1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed overwegen.

Discussie in 'Speed' gestart door Detraid, 12 aug 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Detraid

Detraid Experimenterende gebruiker

Speed een drug die bij veel mensen toch wel wat nieuwschierigheid oproept bij een hoop mensen en dus op plekken zoals dit forum terecht komen. Bij verhalen van mensen die onvergetelijke avonden hebben door onschuldige poeder.
    Kan ze geen ongelijk geven want je zult na die ene keer als je goeie speed hebt een uniek nieuw opgewekt effect ontdekken. Dit word de avond van je leven en je onschuldige vriend op het volgende feestje. Want zolang jij het bij feestjes kunt houden mad respect. Ik kan hier nog een heel lang verhaal over schrijven maar, Ze zeggen dat cocaine verslavend is lichamelijk over tijd zeer zeker. Speed mentaal klopgeest die altijd wel terug zal komen in je gedachte.
    Ik ben 19 jaar en ik heb speed toegelaten in mijn leven eerst als op z'n tijd feest extratje, en later ook als energiebron om die extra zware taak iets makkelijker te volbrengen. Ik hoop dat als een van jullie speed gebruikt dat je je opgejaagd voelt en dat nare gevoel niet meer terug wilt. Niet omdat ik je geen leuke ervaring wens maar die ene ervaring is voor mij lifechanging geweest. Ik begon ook met dat opgejaagde gevoel en dacht dit is helemaal niet fijn. Alleen als je opzoek gaat zul je ook een ander gevoel vinden wat voor de meeste mensen als prettig word ervaren.
    Prettig genoeg om nog eens op te zoeken. Dat ene puntje begint het bij voor je het weet leg je een lijntje. Of je stopt 2capsule's vol met 250mg per stuk en neemt ze allebij in. Elk normaal mens zou dat effect way too much vinden dat is voor beginners om eerlijk te zijn een overdosis. En nee ik heb het niet over dat caffiene poedertje wat je wakker maakt en gespannen. Ik heb het over dat energieke overweldigende poeder. 500MG en ik ben de eerst volgende 12uur even vergeten dat ik zoiets wil gebruiken maar daarna word ik er de eerst volgende uren dagen jaren mee achtervolgd. Want als ik nu toch dat fantastische gevoel heb. Enige voordeel aan speed ik weet dat mensen hier anders over denken.
    Speed is geen cocaine en lichamelijk vragend om meer. Nee mentaal tot het een obsessie is geworden. Ik ben Detraid ik ben 19 jaar heb speed leren kennen als partydrug. en toen toegelaten op andere activiteiten. Ik heb het misbruikt en ik zal er mentaal altijd mee achter volgt worden. Stel dat ik toch even dat goedkope grammetje haal. Ben ik van de gedachte af. een sleutelpunt, kan je halve gram worden. En ook ik had absoluut besloten om het een keer te proberen.
    Neem dit advies van mij aan gebruik het niet uit nieuwschierigheid je weet niet wat je mist dat is beter. Raad je dan nog eerder aan om xtc te proberen, ookal garandeer ik daarmee ook je 2e keer als je xtc vaak gaat gebruiken nemen de effecten af en gaat het gevoel weg. Bij speed niet het vereist alleen een hogere dosering maar het werkt altijd. Jammer genoeg. Hele lap tekst en waarschijnlijk veel doe het niet dat is niet zonder reden. Ik weet dat je nieuwschierig bent anders neem als eerste keer een lijntje dan slaap je de hele nacht niet ben je gesloopt en wil je dat niet meer meemaken. Als jij het bij een keer houd vind ik je persoonlijk een held. Daar mag je trots op zijn.
    Maar jij neemt het een tweede keer. Wees gewaarschuwd en volg mijn advies daar zul je me ooit dankbaar voor zijn. En ja er zijn mensen die het onder controle kunnen houden maar meerendeel niet.

Koffieboon vindt dit leuk.
  2. Fool

Fool Badass junkie

Of beter: informeer je fatsoenlijk over verantwoord gebruik en neem verantwoordelijk voor je acties. Er zijn legio mensen die hun gebruik prima onder controle kunnen houden.

Als je superhard wilt gaan moet je gewoon niet aan de speed gaan, dat heeft een wat subtieler effect dat je beter niet kan pushen.

Als je heel hard gaat schreeuwen dat het aan de drug ligt, dan bereik je helemaal niets. Als je nieuwe potentiële gebruikers wilt helpen kun je ze beter waarschuwen voor veelvoorkomende fouten.

Denken dat je de ins-and-outs van een stof kent door alleen naar het gebruik van je directe omgeving je kijken, bijvoorbeeld.
    Of vertrouwen dat je maat alles weet, omdat die toch altijd gebruikt.

3. Koffieboon

Koffieboon Experimenterende gebruiker

Als je verstandig met speed wilt omgaan en het niet wilt misbruiken moet je met mate gebruiken. Dit houdt in dat je 1 keer per twee maand wat gebruikt op bijvoorbeeld een feestje. Je doseringen van te voren bepaald en niet meer gaat nemen/niet door blijven gebruiken. Spul thuis bewaren is venijnig, want dan kan je gemakkelijk in de verleiding komen om vaker dan 1 keer per twee maand te gebruiken. Dat zijn mijn tips.

De Dunne vindt dit leuk.
  4. Techneut

Techneut Newbie

Probleem ligt volkomen bij jezelf jongen, niet bij de drugs. Ik heb je andere topic ook gelezen en dat zegt al genoeg. Je bent pas 19, veels te vroeg begonnen met drugs en je weet er totaal niet mee om te gaan. Denk dat jij juist de gene bent waar mensen geen advies van moeten aannemen.

Vind het knap dat mensen nog zo serieus op jou reageren.

Fool vindt dit leuk.
  5. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

Ter info: voor zover ik kan zien heeft TS een ban (niet op basis van dit topic maar om andere redenen) en kan hier dus zelf niet meer reageren.

Laden...