speed vs xtc

J0rrit

Badass junkie
als k t goed heb, geeft speed je veel meer energie dan xtc, maar het geeft je minder euforie dan xtc?oftewel van xtc wordt je meer high?

J0rrit

Badass junkie
t was eig n vraag klopt t wat ik stelde? dat speed je dus eig n stuk meer energie geeft maar wat minder euforie(high)?

J0rrit

Badass junkie
speed geeft je wel euforie, maar in kleinere mate als bijv. xtc waarbij je vol happy bent de hele tijd. Maar wat maakt speed dan zo aantrekkelijk als drugs als je je niet eens beter/gelukkiger ervan voelt???

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Nou als je het ooit gebruikt heb weet je het en anders:
Je hebt gewoon totaal geen zin om naar huis te gaan of om te slapen of om niks te doen maar je hebt wel zin om te praten en te bewegen en dingen te gaan doen, en je hebt helemaal geen honger of slaap je bent de energiekheid zelve.

Echter nare bijverschijnselen:
last van je maag achteraf
je komt niet in slaap zelfs als je het wil en in je warme bedje ligt
je krijgt geen hap door je keel de volgende dag
ziet dr verrot uit day after

wat ben ik nog vergeten? hehe

J0rrit

Badass junkie
kheb t wel gebruikt, gistere voor de 1e keer, en beviel me zkr wel, ma t gaf me zkr wel een euforisch achtig gevoel. Ik had verhoogd zelfvertrouwen en k voelde me gewoon tevreden en goed.

Maar het pept je meer op dan xtc maar je wordt minder high/gelukkig dan van xtc ( naar mn eigen gevoel ). Het was 11 uur savonds ofzo en het leek wel overdag doordat alles ram helder was. Ik had het gevoel dat k ng een hele dag voor me had, terwijl k gwn snachts naar huis moest.

Maar om te zegge dat het helemaal niet euforisch werkt klopt ook niet, want het verhoogd de afgifte van dopamine in je hersenen waadoor je je euforisch voelt en genot ervaart.

Maar hetheen je je minder euforisch voelt dan bijv. bij xtc vond k nie zon probleem, ik voelde me al vol happy door de energiekick die ik kreeg en k wilde de hele tijd iets doen, lopen ofzo maakte me niet zoveel uit en lulle is ook spr chill. Ook het gevoel dat je spr wakker bent vind k al spr chill heb je geen serotonine afgifte meer bij nodig

Jeller

Badass junkie
kvind eigenlijk dat xtc je zelfs gene extra energie geeft.. het onderdrukt gewoon je vermoeidheid, kan wel langer aan een stuk dansen wel, maar dat is gewoon omdat je de vermoeidheid niet voelt.. maar echt extra energie kreeg ik gelijk niet

cunt

Wijs gebruiker
nou ik heb bij pep nog nooit een euforisch gevoel ervaren hoor .. maar mischien ligt dat dan aan mij persoonlijk .

ik word gewoon wakker en scherp dr van.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Jeller zei:
kvind eigenlijk dat xtc je zelfs gene extra energie geeft.. het onderdrukt gewoon je vermoeidheid, kan wel langer aan een stuk dansen wel, maar dat is gewoon omdat je de vermoeidheid niet voelt.. maar echt extra energie kreeg ik gelijk niet

hier ben ik nog niet zo zeker van hoor... je feest toch zwaaaaar door, en ik feest nooit zo zwaar door zonder mdma dus volgens mij krijg je extra energie+vermoeidheid is weg :)

J0rrit

Badass junkie
ja je krijgt wel extra energie, althans ik, want kkan dan nooit stilzitte en heb altijd wel zin om iets te doen. Maar natuurlijk niet zoveel. sowieso zorgt mdma ervoor dat je adrenaline afstoot krijgt dus energie krijg je zkr wel

boy

Bewuste gebruiker
cunt zei:
mdma = amfetamine .. en van amfetamine krijg je extra energie..

Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.

Marcel

Belezen gebruiker
boy zei:
cunt zei:

Je onderdrukt je vermoeidheid en gebruikt je reserves (als die er uberhaupt nog zijn). Die energie krijg je ten koste van andere dingen he.

Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.

cunt

Wijs gebruiker
Marcel zei:
boy zei:
cunt zei:

Idd, je krijgt energie van allerlei etenswaren, niet van drugs. Het feit dat je juist veel energie opmaakt omdat je niet merkt dat je vermoeid bent wordt duidelijk als je de volgende dag weer nuchter bent.
ok my bad

J0rrit

Badass junkie
Marcel zei:
boy zei:
cunt zei:

ja ma je voel je niet alleen niet moe. Maar ( ik althans ) voel me ook energie vol en heb et gevoel dat k spr veel energie heb ook wil k de hele tijd bewegen en alles. Als ik stilzaat heb je egt zon knagend gevoel

lieky speedfreaky

Experimenterende gebruiker
ik denk dat het bij ieder mens wel weer een beetjuh anders voelt als je het gedaan hebt voel je het tog ??
ik ben niet zo dol op xtc doe nu op dit moment alleen ketamine en pep af een toe een pilletje erbij.
maar in de zomer komen er weer goeie pilluhh en dan is het weer een mix tijd voor mij :sunglasses: :hearteyes:

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
Jeller zei:

hier ben ik nog niet zo zeker van hoor... je feest toch zwaaaaar door, en ik feest nooit zo zwaar door zonder mdma dus volgens mij krijg je extra energie+vermoeidheid is weg :)
Ik feest eigenlijk even hard zonder xtc ook maar kword igg wel vlugger moe als ik gewoon gezopen en gesmoord heb.. Maar als ik gewoon zit heb ik niet het gevoel dat ik meer energie heb dan anders.. snap je.. in zekere zin heeft xtc dus ook ene verdovende werking voor mij.. als ik ergens zit dan zit ik zo goed dat ik daar graag blijf zitten

J0rrit

Badass junkie
als k speed of x gehad heb is t meestal zo dat mn pupille groot en normaal zijn, ze zijn dus als k de ene keer kijk groot, drna weer normaal, drna weer groot etc. Ook al heb k normale pupillen, heb k ng het gevoel dat de zon schijnt terwijl t bewolkt is ( bij speed )?

Psykaholik

Wijs gebruiker
in zekere zin heeft xtc dus ook ene verdovende werking voor mij.. als ik ergens zit dan zit ik zo goed dat ik daar graag blijf zitten[/quote]

idd heb ik ook wel

caatje

Badass junkie
mijn hoodpijn of buikpijn is op slag verdwenen als ie inslaat. De volgende dag is t wel weer terug bij mij

Frisko

Badass junkie
caatje zei:
mijn hoodpijn of buikpijn is op slag verdwenen als ie inslaat. De volgende dag is t wel weer terug bij mij
ik heb net als ik iets neem als ik me niet toppie voel,dat ik me daarna nog kutter ga voelen...averechts effect dus! :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bovenaan