1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed/Water/Qualiteit

Discussie in 'Speed' gestart door Ballitch86, 1 sep 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Ballitch86

Ballitch86 Experimenterende gebruiker

Hallo,

Heb 2gr snelle gekocht van mijn neef, vrij natte speed ik dacht eerst dat er water bij zat, heb het in de diepvries gestoken en na een nacht is het vocht nog altijd lopend/vloeibaar, dus ik denk dan dat het gewoon olie is dan aangezien het niet bevroren is... wat denken jullie ervan. Mischien domme vraag, ik gebruik wel maar voor de rest weet ik er niet zoveel vanaf... mijn neef heeft gegarandeerd dat er ook geen cafeine inzit. Kan het spijtig genoeg niet laten testen hier in belgie. Kga het ook pas 27 september gebruiken, ik hoop dat het tot dan goedblijft in de vriezer :)

2. Jmths

Jmths Wijs gebruiker Tripreporter

Amfetamine en Phenylethylamines zijn in hun natuurlijke form olie gelijkende substanties. Pas zodra je er HCL (hyrochloride) aan vast plakt dat het tot een kristal gelijkende substantie vormt. De meer fluffy poeder gelijkende vorm van amfetamine is dacht ik FAA (Free amino acid) vorm. Kan het mis hebben maar HCL vorm amfetamine kom ik niet zo vaak tegen.

Het kan ook simpelweg wezen dat de amfetamine nog vochtig is na de laatste zuivering stap, namelijk oplossen in een voeistof, deze filtreren (denk aan koffiefilter). En dat het filteringsvloeistof nog niet volledig verdampt is. Zo kun je bijvoorbeeld zwavel(dioxide?) bijproduct wegwerken uit een nog niet volledig zuiver product wat vaak een gele kleur veroorzaakt. Al kan (verouderde) cafeïne eveneens een gele kleur veroorzaken.

Dat is zover mijn kennis gaat, mijn kennis rond straat amfetamine is relatief beperkt, misschien dat iemand kan aanvullen met meer relevante informatie die mij ontgaat.

Amfetamine zelf is zo goed als onverwoestbaar maar een puntje is wel dat de vriezer mij niet de meeste geschikte plek lijkt om het te laten opdrogen. Als het zuivere amfetamine is zouden effecten vanaf 40mg-60mg duidelijk merkbaar moeten wezen. Al sluit dit vervuiling van gelijkende stimulanten niet uit natuurlijk.

Ik zou trouwens consequent de term amfetamine gebruiken, termen zoals 'snelle' en 'speed' zijn iets te ruim interpreteerbaar.

3. Ballitch86

Dankuwel voor de uitgebreide uitleg, maar ik ga geen speed drogen in de vriezer hé :grinning: ik bewaar mijn amfetamine in de vriezer, wou kijken of die olie (of water dacht ik op het moment) zou bevriezen, uiteindelijk t is het niet bevroren (wat water wel zou doen) dus ik denk dat het geen water is maar ik wou hier nog eens bevestiging vragen... en normaal gebruik ik mijn amfetamine onmiddelijk als ik het gekocht heb of tenlaatste de dag erna, daarmee da vraag blijft speed/amfetamine goed zolang in de diepvries ? Moet nog tot eind december wachten :( omdat ik dan pas verlof heb...

4. Rtby

Rtby Experimenterende gebruiker

Droog het gewoon op een bordje/spiegel. Dan is het lang houdbaar, ondanks dat sommige mensen van mening zijn dat het dan 'uitdroogt' of sterkte verlies, zijn dat toch echt fairytales.

Ballitch86 vindt dit leuk.
  5. Ballitch86

Idd dat kan ik wel bevestigen, kameraad en ik hadden een jaar geleden 50 gr amfetamine/speed teruggevonden, in het maisveld naast hem, hij had het 2 jaar geleden daarvoor begraven omdat hij een huiszoeking verwachte. Nu wist hij toch niet meer waar hij dat begraven had :tearsofjoy: we hebben daar zitten schuppen dat het niet normaal was... dus vorig jaar zagen we ineens iets uit de grond steken, plastieke zak met een brooddoos en daarin vacuum verpakt de 50 gr speed :tearsofjoy: niet te geloven, maar echt gebeurd. Het was wel geel uitgeslagen, een ander persoon zij dat is niet meer goed dat is "giftig" geworden... ik en mijn kameraad hebben toch een paar lijntjes ervan gesnoven en zijn nog heel goed gegaan ervan, zelfs mijn penus krimpte nog altijd :tearsofjoy: uiteindelijk hebben we de rest gewoon in de vuilbak gesmeten, zonde eigenlijk. Maar wou toch nog even bevestiging of het geen kwaad kan dat ik het tot eind september in de vriezer steek (nat), ik moet altijd bevestiging van anderen hebben al weet ik het zelf ook eigenlijk, soort autistisch kantje denk ik

6. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Speed gaat de kracht van af als t ff ligt maar gevaarlijk wordt het niet.

Voor bewaren is speedpasta t beste en dan luchtdicht in de vriezer kan jaren mee zo

Ballitch86 vindt dit leuk.
  7. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Als de speed niet hard word in de vriezer zit er inderdaad geen water in. En als je het goed afsluit blijft dat ook zo en kan je het oneindig bewaren in de vriezer. Gedroogd kan je op dezelfde manier bewaren (goed afsluiten, water bij droge speed is niet goed) maar ook buiten de vriezer, alleen zal je merken dat het poeder droger en droger word en daarmee lastiger/viezer om te snuiven. Dat het kan vergelen heeft te maken met de gebruikte chemicaliën/olie en zegt niets over het wel of niet bevatten van cafeïne.
    De amfetamine zelf blijft op beide manieren gewoon goed tot het jaar 4093, maar qua smaak/structuur is het aan te raden het gewoon zo vers mogelijk te houden (nat en goed afgesloten in de vriezer).

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed Water Qualiteit
  1. Gabbertje
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    544
  2. Paddoboy
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    3.826