Speed werk/school

Wawa

Belezen gebruiker
Beste mensen,

Al mijn hele leven ben ik een chaoot in alles wat ik doe. Mn school werk krijg ik moeilijk af of gewoon niet je kent het wel. Sociaal zoals je van drugs word, leer je steeds meer mensen kennen die van alles en nog wat gebruiken. Hierdoor ben ik met wat mensen in aanraking gekomen die regel matig wel is wat pep nemen om even te knallen voor school of om de nacht door te halen. Er werd mij verteld dat je op een gegeven moment op een punt komt waar je super helder bent en zin hebt om ALLES in een keer af te maken en te doen.

Nou heb ik dus een vraag,

- Ik sta te popelen om een keer speed alleen thuis te doen en gewoon mezelf helemaal leeg te werken tot ik niks meer op papier krijg (voor school moet ik on eindig veel dingen tekenen en analyseren noem maar op) en dat alles gewoon een keertje af is lijkt me ook een heerlijk gevoel.
Tot in hoevere is dit ''verstandig''? Zelf ben ik iemand die altijd goed voor zich zelf zorgt na een avondje mdma of keta. Altijd veel vitamine, magnesium en hydraterende pilletjes voor de dagen er na en met sporten doe ik ook niet te kort. Zit ik er meteen aan vast of kan een keertje proberen geen kwaad?

Groet,

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb zelf toen ik nog naar school ging met de gedachte geleefd toen dat ik anders niet kon functioneren en alles ging fout. Maar als ik snoof haalde ik ineens dikke voldoendes wist dingen die ik anders nooit geweten had en had toegang tot alle herinneringen die ik had. Denk dat als je drugs met mate in het weekend kan doen dan zou je ook wel een keer op de pep huiswerk kunnen maken. Zou dan niet dikke lijnen gaan snuiven en dat je niet stil kan zitten maar jezelf gewoon oppeppen, dat je wakker bent en je energiek voelt maar niet dat je superhard gaat dan ga je misschien dingen doen waar je spijt van krijgt of wat je niet zou willen doen. En als je er goed over nadenkt en weet wat je doet en gewoon en niet van een week 1 hele lange dag gaan maken, 1 of 2 dagen en dan gelijk stoppen dan zal het geen probleem worden, maar maak je er een gewoonte van dan wel...

Wawa

Belezen gebruiker
willemvaag zei:
Heb zelf toen ik nog naar school ging met de gedachte geleefd toen dat ik anders niet kon functioneren en alles ging fout. Maar als ik snoof haalde ik ineens dikke voldoendes wist dingen die ik anders nooit geweten had en had toegang tot alle herinneringen die ik had. Denk dat als je drugs met mate in het weekend kan doen dan zou je ook wel een keer op de pep huiswerk kunnen maken. Zou dan niet dikke lijnen gaan snuiven en dat je niet stil kan zitten maar jezelf gewoon oppeppen, dat je wakker bent en je energiek voelt maar niet dat je superhard gaat dan ga je misschien dingen doen waar je spijt van krijgt of wat je niet zou willen doen. En als je er goed over nadenkt en weet wat je doet en gewoon en niet van een week 1 hele lange dag gaan maken, 1 of 2 dagen en dan gelijk stoppen dan zal het geen probleem worden, maar maak je er een gewoonte van dan wel...

hoeveel zou je dan aanraden om te gebruiken? Een hele lijn is natuurlijk een no-go, wat is lekker om gewoon rond 1 uur s'middags te nemen en dat ik in de avond om laten we zeggen 2 uur wel weer ''normaal'' naar bed kan.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tja hoeveel je moet nemen is denk ik iets persoonlijks maar ik zou 16.00 geen speed meer gebruiken dan heeft het invloedt op je slapen. Zou proberen als je op school gebruikt een effect dat je niet zo hard gaat dat je constant aan het ouwehoeren ben maar meer dat je beter focust op je werk. Zelf snoof ik altijd op gevoel of op hoeveel ik kon missen op school maar het was doordeweeks vooral om het de klap van weekend te onderdrukken anders lag ik drie dagen te slapen na het weekend dus daarom ben ik ook op school gaan gebruiken. Weet nog wel dat ik soms 40mg ritalin nam om me beter te kunnen focussen meestal snoof ik er twee en at er twee tegelijk en binnen een half uur werkte het net echt prestatie bevorderend, ritalin is makkelijk te doseren want je weet wat je hebt. Verder heb ik wel add maar amfetamine of ritalin heeft in wat hogere dosissen geen invloed dat ik moe wordt ofzo. Zou gewoon kijken als je een keer speed gebruikt wat je merkt na 1 lijn of 2 lijnen en ga dan in het weekend je huiswerk erop maken. Gaat dit goed dan kun je het ook op school proberen maar ik kan niet zeggen hoeveel je precies moet nemen met speed want ik weet niet wat jij voor speed hebt. Dus gewoon goed weten wat je doet en waar je mee bezig bent.. Succes.

Wawa

Belezen gebruiker
willemvaag zei:
Tja hoeveel je moet nemen is denk ik iets persoonlijks maar ik zou 16.00 geen speed meer gebruiken dan heeft het invloedt op je slapen. Zou proberen als je op school gebruikt een effect dat je niet zo hard gaat dat je constant aan het ouwehoeren ben maar meer dat je beter focust op je werk. Zelf snoof ik altijd op gevoel of op hoeveel ik kon missen op school maar het was doordeweeks vooral om het de klap van weekend te onderdrukken anders lag ik drie dagen te slapen na het weekend dus daarom ben ik ook op school gaan gebruiken. Weet nog wel dat ik soms 40mg ritalin nam om me beter te kunnen focussen meestal snoof ik er twee en at er twee tegelijk en binnen een half uur werkte het net echt prestatie bevorderend, ritalin is makkelijk te doseren want je weet wat je hebt. Verder heb ik wel add maar amfetamine of ritalin heeft in wat hogere dosissen geen invloed dat ik moe wordt ofzo. Zou gewoon kijken als je een keer speed gebruikt wat je merkt na 1 lijn of 2 lijnen en ga dan in het weekend je huiswerk erop maken. Gaat dit goed dan kun je het ook op school proberen maar ik kan niet zeggen hoeveel je precies moet nemen met speed want ik weet niet wat jij voor speed hebt. Dus gewoon goed weten wat je doet en waar je mee bezig bent.. Succes.

Interresant dat ritalin ook die werking kan hebben. Zelf heb ik ook ADD en heb 4 jaar ritalin gebruikt (oraal en de aanbevolen dosering), werd er alleen maar slaperig van. Misschien dat ik ritalin snuiven dan eerst maar eens ga proberen aangezien dat dan wss meer het gewenste resultaat bied (hard werken aan school).

bedankt voor je hulp willem, much appreciated!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja veel mensen denken dat als je ADD of ADHD hebt dat speed of ritalin veel slechter of anders werkt dit is niet zo wat ritalin of amfetamine doet is dat iemand met ADD of ADHD zich beter kan concentreren en zich beter kan aanpassen in de maatschappij en meedoen met de massa zoals ik het noem. En dat geeft iemand met ADD of ADHD een hoop rust. Verder als je ritalin snuift zou ik eerst goed je neus schoonmaken en alle snot eruit blazen in een zakdoek. Dan wat water in je neus druppelen en de ritalin snuiven. Daarna nog wat water nadruppelen en je voelt als je 4 of 5 ritalins snuift het in je neus een soort pasta worden. Door het water lost de ritalin heel snel en goed op en binnen een paar minuten ga je hard. Wat ook goed werkt is even je neus snuiten dan de ritalin snuiven en 10 minutjes douchen. Door de waterdampen lost de ritalin heel snel op en ga je ook binnen een paar minuten hard. Minimaal 40mg tot 50mg en dan voel je je echt opgepept net als bij speed. Maar het kan dat het niet werkt als het niet goed oplost dit kan heel veel invloedt hebben op hoe je je voelt erop. Want ritalin is per tablet 10mg werkzame stof en de rest zijn het bouwstoffen en vulstoffen om er een tabletje van te maken. Wat je ook kan doet is gewoon 4 of 5 lijntjes leggen en 1 snuiven water druppelen en zo bij alle 4 of 5 dan lost het ook goed op maar dan kan je soms wel een half uur bezig zijn om het naar binnen te werken. Maar ritalin lost volledig op in wat er net als speed daarom druppel ik altijd water. Heb dit de eerste twee jaar in mijn snuifcarriere niet gedaan en had altijd een dichte neus na een weekendje of een paar daagjes pep.. Gewoon even kijken wat voor jezelf het beste voelt en niet teveel pakken anders zit je maar een beetje vaag te wezen en dan heb je er niet zoveel aan op je werk of school..

Wawa

Belezen gebruiker
Paar lijntjes ritalin gesnoven, ongeveer 10mg per keer om maar even te beginnen (7 lijntjes in een best kort tijdsbestek tussen 21:00 en 22:30). Ik ging er niet voor om helemaal waus te worden maar ben nu best wel vaag. Wat ik merk is dat ik een beetje chaotisch ben maar toch wel goed door kan werken. De scherpte is er al wel een tijdje vanaf maar ik heb mn opdracht teminste af :grin: . Ik had het slapen even niet in me kop gehaald, denk dat ik het zo maar is ga proberen maar ik voel me nog zeer wakker.

Leuk om een keer met de ritalin wat anders te doen, volgende keer maar eens goeie pep proberen.

Tot de volgende deadline!

Bovenaan