Speed

Hoe kan je speed het beste bewaren? ikzelf heb enkele dagen geleden speed gekocht en deze niet direct opgebruikt deze was nog nat en is een afsluitbaar zakje bewaard en nu heb ik het gevoel niet dat deze nog echt werkt

Poederpret

Bewuste gebruiker
Werking van de speed zal wel in orde zijn denk ik, het beste kan je je pep in de vriezer bewaren, daar is het koel en donker. Wat de kans op uv degradatie en oxidatie verkleind.

Juun

Badass junkie
je speed kan niet binnen een paar dagen z'n werking verliezen.

en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt.

als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen" niks voelt

en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt.

als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen

als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen" niks voelt
Toen ik deze ben gaan kopen heb ik er natuurlijk al wel van gebruikt en voelde ik deze al wel dus ik vond het raar dat ik nu niet echt iets voel en testen gaat niet echt een optie zijn denk ik aangezien het eigenlijk niet zou mogen hier😅

Poederpret

Bewuste gebruiker
Toen ik deze ben gaan kopen heb ik er natuurlijk al wel van gebruikt en voelde ik deze al wel dus ik vond het raar dat ik nu niet echt iets voel en testen gaat niet echt een optie zijn denk ik aangezien het eigenlijk niet zou mogen hier😅
Kan ook tolerantie zijn misschien?

• Like
Waarderingen: Juun
Dag medegebruikers,

Voor mij is het beste al zo`n 22 jaar....Het kopen: Vindt jezelf een dealer die het zelf maakt. Krijg je dan? Zelfs bij een tempratuur van 30 graden buiten.....een goede koude vochtige zak. Op een schotel ermee en max 10 sec in de magnetron. En hoppa ...Tears In Da Eye`s......Persoonlijk doe ik de rest in het geopende zakje in de kat en de volgende dag perfect gedroogd. Mocht je zoals ik redelijk pro zijn dan gelijk s`morgens voor het werk...zakje uit de kast en buisje erin en in je zak.... Makkelijker kan niet toch? En datggezeur met kwaliteitsverlies of welk willekeurig gezeur ook....Regel 1 ...zoek jezelf een dealer die het zelf maakt.

CuriousExplorer

DF-koning
Dag medegebruikers,

Voor mij is het beste al zo`n 22 jaar....Het kopen: Vindt jezelf een dealer die het zelf maakt. Krijg je dan? Zelfs bij een tempratuur van 30 graden buiten.....een goede koude vochtige zak. Op een schotel ermee en max 10 sec in de magnetron. En hoppa ...Tears In Da Eye`s......Persoonlijk doe ik de rest in het geopende zakje in de kat en de volgende dag perfect gedroogd. Mocht je zoals ik redelijk pro zijn dan gelijk s`morgens voor het werk...zakje uit de kast en buisje erin en in je zak.... Makkelijker kan niet toch? En datggezeur met kwaliteitsverlies of welk willekeurig gezeur ook....Regel 1 ...zoek jezelf een dealer die het zelf maakt.
Tears in da eye's heb ik enkel met versneden speed tbh.

L

Lid 147679

Gast
Na een paar dagen al pep zonder pit?
Dan zou ik die dealer van jou maar eens flink aan de oren gaan trekken
Of hij moet zelf genaaid zijn of er zit nu iemand luidop te lachen
Vroeger als mijn dealer eens per toeval zooi had kreeg ik gewoon nieuw spul.
Nbeetje dealer zou je hier probleemloos een beter pepje voor geven.
Tolerantie zo snel kan niet
Goede pep moet je al weken misbruiken eer je kwaliteitsverlies merkt

De laatste optie is dat je medicijnen zoals benzos gebruikt wat ten dele je pep dimt

Bovenaan