Speed

harry123

Bewuste gebruiker
Hey mensen, wil binnenkort een keertje speed proberen maar weet niet precies wat ik moet verwachten.
Dus hoe is het in vergelijking met coke? En hoeveel heb je nodig? Hoelang duurt het? En hoe zit het met slapen? Lukt dat nog, of zelfde als met pillen van dat halve slapen?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wat een vraag waar veel antwoorden op gegeven kunnen worden. Speed in vergelijking tot cocaine, mijn ervaring is dat het effect van goeie speed erg vergelijkbaar is met effect van goede coke. Maar coke heeft meer intensiteit als je er hard van gaat, speed is een waterval van energie en gedachtes je kaken vliegen heen en weer. Wat ik met coke veel minder ervaar alleen als ik de rush of de boost of hoe je het wil noemen is het hetzelfde. Maar ik wil wel zeggen aangezien ik niet weet wat of je goeie coke hebt of rotzooi aangezien ikzelf de eerste paar jaar geen eens wist wat goeie coke was. Maar ik weet niet hoe het in jou geval is daarom ik maak onderscheid in coke waar je hard van gaat en coke waar je denkt wat van te merken maar die is zo erg versneden dat het placebo of caffeine effecten zijn. Die coke zie je veel in op straat en bij mensen die snelsnel geld willen. Even verder over speed als je goeie speed haalt is deze meestal nog vochtig. Het ruikt erg chemisch en het duurt een paar minuten voor het droog wordt. Stel dat het water zou water zijn dan duurt het heel lang voordat deze droog is. Soms heb je ook droge speed maar deze is meestal wel nat geweest en ik heb zeer zelden kurkdroge pep gehad. Wat kun je van speed verwachten, dat hangt af van de kwaliteit en de hoeveelheid. Als je goeie speed hebt dan ervaar je echte rush van energie, persoonlijk voel ik me dan net of ik de hele wereld aan kan, denken gaat sneller en je denkt ook dat je slimmer denkt, je kan de oren van iemands kop afpraten, de energie voel je bij goeie speed gewoon door je lichaam razen, je kan moeilijk stilzitten en afhankelijk van de hoeveelheid die je neemt wordt het rondjes rennen extreem, concentratie neemt enorm toe en dingen waar soms geen flikker aan is zijn ineens super interessant. Verder heeft je omgeving ook wel wat invloed op het effect maar niet zoveel. Zelf vind ik speed en pillen totaal niet op elkaar lijken, met speed blijf je helder en met pillen wordt je vaag en kun je flink naast ouwehoeren. Pillen zie je ook veel beter aan iemand een paar dikke lijnen snuiven en dan normaal kijken kan ook moeilijk zijn. Met slapen is ook weer afhankelijk van de hoeveelheid, kwaliteit en het tijdstip waarop je je laatste lijn hebt gepakt. In mijn beginners periode snoof ik soms een lijn waar ik gewoon 12 uur hard van ging, later is dit gehalveerd en was 8 uur maximaal de tijd dat ik hard ging. Zelf had ik meestal als ik na 16.00 nog snoof dat ik slaapproblemen kreeg. Tenzij je een oxazepam van 50mg of 2 valiums van 10mg dan slaap je op goeie pep zelfs nog wel. Het is belangenrijk om goed te slapen want ga je dagen doorhalen dan ga je dit lichamelijk merken en zien. Speed moet nooit een gewoonte worden of gezien worden als een hulpmiddel voor in het dagelijks leven want dan ga een keer een prijs betalen als je niet op tijd ermee stopt. Speed is een zeer agressief goedje lichamelijk dus verstandig ermee omgaan en het nooit een gewoonte laten worden. Ga het hierbij laten, laat maar weten hoe het bevallen is als je wilt..

harry123

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je uitgebreide reactie! Heb nooit echt hele goede coke gehad, rond de 60% ongeveer. 1 keer zelfs nog minder.
Maar ik laat die pep dan ook gewoon testen, dat slapen lijkt me alleen kut, want kan sowieso al slecht tegen weinig slaap, dan moet ik wel die valium zien te krijgen.
Verder houd ik je wel op de hoogte :wink: nogmaal bedankt!

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
60% is ook goeie coke dan heb je het effect in ieder geval gemerkt dat bedoel ik ermee ik onderscheid snuifcoke zelf in twee categorie waar je hard van gaat oftewel waar genoeg coke bij zit en met coke van 60% kun je zeker net zo hard gaan als met coke van 90% alleen je hebt een beetje meer nodig. Het was meer coke die onder de 10% zit die je in de handen wordt gedrukt door Marokkaantjes ofzo op straat. Je hebt van coke toch weleens een rush gehad en van 60% ga je ook gewoon hard. Hard gaan doe je ook op de pillen maar dan wordt je vaag erbij en met coke ga je hard maar blijf je helderder. Weet niet of je snapt wat ik bedoel maar dat heb je speed ook althans dat merk ik ervan het hardgaan lijkt een beetje op coke maar speed duurt veel langer in effect. Ze noemen speed ook wel coke voor de armen of boerencoke. Natuurlijk is het effect niet exact hetzelfde maar het is wel te vergelijken in mijn ogen. Als je meer wil weten vanuit mijn optiek moet je het maar vragen ik vind het wel leuk om allemaal te vertellen gebeurt er wat nuttigs met mijn ervaringen. Maar ga nu slapen dat doe ik tegenwoordig dat beat pep 100 keer voor mij een goede nachtrust is me meer waard aangezien die zeldzaam zijn.

harry123

Bewuste gebruiker
Nou als het een goede vervanging voor coke is ben ik lekker goedkoop uit :P.

Kan het ook met alcohol gecombineerd worden net zoals met coke of is het anders?

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Coke en alcohol is eerlijk gezegd niet zo gezonde combinatie eerlijk gezegd denk ik dat coke en alcohol nog desastreuzer dan speed en alcohol. Speed en alcohol in combinatie is ook niet echt een aanrader. Je droogt sneller uit en je hebt een grotere kans op overhitting. Verhoogde bloeddruk snellere hartslag het kan allemaal maar uppers en alcohol. Wat op langere termijn tot lichamelijke klachten kan leiden. Het is mij overkomen had het niet verwacht het hoeft niet altijd fout te gaan maar het stapelt zich meestal op. Voor hetzelfde geld doe je dat jaren en er gebeurt niks maar iedereen is verschillend. Als je gebruikt doe dat dan verstandig..

Zelf legde ik vroeger meestal 8 lijntjes uit een gram, afhankelijk van de kwaliteit en wat ik wou voelen. Heb een keer gelezen dat je 60mg speed nodig hebt om hard te gaan maar dan hebben we het over een zuiver product. Goed opzoeken wat je hoort te voelen en merk je dat niet als je 2 lijntjes gesnoven hebt dan is het geen goede kwaliteit. Maar met speed kun je makkelijk veel doorhalen en dikke lijnen heb weleens grammen weggewerkt op avonden en goeie kwaliteit verwondert me dat mijn hart toen niet ontploft was.

harry123

Bewuste gebruiker
Oke thx, ik laat het wel testen, en dan kijk ik afhankelijk van de kwaliteit hoeveel ik neem, goede neem ik 60mg, dus 8 lijnen en van 1tje de helft. Als ik het nog niet voel telkens half lijntje er bij.

En voortaan dus geen alcohol meer voor mij tijdens het snuiven :P.

Echt hartstikke bedankt voor al je hulp! Heb ik echt veel aan.

Wawa

Belezen gebruiker
willemvaag zei:
Zelf legde ik vroeger meestal 8 lijntjes uit een gram, afhankelijk van de kwaliteit en wat ik wou voelen. Heb een keer gelezen dat je 60mg speed nodig hebt om hard te gaan maar dan hebben we het over een zuiver product. Goed opzoeken wat je hoort te voelen en merk je dat niet als je 2 lijntjes gesnoven hebt dan is het geen goede kwaliteit. Maar met speed kun je makkelijk veel doorhalen en dikke lijnen heb weleens grammen weggewerkt op avonden en goeie kwaliteit verwondert me dat mijn hart toen niet ontploft was.

Grammen wegwerken op het avond zou ik voor n eerste keer niet doen. Je adviseerde mij vorige keer 2 lijntjes willem en dat beviel zeker prima :grin:. Ik zelf had de eerste keer dus 4 kleine lijntjes (10mg per stuk) van goed gezuiverde pep, jesus wat een drug zeg. Geweldig helder, super vrolijk en energiek, seks tot in de vroege uurtjes. Wat een top drug is speed zeg, jammer dat het zo slecht voor je is en de week er na betrapte ik mezelf vaak met de gedachte om ff snel een puntje te pakken.

harry123

Bewuste gebruiker
Dat willen bij nemen door de week, daar heb ik genoeg zelfbeheersing voor. Heb het vaak genoeg gewild met coke :(. Maar nooit gedaan :grin: En dat wil ik graag houden zo

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wawa zei:
willemvaag zei:

Grammen wegwerken op het avond zou ik voor n eerste keer niet doen. Je adviseerde mij vorige keer 2 lijntjes willem en dat beviel zeker prima :grin:. Ik zelf had de eerste keer dus 4 kleine lijntjes (10mg per stuk) van goed gezuiverde pep, jesus wat een drug zeg. Geweldig helder, super vrolijk en energiek, seks tot in de vroege uurtjes. Wat een top drug is speed zeg, jammer dat het zo slecht voor je is en de week er na betrapte ik mezelf vaak met de gedachte om ff snel een puntje te pakken.

Ik geef het ook niet echt als advies om grammen weg te werken, maar wil ermee duidelijk maken dat je met speed vaak meer kan pakken als je gepland hebt. Het is prachtig spul speed maar dat maakt het ook zeer verslavend. Zelf ben ik eraan onderdoor gegaan en zal ik het nooit meer kunnen gebruiken. Mijn gezondheid is erdoor aangetast dit wel na jaren bijna dagelijks gebruik en onderdrukken van hartklachten met benzo en opiaten zodat ik nog een paar jaar door ben kunnen gaan. Heb heel veel geluk gehad dat ik het nog na kan vertellen veel mensen hebben de hoeveelheden die ik genomen heb niet overleefd. Je kunt voordat je het gebruikt ook nog niet bepalen of je genoeg zelfbeheersing hebt, dat kun je achteraf pas doen als je ermee om kan gaan. Maar je kan wel met de intentie gebruiken om er controle over te houden maar dat zijn twee verschillende dingen gecontroleerd gebruiken en zelfbeheersing.

Ben blij om te horen dat het bevallen is en nu is de kunst om jezelf in de hand te houden met een zeer verslavende substantie. En hoe bedoel je goed gezuiverde speed 10mg heb je die zelf gezuiverd of was het gewoon goede kwaliteit? Herinner het nog van de ritalin, met speed is een andere keer neem ik aan.

Wawa

Belezen gebruiker
willemvaag zei:
Wawa zei:
willemvaag zei:

Ik geef het ook niet echt als advies om grammen weg te werken, maar wil ermee duidelijk maken dat je met speed vaak meer kan pakken als je gepland hebt. Het is prachtig spul speed maar dat maakt het ook zeer verslavend. Zelf ben ik eraan onderdoor gegaan en zal ik het nooit meer kunnen gebruiken. Mijn gezondheid is erdoor aangetast dit wel na jaren bijna dagelijks gebruik en onderdrukken van hartklachten met benzo en opiaten zodat ik nog een paar jaar door ben kunnen gaan. Heb heel veel geluk gehad dat ik het nog na kan vertellen veel mensen hebben de hoeveelheden die ik genomen heb niet overleefd. Je kunt voordat je het gebruikt ook nog niet bepalen of je genoeg zelfbeheersing hebt, dat kun je achteraf pas doen als je ermee om kan gaan. Maar je kan wel met de intentie gebruiken om er controle over te houden maar dat zijn twee verschillende dingen gecontroleerd gebruiken en zelfbeheersing.

Ben blij om te horen dat het bevallen is en nu is de kunst om jezelf in de hand te houden met een zeer verslavende substantie. En hoe bedoel je goed gezuiverde speed 10mg heb je die zelf gezuiverd of was het gewoon goede kwaliteit? Herinner het nog van de ritalin, met speed is een andere keer neem ik aan.

Ik had die speed die ik thuis had een tijdje geleden opgestuurd bij novadic kentron. Die vertelde mij dat er ongeveer het ongeveer 45% was, toen ben ik het gaan wassen met aceton, koffie pad etc. Tot het wat witter was geworden er ging niet eens zo heel veel verloren. Neem aan dattie dan goed gezuiverd is/was (correct me if I'm wrong, ben nog een leek :grin:).

Heb toen een paar dagen na inderdaad dat verhaal met die Ritalin toch maar de pep gepakt omdat me niet wakker voelde in de ochtend (dacht ''ach hoe erg kan het nou zijn''). Vervolgens als in een achtbaan naar school gefietst super snel hele tijd denkend, in me zelf mompelend. Toen kwam ik terug thuis, nog beetje gepakt en echt geknalt met werken aan mn school maar toch wat onrustig aangezien k harde muziek op had staan. Daarna ging k naar een concert zou me maat pas daar ontmoeten dus in de trein wat uit het zakje gepakt (Ik wou ook inderdaad gewoon hele tijd beetje pakken). Laatste lijntje in de trein naar huis, afteren bij een vriendin. Van't een kwam t ander aangezien ik toch niet kon slapen en me bek niet kon houden. Tot 06:00 wakker gebleven daarna toch rustig weg kunnen dommelen na een blowtje en warm kopje thee.

Kwa verslaving het lijkt toch echt makkelijk uit de hand te kunnen lopen, heb als een idioot een zak van 5 gram gekocht dat gaat natuurlijk nooit op als je eens de zoveel tijd een paar mg er uit pakt en het ligt er toch. Je word er zo fit van en de kater vind ik verwaarloosbaar (nog wel). Toch houd ik me zelf in, de eerste week dacht ik ''OKE DONDERDAG PEP DAG!'' maar dat is nu wel weer gezakt, het ligt nu te wachten op een feestje of iets dergelijks.

Je informatie heeft me teminste veel geholpen, bedankt daar voor.

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
Gebruik en inname is iets waar ik teveel vanaf weet, heb teveel gebruikt en ben er te geobsedeerd door. Heb ook geen behoefte om ooit helemaal clean te zijn dit is voor mij geen optie dan ga ik net zo lief de pijp uit als ik vanaf nu iedere dag nuchter zou moeten zijn. Heb alleen spijt dat ik zelf geen maat heb kunnen houden en het uit de hand is gelopen, wist ook niet wat ik nu allemaal erover weet. Had ik maar geweten hoe ik toen pep moest zuiveren dan het nooit zo op mijn hart geslagen dat weet ik zeker. Heb vaak vervuilde troep gesnoven omdat ik niets beters kon krijgen of omdat het voor het gevoel de eerste paar keer goed voelde maar uiteindelijk kreeg ik rode vlekken, brandend gevoel onder huid eigenlijk alle tekenen van langdurige blootstelling aan vergif. Ben zelf van mening geweest dat het benzeen is geweest wat een overbodig stukje informatie. Anders verkoop je toch een deel van de speed, als je wast is het beste om het super fijn te maken en het drie keer te zuiveren.

En pak een kommetje doe daar een laagje aceton in gooi de pep erin en schud er voorzichtig mee op en neer. Dep de aceton af met keukenrol of wcpapier, dat neemt de aceton op je hebt geen koffiefilter waar het in blijft hangen. Herhaal het drie keer dat proces en dan heb je goed gezuiverde pep die als het goed is niet meer brand en geurloos is. En knalt als een trein het vette is dat je een kristalachtige substantie overhoudt als je het allemaal correct doet.

harry123

Bewuste gebruiker
Willem thx voor de zuiver tip!
Maar aceton, moest toch watervrije of zo zijn? En die kon je halen bij de doe het zelf zaak of zo?

Wawa

Belezen gebruiker
doe het zelf zaak, apotheek, kruidvat ze hebben tegenwoordig bijna overal

willemv

Wijs gebruiker
Tripreporter
heb hem zelf meestal bij de apotheek gewoon vrij verkrijgbaar kleine flesjes of bij de etos heb ik ze de eerste keer gehaald ook watervrij. Maar volgens mij mag je daar hierop het forum verder niet te diep op ingaan had dat ergens gelezen dacht ik maar het zou ook kunnen dat het niet zo is. Maar dan weet je het voor als je evt er de tijd voor neemt en de aceton goed laten opdrogen/verdampen en niet de speed gaan verwarmen om het droog te krijgen aceton verdampt redelijk snel. Maar zou voor zekerheid wachten tot het goed droog is als je het uitsmeert op een hoesje of het net alsof je pasta droogmaakt klein maken met een pasje en dan droogt het wat sneller. Maar dan moet je wel voorzichtig doseren heb me laten vertellen dan 60mg de ideale dosis is om een speed effect te hebben. Houdt er rekening mee als je echt slechte kwaliteit pep heb dat je nooit alles weg kan wassen en dat er soms weinig van een gram kan overblijven.

Bovenaan