spieren??

Freezing

Bewuste gebruiker
Hey

Gister op een feest heb ik weer een xtcpil gehad, blauwe omega's.

ze waren best heftig en een beetje te space etc.

nou zat ik bijv gwn op een stoel, en ik wou iets uit mn broekzak pakken dus ik doe mn been naar achter en ineens spant 1 spier in mn been zich heel ergaan, deed fucking pijn. Nou zag ik een gast voor me zitten en die bleek van hetzelfde last te hebben, maar dan met allebei zn bene..

hoe kan dit ?

Bewild

Bewuste gebruiker
Had je misschien weinig geslapen ofzo de afgelopen tijd, dat je spieren daarom wat vermoeid waren en dan met die xtc erbij ff te gespannen stonden?

nutsss

Wijs gebruiker
Ik heb het gezien bij buurman Frans. Toen waren net de HD pilletjes uit. Frans, die normaal van een kruimeltje al staat te stuiteren, dacht eens gek te doen en slikte een hele van 180mg.

Alle spieren stonden gespannen als staalkabels. Hij had er nog nooit zo goed uitgezien. Op die ogen na dan...

Dus misschien iets teveel?

caatje

Badass junkie
Het klinkt mij als kramp. Dit heb ik ook wel eens als ik xtc op heb. Wat ik dan doe is mn pijnlijke been recht strekken en mn voet bij de tenen vastpakken en richting m'n knie "trekken". Dit helpt en de kramp schiet vanzelf weg. Wel even een rustig wandelingetje maken daarna zodat je je spieren niet te veel ongemerkt weer terug strak aanspant.

Bovenaan