Speedtolerantie???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

pepppppie

Newbie
Hi allemaal,

Ik gebruik sinds ongeveer 4-5 maanden ongeveer elk weekend speed (soms wat vaker, soms wat minder vaak).

De laatste maand merk ik dat dit een ander effect op mij heeft. Ik word er nogsteeds erg wakker en alert van maar merk dat het 'love gevoel' wat ik normaal gesproken heb bij gebruik, weg is. Ook krijg ik geen euforisch gevoel meer en word ik ook een stuk minder actief- ik heb minder zin om te dansen en te praten, wat ik voorheen wel altijd deed. Bij mijzelf vond ik het effect van speed een beetje op dat van mdma lijken, maar dan wat minder intens. Dit is nu dus niet meer zo. Vind dit echt enorm jammer want vond het gewoon heerlijk spul.

Na een beetje te hebben gegoogled en te hebben rondgevraagd, denk ik dat ik simpelweg tolerantie heb opgebouwd dus wil ik een pauze van gebruik in gaan lassen. Toch maak ik me wel een beetje zorgen dat speed nooit meer gaat zijn zoals het eerst was. Zou een pauze nemen de positieve effecten weer terug kunnen brengen?? En hoelang zou deze pauze dan moeten zijn? Andere tips zijn natuurlijk ook altijd welkom.

(Verder gebruik ik af en toe wel eens xtc, keta en coke maar hier zit geen structuur in)

Geneesmiddel

Belezen gebruiker
Het is niet alleen tolerantie maar ook dat je 'gewend' raakt aan het middel, je kent de effecten en het komt niet meer allemaal als een golf over je heen. Al zou ik nu 2 jaar geen XTC gebruiken, het zal nooit meer worden als die eerste keer. Een pauze van paar maanden zou in ieder geval zeker helpen.

Ketalicious

Newbie
Had zelf ook periodes van maanden lang elk weekend aan de speed, uiteindelijk is de lol er vanaf en merk je steeds meer de negatieve effecten in plaats van de positieve . Dan kun je beter een maandje stoppen en het dan gewoon bij 1x in de 3/4 weken houden. En beter een nachtje doorhalen niet van vrijdag ochtend tot zondag avond (of langer) wakker blijven, scheelt een hoop met hoe je je voelt na je weekend.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Met alle drugs geldt wel dat als je het leuk wil houden, je 't gewoon niet te vaak moet nemen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan