Speed pupillen

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

assie2002

Experimenterende gebruiker
Hey,

Ik heb zojuist een nachtje doorgehaald op speed. Maar normaal heb ik dus gw altijd kleine pupillen op speed. Maar vannacht had ik vanaf het begin gewoon grote doppen de hele nacht door, zelfs nu nog. Hoe kan het dat ik dat normaal nooit heb gehad en nu ineens wel heb?

Gr assie2002

Walter White

Bewuste gebruiker
Dat heb ik ook , gewone puppilen en heel soms grote maar niet veel. Goede vraag ik dit ook willen weten. Ik denk dat het moet te maken hebben met iets wat er bijgedaan word ofzo ? Ik weet het dus niet zeker.

Sheaira

Bewuste gebruiker
Interessante vraag wel, viel mij dit weekend ook op dat ik echt enorme doppen had ineens haha. Is volgens mij wel eens minder erg geweest haha

Flower123

Badass junkie
Ik heb ook altijd grote pupillen van pep. Hoe meer pep, hoe groter de doppen worden. Gaat langzaam weer weg! Amfetaminen hebben nu eenmaal dat als effect. Maar ik denk dat het voor iedereen verschillend is hoe een drug werkt op je lichaam! En zal vast ook per keer weer verschillen.
C5D22E72-A33A-4812-B3C3-36CF3898847E.pngC2356939-2611-4F46-BBF0-E39502666F58.png

GHBismijnietdebaas

Belezen gebruiker
Hey,

Ik heb zojuist een nachtje doorgehaald op speed. Maar normaal heb ik dus gw altijd kleine pupillen op speed. Maar vannacht had ik vanaf het begin gewoon grote doppen de hele nacht door, zelfs nu nog. Hoe kan het dat ik dat normaal nooit heb gehad en nu ineens wel heb?

Gr assie2002
Grote pupillen = vaatvernauwing meestal. Oftwel te veel genomen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan