Speed + XTC

GabberFreak17

Belezen gebruiker
Vorige week same met een vriendin op me kamer gezete...
k zou aan de xtc gaan..zij aan de speed... k had er om 12 uur 1 alleen op... later kwam ze... ik slikte 2 xtc pille... mja..was niej echt super... werd heel erg hyper en zweten..ze werd gek van me...2 uur later d8 k dat het uitgewerkt was... k probeerde voor 1e x wat speed... k voelde me na 15 super...nog beter als 1e x xtc... nja echt super... had heel weinig op.. savonds paar keer klein vinger topje op... heel erg verleiderlijk..

volgende dag..zonder xtc..gewoon een paar lijntjes op maar ik voelde er zo goed a ls niks van... iemand ervaringen hiermee??

meeste zegge da xtc vs speed...de speed overheerst...alleen t voelde wel vele malen beter als alleen speed:confused:....

iemand ervaringen of adviezen??

pepgirl

Experimenterende gebruiker
als ik goeie pillen heb geslikt en ik vind de werking iets te heftig
neem ik er wat speed bij , t dempt bij mij de werking van xtc.
op alleen xtc wordt ik waus , zweverig ,dromerig , neem ik dan wat speed
is die werking bijna weg ben je ineens scherp en alert.......
eigenlijk zonde van je pil........

e-Thom

Experimenterende gebruiker
ik wil niet preken of zo maar xtc+speed= amfetamine+amfetamine en dat is is echt een aanslag op je lichaam
ooit een paar keer gedaan en was de dag erna eens zo brak
nooit meer voor mij

Mac...

Badass junkie
Nee dat mag wel zo zijn, maar speed is idd een middel om je pieken wat af te remmen. Als je half ligt te pitten door de schijven (lees outgaan) kan speed echt wel ff wonderen doen en de werking van de pil wat verzwakken. Denk dat dit 1: meer waar is voor je geld en 2: je voelt je er ook beter bij :grin:

Deranged

Badass junkie
Ik vond het een heerlijke combinatie, normaal voel ik me als xtc is uitgewerkt behoorlijk leeg en depri en bij speed slaan mijn gedachten op hol en kan ik nie slapen. Door ze te combineren gebeurde bij mij beiden niet.

J0rrit

Badass junkie
kvind t ook wel relaxte combo, al moet k zegge dat bij mij de schijf overheerste op t einde, maar dat kwam ook omdat k die gooide 4 uur nadat k de speed gesnoven had

Bovenaan