1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed vs. sport en afvallen

Discussie in 'Speed' gestart door ##runner, 12 feb 2019.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. ##runner

##runner Newbie

Beste allemaal, ik ben nieuw hier, nieuw in het veld,... maagd wat druggebruik betreft. Na het wegnemen van reductil ( dieetpil) in de handel over heel de wereld, lig ik constant in gevecht met de drang naar ongezonde voeding, overgewicht, loom gevoel,...

Ik wou trainen om 20km te lopen maar heb toen een schildklieraandoening gekregen waardoor ik doodmoe en moddervet word.
    Ik zou graag speed uittesten, ik wil een bewuste gecontroleerde gebruiker worden. Die eindelijk eens op gewicht staat en die voeten eens van de grond heft om fucking deftig te lopen.
    Dus mijn doel: afvallen en presteren op loopgebied
    Vraag: speed juiste drug hiervoor?

2. Krullen

Krullen Experimenterende gebruiker

Ik zelf denk dat drugs nooit, maar dan ook nooit de gezonde weg is om af te vallen.

Ken jou situatie natuurlijk niet helemaal, maar sporten en gezond eten is de beste manier om af te vallen.
    Wij hier allemaal zijn geen heilige boontjes en nemen zeker wel eens stoffen die ook niet gezond zijn. Maar drugs gebruiken om af te vallen, ik zeg: Don’t

Misschien slim om je even in te lezen, zijn al vaker testen gedaan hiermee volgens mij

De Dunne vindt dit leuk.
  3. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Nee. Kan ik kort en krachtig over zijn. Functioneel speed gebruiken geeft uiteindelijk alleen maar ellende. Verslaving, steeds meer en meer nodig hebben, plus dat je met speed niet aan het verkeer mag deelnemen.
    Daarbij is dagelijks amfetamine slikken rete ongezond en zwaar belastend voor je lijf en brein.
    Beter naar dietiste, kliniek, gedragstherapeut etc etc.