Henk-de-steen999
Newbie
Hoe kan je speed het beste bewaren? ikzelf heb enkele dagen geleden speed gekocht en deze niet direct opgebruikt deze was nog nat en is een afsluitbaar zakje bewaard en nu heb ik het gevoel niet dat deze nog echt werkt
Ik heb er net 2 redelijke lijnen van genomen en voel er eigenlijk niks vanWerking van de speed zal wel in orde zijn denk ik, het beste kan je je pep in de vriezer bewaren, daar is het koel en donker. Wat de kans op uv degradatie en oxidatie verkleind.
Heb je m laten testen?Ik heb er net 2 redelijke lijnen van genomen en voel er eigenlijk niks van
Nee heb deze zelf van een betrouwbare vriend gekocht die dagelijks gebruikt😅dus dacht dat het wel in orde wasHeb je m laten testen?
je speed kan niet binnen een paar dagen z'n werking verliezen.
en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt.
als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen
Toen ik deze ben gaan kopen heb ik er natuurlijk al wel van gebruikt en voelde ik deze al wel dus ik vond het raar dat ik nu niet echt iets voel en testen gaat niet echt een optie zijn denk ik aangezien het eigenlijk niet zou mogen hier😅je speed kan niet binnen een paar dagen z'n werking verliezen.
en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt.
als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen" niks voelt
Kan ook tolerantie zijn misschien?Toen ik deze ben gaan kopen heb ik er natuurlijk al wel van gebruikt en voelde ik deze al wel dus ik vond het raar dat ik nu niet echt iets voel en testen gaat niet echt een optie zijn denk ik aangezien het eigenlijk niet zou mogen hier😅
Zou ik raar vinden ik heb in een periode gezeten dat ik bijna dagelijks gebruikte en had hier nooit last van had dan wel altijd de gekochte hoeveelheid de zelfde dag of de dag nadien opgebruiktKan ook tolerantie zijn misschien?
Tears in da eye's heb ik enkel met versneden speed tbh.Dag medegebruikers,
Voor mij is het beste al zo`n 22 jaar....Het kopen: Vindt jezelf een dealer die het zelf maakt. Krijg je dan? Zelfs bij een tempratuur van 30 graden buiten.....een goede koude vochtige zak. Op een schotel ermee en max 10 sec in de magnetron. En hoppa ...Tears In Da Eye`s......Persoonlijk doe ik de rest in het geopende zakje in de kat en de volgende dag perfect gedroogd. Mocht je zoals ik redelijk pro zijn dan gelijk s`morgens voor het werk...zakje uit de kast en buisje erin en in je zak.... Makkelijker kan niet toch? En datggezeur met kwaliteitsverlies of welk willekeurig gezeur ook....Regel 1 ...zoek jezelf een dealer die het zelf maakt.