Dankjulliewel voor jullie lieve steunende reacties allemaal ❤️
Vorige week ging het echt heel slecht, maar ik heb het gelukkig vanaf daarna wel weer goed opgepakt 💪
De haptonoom vrijdag heeft enorm geholpen en opgelucht☺️
Vorig weekend hebben we niet gebruikt en het heel leuk gehad🥳
Zaterdagmiddag zijn we met de dochter van m'n vriend en een vriendinnetje van haar naar het trampolinepark geweest. Daarna dochter weer naar haar moeder gebracht en hebben wij gewoon thuis gechillt verder en films gekeken. Vriend had zaterdagavond wel ff trek maar ik had voor zondag wat leuks gepland om te doen en zelf geen trek en hij was ook wel erg moe dus we zijn gewoon om 00.00 uur gaan slapen 👍
Zondag zijn we lekker in het park wezen wandelen, was heerlijk weer en er was een speciale paddenstoelenroute uitgezet die we gelopen hebben🍄
Lekker genoten van de zonnige herfstdag! Daarna weer thuis gechillt en voetbal en Formule1 gekeken. Met drugs op heb ik een hoge hartslag, maar die laatste 3 ronden van de race knalde m'n hart er echt uit zo spannend 🙈🔥
Omdat ik in het weekend niet gebruikt heb was ik deze week gewoon lekker fit en heb ik echt een onwijs drukke maar wel goede week gehad 👍😎
Maandag naar creatieve groep geweest en 's middags had ik gesprek bij Tactus. En ook al zei ik in mijn vorige post dat ik die ene behandeling wilde uitstellen, ik heb toch besloten om hem wel gewoon te gaan doen. Omdat wat ik daar leer hopelijk weer kan gebruiken bij mijn andere traumatherapie. Als ik nu weer wacht dan is die therapie straks al afgelopen en het vult elkaar hopelijk juist mooi aan👍 Mocht het te intensief zijn kan ik het altijd nog 1x in de 2 weken doen ipv elke week.
En ik heb mijn eerste post voor op Social Media van het herstelcentrum gemaakt dus dat gaf ook wel een goed gevoel dat ik nu eindelijk echt begonnen ben 💪😎
Dinsdag traumatherapie gehad en ook al was het wel heftig, ik kon het beter handelen dan de 2 weken daarvoor. 's Avonds ben ik voor het eerst naar Fysio-fitness geweest voor mijn rug. Was wel lekker om na therapie dus nog een uur te sporten en goed voor mijn lichaam 👍
Woensdag een lekker rustig dagje thuis gehad en wat huishoudelijke dingen gedaan en creatief bezig geweest.
's Avonds was m'n vriend er en gingen we "Vet hard" kijken. Alleen toen werd ik in de film door iets getriggerd wat te maken had met een eigen trauma😰
Dus toen echt een enorme huilbui gehad en weer zo erg dat ik ook moest overgeven. Maar gelukkig was mn vriend er om me te troosten en nadat ik uitgehuild was ging het wel weer en was alle emotie er wel weer uit gelukkig 👍
Donderdagochtend naar zelfhulpgroep geweest en 's middags gezellig met een vriendin wezen zwemmen☺️
Vanochtend had ik weer een bijeenkomst van het leefstijlprogramma en vanmiddag dan de eerste sessie van die Seeking Safety behandeling. Ook al had ik een drukke week gehad en was ik best moe, we hebben toch veel dingen besproken. Bijvoorbeeld over wat veiligheid is binnen PTSS en verslaving, waarin/bij wie/hoe ik veiligheid ervaar en het over veilige copingstrategieën gehad ipv destructieve.👍
Maar goed, deze week zat ik dus heel anders in mijn vel dan vorige week toen ik gebruikt had. Lijkt echt wel alsof ik gewoon 2 verschillende personen ben🙈
Maar over deze week ben ik iig erg trots hoe ik het toch weer heb opgepakt en allemaal aangegaan ben 💪
@De Dunne @Natozlato @Msloverdj Mijn vriend is ook verslaafd. Hij is bijna 41 en gebruikt al 25 jaar en is echt rock bottom geweest. Ik erken ook echt wel dat we elkaar qua gebruik naar beneden kunnen halen en niet helpend zijn voor elkaar dan. Maar daarom hebben we eindelijk maandag ook een gesprek samen bij Tactus zodat we daar samen hulp bij kunnen krijgen hoe we daarmee om kunnen gaan👍