Speekseltest THC

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

bartstaat

Newbie
Goedemorgen,

afgelopen vrijdag wilde ik uit werk een jointje draaien om die avond te roken met mijn vriendin, ik stond in de auto op een parkeerplaats maar zag dat het compleet vast stond dus dacht ik draai hem wel even dicht in de file. Toen de joint net klaar was kwam er een agent naast me rijden die het toen zag, waardoor ik moest volgen. Toen heb ik uiteraard gevolgd en volgde er een speekseltest, volgens mij hebben ze hierbij een nieuwe soort test, want ze hadden nogal lang overleg en het was voor hen ook onwennig, het waren 3 kleine vierkante blokjes die ik zelf drie keer over mijn tong moest strijken. Deze uitslag was zeer licht positief (écht minimaal) van de avond ervoor.

Al met al is alle wiet/hasj die ik mee had afgepakt en hoefde ik niet mee voor een bloedtest. Wel is er nu een aantekening gemaakt op mijn naam n.a.v. dit geval. ik ben 21 jaar oud en lust wel een blowtje als ik met vrienden ben of in het weekend. Mijn vraag: nu met deze aantekening, is de kans dan echt veel groter dat ik zomaar staande wordt gehouden? is het überhaupt nog wel mogelijk om gewoon mijn jointje te roken als ik niet onder invloed rijd?

Ik wil écht niet het risico lopen met deze buitengewoon hoge straffen die erbij horen, maar het lijkt me ook niet de bedoeling dat ik nooit mijn blowtje meer kan roken/de volgende dag niet kan rijden.

alvast bedankt,
Bart

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
De politie heeft inderdaad nieuwe speekseltesten hoorde ik laatst, dus waarschijnlijk was dit zijn debuut haha..

Beter dat je niet mee hoefde, scheelt een hoop gedoe!
Er zal een aantekening/registratie worden opgemaakt over de situatie hoe ze jou controleerden en wat ze aantroffen. In deze registratie noemen ze ook je voertuig, dus ja de kans gaat nu zeker groter worden dat je vaker gecontroleerd gaat worden. Het enige wat ze hoeven doen is je kenteken natrekken en ze zien daar een registratie met een lichte positieve speekseltest en dat je wiet/hasj bij je had.

Helaas is TCH (wat in wiet en hasj zit) een vervelende op het gebied van rijden. Hoe vaker en hoe langer je blowt hoe langer het aantoonbaar zal zijn ZONDER dat je een jointje hebt gerookt.

Tip van flip:
Doe nooit iets in je auto met drugs. Ook niet het draaien van een joint etc.. Daarmee maak je het de agenten wel heel makkelijk om je of te controleren of als ze je controleren en ze zien iets liggen zoals vloei, een grinder of noem het maar op, dan zullen ze 99.9% kans overgaan op een speekseltest.

Laatst bewerkt:

bartstaat

Newbie
Ik rijd nooit onder invloed, en ik draai wel eens alvast een jointje, maar die les heb ik uiteraard wel geleerd... Ik heb me inderdaad verdiept in de gevolgen van regelmatig blowen in combinatie met de speekseltest etc, ik vraag me wel of hoe vaak ze nou echt je kenteken na zullen kijkenetc, en hoevaak ze dan echt zullen overgaan tot staande houding met speekseltest, maar het voelt totaal niet fijn om nu nog is Éxtra risico te lopen zonder onder invloed te rijden.. ook het voordeel van de twijfel/gun factor ben ik met deze aantekening wel kwijt.

dus in principe zit er niets anders op dan stoppen/veel mindere roken?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dit geldt helaas voor alle blowers. De wet klopt niet vergeleken bv de alcoholwet.
Het is zelfs zo, als ik bv op vrijdag na werk lekker flink blow, zeg 1 a 1,5 gram, ik maandag ochtend naar werk nog positief kan testen. Dan ben je idd niet meer echt onder invloed aan het rijden maar de thc zit nog wel met te hoog (wettelijk) level in je systeem.

Wel is het anders imo wanneer je bv de avond en halve nacht door blowt en dan paar uur gaat pitten en dan gaat rijden. Dan kun je wel nog ECHT onder invloed zijn. Dus dat het je rijvaardigheid beïnvloed.

Dagelijkse blowers zijn altijd de Sjaak bij een speekseltest.

bartstaat

Newbie
Ik weet bijna zeker dat dit een nieuwe test was. Heb me er echt in verdiept, hij zat in een plasticje, het waren 3 vierkante kleine blokjes, die ik 3x moest strijken over m'n tong, ze waren met 3 man sterk en hoorde ze soms wel overleggen dat het een nieuwe is en dat de test niet écht postief uitviel etc. Dit moeten haast wel nieuwe geweest zijn.

Overigens was het in NL, regio rijnmond

Ik weet inderdaad hoe krom dit is, en dat dit onder de smokers een probleem is. Alleen vind ik het eigenlijk te zot voor woorden om niet meer te blowen omdat de staat ons naait door letterlijk broodnuchter je rijbewjis een half jaar te verliezen, + duizenden euro's, psycohologen, + nog de uitleg op werk en aan mijn familie voor zoiets..

Vraag me alleen of in hoeverre ze me nu echt vaker gaan testen als ik fuiken omzuil.
ook raad ik jullie allemaal de APP Range aan, deze ziet ook verkeersfuiken zoals Flitsmeister die niet ziet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Doe nooit iets in je auto met drugs. Ook niet het draaien van een joint etc.. Daarmee maak je het de agenten wel heel makkelijk om je of te controleren of als ze je controleren en ze zien iets liggen zoals vloei, een grinder of noem het maar op, dan zullen ze 99.9% kans overgaan op een speekseltest.
Hier rond shop word je zelfs een soort “opgewacht” en als je dan alvast draait in je auto, dan wegrijd, pakken ze je om de hoek…. Ook parkeerbeheer naait je daar bij de straat vd coffeeshop. Normaal moet zo een scan auto eerst 1x langsrijden, mensen kans geven kaartje te betalen, dan nogmaals langs rijden met scan auto DAN pas een bon. Nee, puur bij de shop krijg je bij de 1e ronde al een boete. Ga maar aanvechten, win je never nooit niet want dat heb ik al geprobeerd.

Bij wiet zijn ze echt rete onredelijk!

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik rijd nooit onder invloed, en ik draai wel eens alvast een jointje, maar die les heb ik uiteraard wel geleerd... Ik heb me inderdaad verdiept in de gevolgen van regelmatig blowen in combinatie met de speekseltest etc, ik vraag me wel of hoe vaak ze nou echt je kenteken na zullen kijkenetc, en hoevaak ze dan echt zullen overgaan tot staande houding met speekseltest, maar het voelt totaal niet fijn om nu nog is Éxtra risico te lopen zonder onder invloed te rijden.. ook het voordeel van de twijfel/gun factor ben ik met deze aantekening wel kwijt.

dus in principe zit er niets anders op dan stoppen/veel mindere roken?

Dat is het werk van de politie. Op de weg zijn en surveilleren. Kentekens natrekken hoort daar ook bij, want je weet maar nooit van wie of wat die auto is.
Nu moet het toeval natuurlijk wel precies zo zijn dat ze dan en bij jou moeten rijden op dat moment en dan ook nog precies jouw kenteken moeten natrekken. Je kan er wel vanuit gaan als ze dat doen, dat je een grote(re) kans hebt op een controle.

@Blaatschaap In Nederland

@De Dunne Methylfenidaat wordt niet getest. Je hebt dit op een recept van de doctor ook toch? Zou iig dat document gewoon in je auto hebben liggen.

Hier rond shop word je zelfs een soort “opgewacht” en als je dan alvast draait in je auto, dan wegrijd, pakken ze je om de hoek…. Ook parkeerbeheer naait je daar bij de straat vd coffeeshop. Normaal moet zo een scan auto eerst 1x langsrijden, mensen kans geven kaartje te betalen, dan nogmaals langs rijden met scan auto DAN pas een bon. Nee, puur bij de shop krijg je bij de 1e ronde al een boete. Ga maar aanvechten, win je never nooit niet want dat heb ik al geprobeerd.

Bij wiet zijn ze echt rete onredelijk!

Dat moet dan aan de regio liggen haha.. Bij mij hier in de stad staan de parkeerplaatsen helemaal vol met mensen die smoken naast de coffeeshop. Zie nooit een politieauto.

Maakt het nog verschil qua gevoeligheid in speekseltesten met Hasj of Wiet?

Nee, geen verschil. Het gaat om de stof THC.

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Ik weet bijna zeker dat dit een nieuwe test was. Heb me er echt in verdiept, hij zat in een plasticje, het waren 3 vierkante kleine blokjes, die ik 3x moest strijken over m'n tong, ze waren met 3 man sterk en hoorde ze soms wel overleggen dat het een nieuwe is en dat de test niet écht postief uitviel etc. Dit moeten haast wel nieuwe geweest zijn.

Overigens was het in NL, regio rijnmond

Ik weet inderdaad hoe krom dit is, en dat dit onder de smokers een probleem is. Alleen vind ik het eigenlijk te zot voor woorden om niet meer te blowen omdat de staat ons naait door letterlijk broodnuchter je rijbewjis een half jaar te verliezen, + duizenden euro's, psycohologen, + nog de uitleg op werk en aan mijn familie voor zoiets..

Vraag me alleen of in hoeverre ze me nu echt vaker gaan testen als ik fuiken omzuil.
ook raad ik jullie allemaal de APP Range aan, deze ziet ook verkeersfuiken zoals Flitsmeister die niet ziet.

Je had inderdaad de nieuwe test als deze over de tong werd gestreken. De oude gaat aan de binnenkant van de wangen.
Als je positief test op een speekseltest op THC hoeft dat niet direct gevolgen te hebben. Op dat moment wel, want je moet mee naar een bureau etc, maar dat hoeft niet te betekenen dat de waardes in je bloed te hoog zijn. Het irritante met THC is gewoon dat het extreem lang in je speeksel aantoonbaar is vergeleken met alle andere drugs. Dit geldt al helemaal voor de doorgewinterde blowers.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Methylfenidaat wordt niet getest. Je hebt dit op een recept van de doctor ook toch? Zou iig dat document gewoon in je auto hebben liggen.
Klopt, je mag er ook mee autorijden. De testen van nu detecteren het niet.
Nadeel is dat je bij bv Dex op recept volgens het cbr, mijn psychiater en internet ook mag rijden. Toch geeft de speekseltest bij dex positief aan op amfetamine. Ondanks recept krijg je in NL een bloedproef EN rijontzegging tot alles is uitgezocht en goed blijkt. En zelfs dan blijf er een aantekening staan en moet je keuringen bij cbr als je je rijbewijs verlengt. Heel krom maar helaas waar in de praktijk. Daarom slik ik ook geen Dex.

Als dat met die nieuwe testen ook zo werkt bij Methyl dan heb ik een probleem!

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Klopt, je mag er ook mee autorijden. De testen van nu detecteren het niet.
Nadeel is dat je bij bv Dex op recept volgens het cbr, de psychiater en internet ook mag rijden. Toch geeft de speekseltest bij dex positief aan op amfetamine. Ondanks recept krijg je in NL een bloedproef EN rijontzegging tot alles is uitgezocht en goed blijkt. En zelfs dan blijf er een aantekening staan en moet je keuringen bij cbr als je je rijbewijs verlengt. Heel krom maar helaas waar in de praktijk. Daarom slik ik ook geen Dex.

Als dat met die nieuwe testen ook zo werkt bij Methyl dan hebbie een probleem!

Klopt inderdaad.. Dex is een geval apart en veroorzaakt echt (onnodige) moeilijkheden bij mensen.
Helaas moeten ze de procedure doorlopen totdat het lab heeft gezegd dat je geen speed in je bloed had.

CBR geeft daar ook een beetje irritante informatie over. Die zeggen.. je kan prima rijden met onder andere Dex, alleen het kan wel positief uitslaan en dan moet je aangeven dat je Dex neemt...

Die aantekening wordt in dat geval wel een seponering, maar is natuurlijk niet niks om daarvoor aangehouden te worden, bloed moeten prikken etc..

bartstaat

Newbie
Je had inderdaad de nieuwe test als deze over de tong werd gestreken. De oude gaat aan de binnenkant van de wangen.
Als je positief test op een speekseltest op THC hoeft dat niet direct gevolgen te hebben. Op dat moment wel, want je moet mee naar een bureau etc, maar dat hoeft niet te betekenen dat de waardes in je bloed te hoog zijn. Het irritante met THC is gewoon dat het extreem lang in je speeksel aantoonbaar is vergeleken met alle andere drugs. Dit geldt al helemaal voor de doorgewinterde blowers.
Maar, stel je moet mee voor de bloedtest en rookt 1-2 joints per week, kun je er 99% zeker van zijn dat je de pineut bent toch..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klopt inderdaad.. Dex is een geval apart en veroorzaakt echt (onnodige) moeilijkheden bij mensen.
Helaas moeten ze de procedure doorlopen totdat het lab heeft gezegd dat je geen speed in je bloed had.

CBR geeft daar ook een beetje irritante informatie over. Die zeggen.. je kan prima rijden met onder andere Dex, alleen het kan wel positief uitslaan en dan moet je aangeven dat je Dex neemt...

Die aantekening wordt in dat geval wel een seponering.
Idd onnodig. Ik weet dat dex ook misbruikt wordt zonder recept. Dan is het wel goed als ze testen maar de mensen die het netjes als medicatie gebruiken zijn ook de pineut.
Zeker voor mij als beroepschauffeur heeft het “fatale” gevolgen. Dan zijn ze nog veel strenger en door die aantekening zal ik bij alle beroeps dingen problemen krijgen. Code 95, rijbewijs verlengen, etc.
Plus dat ik nu een jaar contract heb en mijn baas echt niet zegt: “ ach de Dunne, je bent je rijbewijs kwijt maar dat geeft niet, we wachten wel een paar maanden en betalen je door”.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Maar, stel je moet mee voor de bloedtest en rookt 1-2 joints per week, kun je er 99% zeker van zijn dat je de pineut bent toch..

Dat is echt heel moeilijk om te zeggen. Hangt er natuurlijk ook maar net van af wanneer jij gerookt hebt en wanneer je bloed word afgenomen.
Ook telt mee of je al 20 jaar 1-2 joints per week rookt of een aantal maanden.

Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen, maar ik denk dat de bij 1-2 joints per week wel prima zit, behalve als je word aangehouden op het moment dat je kortgeleden hebt gerookt, maar nogmaals hier kun je totaal niet vanuit gaan.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Idd onnodig. Ik weet dat dex ook misbruikt wordt zonder recept. Dan is het wel goed als ze testen maar de mensen die het netjes als medicatie gebruiken zijn ook de pineut.
Zeker voor mij als beroepschauffeur heeft het “fatale” gevolgen. Dan zijn ze nog veel strenger en door die aantekening zal ik bij alle beroeps dingen problemen krijgen. Code 95, rijbewijs verlengen, etc.
Plus dat ik nu een jaar contract heb en mijn baas echt niet zegt: “ ach de Dunne, je bent je rijbewijs kwijt maar dat geeft niet, we wachten wel een paar maanden en betalen je door”.

Ja dat is helemaal risky dan, met een beroep als chauffeur. Ook kunnen de straffen verhoogd worden bij beroepschauffeurs in vergelijking met "normale" chauffeurs.

Rijbewijs kwijt = baan kwijt in zo'n geval natuurlijk..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dat is echt heel moeilijk om te zeggen. Hangt er natuurlijk ook maar net van af wanneer jij gerookt hebt en wanneer je bloed word afgenomen.

Het is eigenlijk onmogelijk om te zeggen, maar ik denk dat de bij 1-2 joints per week wel prima zit, behalve als je word aangehouden op het moment dat je kortgeleden hebt gerookt, maar nogmaals hier kun je totaal niet vanuit gaan.
Ook zal het er aan liggen hoe “dik” die joints zijn.

bartstaat

Newbie

Bedankt voor je reactie, probleem is alleen dat ik gewend ben aan 1-2 joints per dag momenteel, en laten we zeggen dat die ene goeie joint op maandag is, en ik wordt staande gehouden op woensdag ik dan toch zeker een probleem heb, ik rook wel al redelijk wat sinds 1,5 jaar..

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je reactie, probleem is alleen dat ik gewend ben aan 1-2 joints per dag momenteel, en laten we zeggen dat die ene goeie joint op maandag is, en ik wordt staande gehouden op woensdag ik dan toch zeker een probleem heb, ik rook wel al redelijk wat sinds 1,5 jaar..

Rook je nou 1-2 joints per dag of per week?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ja dat is helemaal risky dan, met een beroep als chauffeur. Ook kunnen de straffen verhoogd worden bij beroepschauffeurs in vergelijking met "normale" chauffeurs.
Echt van de pot gerukt!
Ik merk geen verschil tijdens het rijden met of zonder Methyl (of dex) maar er zijn echt gevallen die BETER rijden met medicatie op. Dan is zonder juist gevaarlijker.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Echt van de pot gerukt!
Ik merk geen verschil tijdens het rijden met of zonder Methyl (of dex) maar er zijn echt gevallen die BETER rijden met medicatie op. Dan is zonder juist gevaarlijker.

Ja klopt helemaal. Bij genoeg mensen bevorderd de medicatie voor ADHD het rijden. Ze zouden eigenlijk iets moeten vinden dat Dex er sneller uitgefilterd kan worden, zonder alle rompslomp.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als je tot nu dagelijks 1,5 jaar lang die 2 joints blowt, ben je sowieso de pineut. Ook al blow je nu een week niet. Thc stapelt in je vetweefsel en breekt heeeeeeeeel langzaam af.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Nou, ik rook nu sinds 1,5 jaar bijna dagelijks, maar na dit voorval zal dat niet meer gaan. Ik sprak eigenlijk hypothetisch voor komende tijd toen ik het had over 1-2 joints per week.

Als je dagelijks 1-2 jointjes rookt en dat anderhalf jaar lang, dan kan je er vanuit gaan dat het echt wel richting de 2 weken kan gaan.
Las laatst een klein onderzoek bij 52 mensen waarbij ze testten hoe lang het duurde voordat THC uit het systeem was. Het gemiddelde was 4.9 dagen, maar dan zit je wel in het vak van de mensen die sporadisch roken. Wel is belangrijk om te weten dat een speekseltest NIET 4.9 dagen positief uit zal slaan. Dit ging om urine volgens mij.

Als je dagelijks 1-2 jointjes rookt dan ben je wel even zoet voordat het uit je systeem is.
Wel is het belangrijk om te weten dat de THC wellicht in je speeksel gevonden kan worden, maar dat het aantal in je bloed natuurlijk gewoon onder de grenswaarde kan liggen.

bartstaat

Newbie
Jep, maar als ik een goeie haze heb gerookt om 23:00 uur voor het slapen en ik rijd om 18:00 uur de volgende dag uit werk naar mn vriendin ben ik op alle vlakken de l*l..

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Jep, maar als ik een goeie haze heb gerookt om 23:00 uur voor het slapen en ik rijd om 18:00 uur de volgende dag uit werk naar mn vriendin ben ik op alle vlakken de l*l..

Ja dat klopt. Dat heeft dus vooral te maken met het feit dat je al 1.5 jaar dagelijks aan het blowen bent.
Ik heb mijzelf wel eens laten testen met een speekseltest nadat ik een avond, voor mijn doen, echt veel had gerookt. Die test was de volgende dag om 16:00 uur en die was negatief. Ik rook misschien, als ik rook, 1 of 2 keer per maand een jointje en dat komt eigenlijk niet eens elke maand voor

Die registratie die je nu hebt gaat er helaas wel voor zorgen dat je je daar voortaan nu veel drukker over gaat maken op de weg. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je nog een keer gecontroleerd wordt... sommige rijden al 20 jaar rond zonder enige controle. Wellicht toch een moment op een poging te doen te gaan stoppen en het terug te brengen naar sporadisch een avondje..

Die registratie verdwijnt wel weer na 5 jaar. 5 jaar is nog wel een tijdje helaas..

Laatst bewerkt:

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
@De Dunne Jij gebruikt (sporadisch) wel eens benzo's toch?

Ik weet niet of de politie die versie al gebruikt of überhaupt in gebruik gaat nemen, maar die nieuwe speekseltest heeft ook een versie die ketamine en benzo's kan aantonen. Just so you know :) .

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@De Dunne Jij gebruikt (sporadisch) wel eens benzo's toch?

Ik weet niet of de politie die versie al gebruikt of überhaupt in gebruik gaat nemen, maar die nieuwe speekseltest heeft ook een versie die ketamine en benzo's kan aantonen. Just so you know :) .
Ja ik gebruik soms een benzo. Maar alleen Temazepam of Etizolam (beide kortwerkend) soms en rijdt dan 24 lang GEEN auto.

bartstaat

Newbie
Ja dat klopt. Dat heeft dus vooral te maken met het feit dat je al 1.5 jaar dagelijks aan het blowen bent.
Ik heb mijzelf wel eens laten testen met een speekseltest nadat ik een avond, voor mijn doen, echt veel had gerookt. Die test was de volgende dag om 16:00 uur en die was negatief. Ik rook misschien, als ik rook, 1 of 2 keer per maand een jointje en dat komt eigenlijk niet eens elke maand voor

Die registratie die je nu hebt gaat er helaas wel voor zorgen dat je je daar voortaan nu veel drukker over gaat maken op de weg. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn dat je nog een keer gecontroleerd wordt... sommige rijden al 20 jaar rond zonder enige controle. Wellicht toch een moment op een poging te doen te gaan stoppen en het terug te brengen naar sporadisch een avondje..

Die registratie verdwijnt wel weer na 5 jaar. 5 jaar is nog wel een tijdje helaas..
Dit is het vooral inderaad, gewoon weten dat je zo'n absurd groot risico loopt terwijl je broodje nuchter uit werk naar huis rijdt.. ik zal zeker moeten gaan minderen. Heeft iemand enig idee hoelang speekseltest positief blijft? zoals nu had ik de avond ervoor gewoon 1-2 joints gerookt, en deze kwam heel licht positief uit op de vernieuwde speekseltest.

HierEnDaarEenFuifje

Bewuste gebruiker
Dit is het vooral inderaad, gewoon weten dat je zo'n absurd groot risico loopt terwijl je broodje nuchter uit werk naar huis rijdt.. ik zal zeker moeten gaan minderen. Heeft iemand enig idee hoelang speekseltest positief blijft? zoals nu had ik de avond ervoor gewoon 1-2 joints gerookt, en deze kwam heel licht positief uit op de vernieuwde speekseltest.

Speeksel staat wel een aantal uur op, alleen dat wordt weer langer als je regelmatig een joint rookt.

De manier van tot je nemen geeft geen verschil.

bartstaat

Newbie
en lijkt dit echt een wondermiddeltje, of te mooi om waar te zijn?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
en lijkt dit echt een wondermiddeltje, of te mooi om waar te zijn?

Als het te mooi lijkt is het ook zo. Nee, dit soort dingen werkt niet bij thc. Allemaal verkooptrucjes.

Blaatschaap

Belezen gebruiker
Dat is het werk van de politie. Op de weg zijn en surveilleren. Kentekens natrekken hoort daar ook bij, want je weet maar nooit van wie of wat die auto is.
Nu moet het toeval natuurlijk wel precies zo zijn dat ze dan en bij jou moeten rijden op dat moment en dan ook nog precies jouw kenteken moeten natrekken. Je kan er wel vanuit gaan als ze dat doen, dat je een grote(re) kans hebt op een controle.

@Blaatschaap In Nederland

@De Dunne Methylfenidaat wordt niet getest. Je hebt dit op een recept van de doctor ook toch? Zou iig dat document gewoon in je auto hebben liggen.

Dat moet dan aan de regio liggen haha.. Bij mij hier in de stad staan de parkeerplaatsen helemaal vol met mensen die smoken naast de coffeeshop. Zie nooit een politieauto.

Nee, geen verschil. Het gaat om de stof THC.
Weet je toevallig ook om welk merk test het gaat?

Ik weet dat de wangtest een test van Dräger is, ook te koop op Amazon. Ik was voornemens om mezelf in enkele situaties te testen zodat ik hopelijk een beeld kan krijgen van hoe lang ik moet wachten om geen risico te lopen. Maar als ze overstappen op nieuwe testkits dan heeft het weinig zin om die van Dräger te kopen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan