1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed tollerantie en bijnemen

Discussie in 'Speed' gestart door Retrogamer, 28 nov 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Retrogamer

Retrogamer Newbie

Hoi

Ik had een vraag als je speed snuivt heb je ongeveer 1-2 uur die piek van dopamine waardoor je je fijn voelt etc daarna voel ik het vaak afnemen

Maar als je voelt dat het afneemt en dan neem je bij krijg je dan hetzelfde effect?

Ik weet dat het bij xtc allemaal in een keer op gaat maar hoe zit dat bij speed?

En ik lees wel wat op het forum over tollerantie maar ik wil het graag in dagen weten stel het word elke dag gebruikt hoelang duurt het dan voordat er tollerantie optreed en na hoelang is dit weer weg?

Bedankt alvast!

2. Bas

Bas Wijs gebruiker Donateur

Ligt aan de kwaliteit, je setting, je stemming, je dosering etc. Als je zo goed als pure speed hebt en je neemt gemiddelde dosissen, nasaal of oraal, dan heeft bijnemen tijdelijk zin. Het wordt zowel verlengt als versterkt, maar niet voor lang.
    Stel je neemt vandaag (nu) zo goed als pure speed in kleine dosissen, nasaal of oraal, dan heb je zodra je stopt al direct tolerantie opgebouwd. Als je 24 uur later weer gaat nemen, zelfde dosering etc (er van uit gaande dat je in de tussentijd hebt gegeten e.d.) dan zal je weinig gaan voelen van de speed. Sowieso zal er nog speed aanwezig zijn in je lichaam tegen dan. Je zal alleen nog wat voelen zodra je de dosis extra verhoogt (dit is overigens gevaarlijk voor je bloedvaten). Bijwerkingen zullen toenemen en je zal minder positieve effecten terug zien, maar juist meer negatieve. Je zal je hooguit 'wakker' voelen, that's it.

OverdriveO vindt dit leuk.
  3. Retrogamer

Retrogamer Newbie

Hoelang is dan tijdelijk? 2-3 uur ?

En bouwt er een hoge tollerantie op net als ketamine?

Wat ik ook niet snap is dat als ik speed snuif ik best veel moet snuiven om iets te voelen ik voel altijd wel de tintelingen op mijn hoofd en mijn benen maar ongeveer 1/5 keer voel ik ook echt praterig etc de effecten die het zou moeten geven

Ik ga verder niet heel erg kauwen en kan gewoon eten ook heb ik geen grote pupillen wel heb ik de spieraanspanning bijvoorbeeld in mijn kuiten en vingers

Hoe komt het dat ik weinig voel van mijn speed? Het is getest op 66% zuiverheid

Ik heb overigens geen adhd maar bijvoorbeeld cocaine werkt ook niet bij mij

4. Bas

De effecten van speed kan je opbouwen tot het effect dat jij prima vind. 1 dosis zal zeer lichte euforie geven, meer dosissen zorgt voor tintelingen, zin om te dansen, nog meer euforie, praten, etc. Uiteindelijk zal als nog de voorraad dopamine steeds meer beginnen op te raken, waardoor je steeds strakker gaat staan en de euforie weg gaat. Als je snel achter elkaar vele dosissen speed neemt, is het feestje snel afgelopen, als je het rustig aan doet kan je er zeer lang plezier van hebben. Hopelijk geeft dit antwoord op je vraag. (:

Misschien dat speed slikken een betere optie voor je is? De effecten zijn milder, maar houden langer aan. Tintelingen en zin hebben om te praten zijn eigenlijk soort van bijwerkingen, je zal dus niet altijd zin hebben om te praten. Bovendien is de setting ook wel belangrijk. Als je speed gebruikt met meerdere mensen thuis, dan zullen er zeer snel gesprekken ontstaan.

Dat je gewoon kan eten, kan ook aan jou liggen. Ik zelf kan de laatste tijd ook gewoon eten tijdens pep bij vrijwel iedere dosis. Niet omdat het moet, maar omdat het gewoon kan en ik het gewoon doe. Als je jezelf bijvoorbeeld voorhoud dat eten niet lukt, dan lukt het ook niet. :P Betreft grotere pupillen, dit verschilt per persoon. Maar geloof me, uiteindelijk krijg je die grote doppen wel. :mrgreen:

5. Retrogamer

Retrogamer Newbie

Is je vooraad dopamine in een avond speedgebruik stel 3/4 gram in een keer op?

En hoelang moet je tussen je gebruik houden om het zelfde effect te houden?

Verder heel erg bedankt voor de info heeft zeker geholpen!

6. Bas

Soort van wel ja. Je kan dit vrij gemakkelijk aanvullen door te eten, vitaminen, mineralen & antioxidanten naar binnen te werken. Bewegen en nachtrust zorgt ook voor herstel. Kortom: vrijwel alles wat je moet doen na een avond drugs te hebben gebruikt. Hoe het verder zit met de hersenen, neurotransmitters en dergelijke, geen idee, want ik ben geen dokter. :P
    Een maand pauze tussen speed gebruik is aan te raden, tolerantie treedt snel op, maar is niet zo snel weg. Soms is een maand zelfs te kort om weer de euforie te ervaren. En de hoeveelheid drugs die je wegwerkt op 1 zo'n dag speelt ook een belangrijke rol met het herstel.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed tollerantie bijnemen
  1. lotske1984-
    Reacties:
    20
    Weergaven:
    516
  2. genk123
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    711