote fout van mij was vrij hoog beginnen omdat ik direct resultaat wou. Beter min absoluta starten en opbouwen.

Je kan denk ik makkelijk een hartaanval doen met mijn manier van gebruiken (bommetje) indien je pil een te hoge dosis bevat.

Ik loop normaal met veel pauze een half uurtje, met pep micro loop ik vlot 2u zonder pauze, maar goed kan het niet zijn... Hoewel? Tot nu NP.

Voordelen

• Als je er verstandig mee omspringt kan je veel meer bereiken in het leven.
  • Je kan indien nodig met gemak dag en nacht doorgaan, dus een deadline halen is no prob, maar niet als je ietsje teveel neemt.. Zie hierboven.
  • Bevriende ondernemers werken er 16u per dag op en meer en dit elke dag zonder rampzalige gevolgen.
  • Wil je afvallen? En snel? No prob. Neem je micro-dosis op je nuchtere maag en je moet jezelf al dwingen iets gezond te eten (mogelijks persoonlijk).
  • Sport wordt easy (enkel getest met duursport en bedsport)
  • Ik word er vriendelijker van, heb veel meer wilskracht, doorzettingsvermogen, inzicht, intellect en creativiteit.

Kan er nog veel meer over kwijt, maar werk en gezin wacht :wink:
Dit lijkt wel een advertentie. Reclame maken voor speed is echt niet oké.

GeEFmEDiEShIzzLe

Bewuste gebruiker
Ik was 17 jaar en liep dagelijks met een grote zak amfetamine. Die zooi gaat met je hoofd f*cken. Het zuigt aan je lichaam en hersenen. Schimmen zien, stemmen horen. Je gebit verrot. Nee, ik raad het niemand aan, is niet leuk om het dagelijks te gebruiken. Depressief zijn en waanideën creëren ivm slaaptekort. Nee, zo'n destructief goedje is niet om dagelijks te gebruiken.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan