• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

speed trip, das andere koffie

Mac...

Badass junkie
Nja, zoals jullie allemaal wel weten ben ik een fervent pep-gebruiker. Nu een jaartje of 6 al. Met meer weekenden wel gepakt dan niet gepakt. Heb wel een aardige tolerantie tov veel andere mensen, maar ook ik was toch al een weekje of 7 clean nou. Kon het niet laten om toch maar een grammetje te halen. Van mijn allerlaatste geld ook nog, nja die € 5,- kan ik dan nog wel missen, ja ik ben een junk.

Maar goed, normaal gesproken zou ik in een weekend als deze makkelijk 2 à 2,5 gr opsnuiven. Van de gram die ik heb gehaald is nog een hele dikke lijn over en die bewaar ik tot iets later, want zal strax wel ergens inkakken. Heb nog niet geslapen btw.

Maar goed, waar ik heen wil met mijn verhaal. Sow, das goeie pep, of mijn tolerantie is wat afgenomen. De eerste nacht is voor mij altijd een makkie, DF aan en je hoort me de komende 24 uur niet meer :tongueout: Maar omdat mijn ouders wisten dat ik al een nacht wakker was dwongen ze me om mijn geliefde pc achter me te laten en het bed te gaan opzoeken. Alles nog heel relax.

Natuurlijk kon ik niet in slaap vallen, maar na 3 uurtjes liggen kwam ik wel in een soort roes terecht. Maar sjesus wat heb ik vaag getript zeg. Ik had vrijdag gewerkt op een house-feestje. Lijkt het wel alsof de hele avond terug kwam of zoiets. Ik zag de mensen voor me en dingen tegen me zeggen. Ik kon gewoon echt een gesprek met ze voeren. Tevens hoorde ik ook muziek, ik heb hele nummers in mijn gedachten laten spelen, omdat ik het een vet nummer vond. De muziek had ik nog wel grip op, maar die gesprekken totaal niet. Maar ik was me er op een gegeven moment zo aan aan het storen, ik kreeg gewoon geen rust in mijn kop. Sterker nog ik zag de personen echt duidelijk, zelfs dat ze iets aan het aanwijzen waren dat ik niet kon zien. Bovendien zat ik zo ontzettend bom-vol energie dat ik sowieso al moeite had om 10 tellen stil te liggen. De combinatie tussen mijn lichaam bewegen en de muziek sturen was echt vet. Verder nog heel veel mensen zien liggen op mijn kamer, niet beangstigend ofzo, kan echt wel goed met para-aanvallen omgaan, maar dit was zeker één van mijn heftigste. En dan natuurlijk hoor je iedere 3 minuten iemand praten en zo.

Mja vond het iig best vet. Op dat ik geen rust kreeg uiteindelijk na dan. Die ik het laatste uurtje in bed trouwens nog wel heb gehad, ff stilte in mijn hoofd en toen was ik uitgeslapen:P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Doet me een beetje denken aan een bepaalde droomtoestand. Ik had een tijdje last van half wakker zijn. Er gingen toen heel veel gedachten en woorden door mijn hoofd heen zonder dat ik er controle over had en zonder dat ik besefte waar het over ging. Niet bepaald rustgevend :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
de vliegende gedachten die door je hoofd snellen zonder dat je ze kan controleren heb ik ook vaak als ik achter een drugsavond/nacht weer in m'n bed lig, echt beschete is da :rolleyes: :smilingimp:

Mac...

Badass junkie
Ja maar nou was het nog nog intenser dan normaal. Is wat ik zeg, ik kende het echt wel, maar nooit in deze mate. Maar was erg leuk :)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik kan het me wel voorstellen maar kan me niet voorstellen dat het leuk is, ik kan daar echt zot door worden, je bent moe en wil slapen maar u hersenen zijn echt gestoorde dingen aant doen die ni te volgen zijn

Mac...

Badass junkie
Heb eens nagedacht, denk dat ik een rede heb gevonden waarom dit gebeurt.
Normaal gesproken wanneer je gaat slapen beginnen je hersenen als een razende te werken. Je hersenen gaat dan alles rangschikken wat er die dag is gebeurt. Zou het niet zo kunnen zijn dat je hersenen dit dan evengoed gaan doen als je in rusttoestand komt. Je hersenen gaan werken alsof je slaapt, alleen je slaapt niet en maakt dus alles mee wat er in je hersenen gebeurt.

spacekonijn

Badass junkie
ja zoiets is het.

had je erbij geblowed? ik vind het namelijk in zon extreme toestand meer op het effect van THC lijken dan van speed. ( uiteraard doet de combi het em)
maar als k blow en ik slaap bijna heb ik precies hetzelfde dan bevind ik me ook in ruimtes en gesprekken( meestal erg domme gesprekken ) en dan denk je daarna ook van 'jezus waar was k net allemaal met mn gedachtes'

Mac...

Badass junkie
Ja had wel wat geblowd, maar niet veel. Bovendien word je ook niet stoned van het blowen op de pep. Denk dat het meer met algemene garigheid heeft te maken.

spacekonijn

Badass junkie
je word niet stoned . maar thc zorgt ervoor dat je veel meer gedachtes hebt .
ik denk toch dat het een mix is van thc vermoeidheid en pep

Jeller

Badass junkie
ik heb het wel eens als ik wat gedronken heb en na de uitgang terug kom, maar eigenlijk nog wa blijven ,dan kom ik ook soms in zo'n hafl-dromende toestand waarbij ik ook nog met mensne praat van op het feest.. niet para maar wel raar

matthijs

Badass junkie
Ik heb wel eens gehad dat ik nog even wat ging drinken met iemnad. (ook echt neit veel, 5 bier ofzo) En dat ik, toen ik ging pitten, het idee had dat er allemaal mensen door de kamer liepen. Heel kut. Dan lig je daar in je boxershorts en t-shirtje terwijl je half slaapt en het idee hebt dat de kamer vol is met mensen. Rare ervaring. Gewoon een soort van rare nachtmerrie maar misschien nog wat versterkt omdat ik wat heb zitten drinken.

Mac...

Badass junkie
Hmm vond het wel grappig. ik ga het sowieso niet tegen te werken en probeer ervan te genieten, wetende dat het van de snellies is.

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
ik kan het me wel voorstellen maar kan me niet voorstellen dat het leuk is, ik kan daar echt zot door worden, je bent moe en wil slapen maar u hersenen zijn echt gestoorde dingen aant doen die ni te volgen zijn

ja keb da ook soms, voorla na het uitgaan en drinken.. k kan daar ook nie tegen

Speedtrauma

Experimenterende gebruiker
Nou ik gebruik ook al een jaar of 6 regelmatig pep maar het laatste jaar heb ik geen problemen meer met eten of slapen onder invloed :grin:
Ik kan dus makkelijk een latje trekken en 15min later 2 pizza's eten of gaan slapen :wave:
Tzal wss zijn da men lichaam zich aan de pep heeft aangepast ofzo :wink:
Chill :sunglasses:

caatje

Badass junkie
Speedtrauma zei:
Nou ik gebruik ook al een jaar of 6 regelmatig pep maar het laatste jaar heb ik geen problemen meer met eten of slapen onder invloed :grin:
Ik kan dus makkelijk een latje trekken en 15min later 2 pizza's eten of gaan slapen :wave:

leuk gedaan die rode letters, mn ogen branden er zowat uit! :angry: ben je bang dat ze je post over t hoofd zouden zien? :wink:

Speedtrauma

Experimenterende gebruiker
caatje zei:
Speedtrauma zei:

leuk gedaan die rode letters, mn ogen branden er zowat uit! :angry: ben je bang dat ze je post over t hoofd zouden zien? :wink:

Nee hoor, just 4 fun :rock:
Maar om jouw ogen te sparen zal ik het voortaan laten kerel :wink:

Mac...

Badass junkie
Nja ligt er een beetje aan denk ik hoeveel dat je gebruikt. Ben ook al een ervaren gebruiker, nu bijna 6 jaar. Heb een tijd gehad dat ik per lijn een halve gr weg snoof, maar tegenwoordig heb ik genoeg aan een grammetje per weekend. Maar merk wel dat als ik een paar weekenden achter elkaar gebruik dat ik makkelijk een grammetje meer op krijg. Mja je snuift altijd meer dan nodig is. Maar goed, als je dagelijks gebruikt kun je idd gewoon slapen en eten op de pep. Je zult wel moeten, want je lijf heeft het uiteindelijk gewoon nodig.

Bovenaan