Jeller zei:kvind eigenlijk dat xtc je zelfs gene extra energie geeft.. het onderdrukt gewoon je vermoeidheid, kan wel langer aan een stuk dansen wel, maar dat is gewoon omdat je de vermoeidheid niet voelt.. maar echt extra energie kreeg ik gelijk niet
cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.
ok my badMarcel zei:boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.
Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.
Marcel zei:boy zei:cunt zei:mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..
Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.
Ik feest eigenlijk even hard zonder xtc ook maar kword igg wel vlugger moe als ik gewoon gezopen en gesmoord heb.. Maar als ik gewoon zit heb ik niet het gevoel dat ik meer energie heb dan anders.. snap je.. in zekere zin heeft xtc dus ook ene verdovende werking voor mij.. als ik ergens zit dan zit ik zo goed dat ik daar graag blijf zittenMr.jiho zei:Jeller zei:kvind eigenlijk dat xtc je zelfs gene extra energie geeft.. het onderdrukt gewoon je vermoeidheid, kan wel langer aan een stuk dansen wel, maar dat is gewoon omdat je de vermoeidheid niet voelt.. maar echt extra energie kreeg ik gelijk niet
hier ben ik nog niet zo zeker van hoor... je feest toch zwaaaaar door, en ik feest nooit zo zwaar door zonder mdma dus volgens mij krijg je extra energie+vermoeidheid is weg![]()
ik heb net als ik iets neem als ik me niet toppie voel,dat ik me daarna nog kutter ga voelen...averechts effect dus!caatje zei:mijn hoodpijn of buikpijn is op slag verdwenen als ie inslaat. De volgende dag is t wel weer terug bij mij