1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed verschillende ervaringen.

Discussie in 'Speed' gestart door MDMAZING, 11 apr 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. MDMAZING

MDMAZING Bewuste gebruiker

Hoi.

Toen ik voor 't eerst pep nam paar maanden geleden, werd ik er super rustig van. ( Heb ADHD..) Toen een paar weken later, nam ik het laatste beetje van die pep, en werd ik weer rustig. Dat vond ik helemaal niks, dus heb ik voor 2/3 maanden geen pep meer ingekocht.

Nou heb ik sinds 3 weken weer pep, , en als ik het nu neem, krijg ik wel super veel energie, en word ik helemaal opgefokt, en super veel zweten onder me oksels, en gewoon super lekker voelen... :grin: :grin:

Nou is mijn vraag; waarom heb ik nou wel super veel energie, en daarvoor niet? Ik heb ADHD al sinds ik klein was. (heb me toen ook later onderzoeken..)

2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Heb je de speed laten testen? Vaak worden mensen met ADHD rustiger van speed inderdaad, maar als ze voorbij een bepaalde dosering komen (of dezelfde dosering dus, maar bijvoorbeeld veel sterkere speed) dan hebben ze gewoon dezelfde effecten als anderen die geen ADHD hebben. Dus daar zal allicht de oorzaak zitten? Of juist meer cafeïne in de speed waar je wel heftige effecten op had en dat je daar juist die reactie van kreeg. Dat kan ook nog.

SneeuwSnuiver vindt dit leuk.
Laden...