1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Speed + XTC (heftige ervaring)

Discussie in 'Speed' gestart door Dagdromen, 8 okt 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Dagdromen

Dagdromen Newbie

Beste leden,

afgelopen zaterdag geweldig feestje gehad in Zandvoort.. We waren met een groep van 7 aan de XTC. Ik nam mijn normale hoeveelheid, rond de 100 mg, verdeeld over vier momenten gespreid over de avond. Uit ervaring werkt dit het beste voor mij, behalve afgelopen zaterdag.

Ik verloor mijn verstand tijdens het laatste kwartje, waardoor ik speed heb aangeschaft bij een gast, die ik niet eens kende. Ik weet nog dat het een toffe en betrouwbare kerel was, waardoor ik een beetje overmoedig werd en het besloot om het te kopen (heel dom, ik weet het).

De effecten daarna waren zo erg, dat ik er nog steeds elk moment van de dag over na denk. Mijn lichaam functioneerde niet meer zoals ik wou, en ik kreeg allerlei rare trekjes in mijn gezicht wat zich wel tot en met 1 uur in de middag aanhield. Uiteindelijk kwam ik tot rust en heb ik een uurtje geslapen. Die zondag heb ik voor de rest weinig last gehad, behalve dat ik niks door me keel kreeg, niks speciaals.

Helaas zijn deze twee dagen zo taai, dat ik besluit dit berichtje te plaatsen. Ik denk alleen nog maar aan het moment van mijn trekjes in m'n gezicht, ik werd doodsbang. Is er iemand die ervaring heeft met dit soort trekjes? Is er iemand die tips kan geven hoe ik dit zo fijn mogelijk kan verwerken, ik heb namelijk nog nooit een badtrip gehad. Mijn gezicht toen ik de spiegel inkeek, komt maar niet uit m'n netvlies. Sindsdien kijk ik heel anders terug op drugs, ben er een beetje bang voor geworden, misschien ook wel een keer goed.

Nu kom ik weer met zo'n cliché berichtje over mijn kaken, deze zijn voor mijn gevoel als een blok beton. Ik heb dit werkelijk nog nooit gehad. Ik had wat opgezocht en zag dat tijgerbalsum nog kon werken na het innemen van de drugs, klopt dit?

Misschien stel ik me aan, maar ik hoor natuurlijk graag tips en vindt het fijn om een luisterend oor te hebben, bedankt!

2. Lytje pole

Lytje pole Belezen gebruiker

Goed bijslapen, gedachten verzetten (sporten in mijn geval). Lage dosering diazepam of een paar biertjes om te ontspannen. Lekker gezond eten.

Dagdromen vindt dit leuk.
  3. Dagdromen

Dagdromen Newbie

Diazepam it is, thanks voor je snelle reactie!

4. Lytje pole

Lytje pole Belezen gebruiker

Goede keus!

5. BlijeStumper

BlijeStumper Newbie

Dat heb ik ook een keer gehad helaas. Ik heb me eigen erover kunnen verzetten door inderdaad me gedachtes te verzetten.
    dit heb ik toen aangepakt door veel buiten te zijn, met vrienden af te spreken en vooral goed te eten. Mijn ervaring is nu alweer twee maanden terug en ik merk nergens meer iets van, het gaat zo goed dat ik weer af en toe kan genieten van een kwartje maar vooral mijn dosis houd ik nu wel erg laag. Ik heb er wel van geleerd om niets meer te combineren en ook vooral om een dosis laag te houden (voor mijzelf 70mg en ik weeg 78kg) kan ik er wel weer van genieten zonder er bang van te worden.
    ik hoop dat je hier iets aan gehad hebt,
    BlijeStumper

Laden...
Vergelijkbare Topics - Speed XTC (heftige
  1. leipebaviaan
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    930
  2. Haarsteeg1
    Reacties:
    4