• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

spreiding van avond (sos, pep en xtc)

op een slechte maandag ochtend zoals velen van jullie bekend is.
net het weekend achter de rug, kramp, blaren op de voeten en alles wat erbij komt kijken.
een maandag ochtend waarop alles lijkt mis te gaan, terwijl de dag pas net is begonnen.

ik ben op bed blijven liggen tot 9 uur 's ochtends.
me alarm gaat om 9 uur, moet even wennen aan de realiteit.
beweeg mijn arm richting de alarm knop om die weg te drukken, altijd uitstellen natuurlijk.
raak ik niet 1 maar 2 blikjes en ze gaan beiden op de grond.
ben geirriteerd omdat ik dat kan schoonmaken en dit is een slecht begin van me dag.
nog niet te beginnen over wat straks gaat komen.

2 rode mercedesjes 0,5x0,5 cm gepopt, even douchen en dingen doen dan klaptie wel, dacht ik.
kijk na tandenpoetsen op me mobieltje en dat is het moment waarop iets heel anders klapt, namelijk de realiteit. afspraak met reclassering 10 uur.
ik wou mijn dag goed beginnen en juist weg van de realiteit. op maandag film kijken en had een bbq gepland etcetera.
vergeetachtigheid op korte termijn hoort bij de na en bij effecten van pep bij mij.

ik krijg niks (eten) naar binnen door de druk op me buik/maag dus ik pak maar wat melk in de hoop dat de brakheid zoveel mogelijk weg trekt.

het is kwart voor 10, de bel gaat en me reclasseerder is te vroeg net als altijd.
ik dacht ik kan hem beter blij te woord staan dan brak en laten zien dat ik een zwaar weekend heb gehad. de pilletjes beginnen te werken en wanneer ik mijn mond opende merkte ik dat ik heel langzaam prate. dit was net alsof ik in slow motion prate en mijn stem veel lager was. ik krijg het warm ook al sta ik in me adidas broek en hempje in de deur opening. ik krijg een zweverend gevoel, al deze dingen op meteen op elkaar gevolgd.

ik krijg niks mee van wat me reclasseerder zegt en ik denk ik vraag maar of die naar binnen komt. ik blijk hem te onderbreken want hij trekt zo'n arrogante gezicht met een wenkbrauw opgetrokken. ik besteed er verder geen aandacht aan en zeg dat hij naar binnen kan gaan en kan plaats nemen aan de tafel.

daarna zei ik dat ik naar de wc moest, dat moest ook erg nodig want ik was vergeten op te ruimen. ik tref ongeveer 0,2 gram sos aan naast de kraan. ik dacht dat het meer was, dat over komt me wel vaker. in plaats van het te verstoppen gebruikte ik me huissleutel. ik druk op de spoeling zodat het lijkt alsof ik me ding heb gedaan en shit.

daarna loop ik terug naar de tafel.
dat mannetje zegt dat me pupillen best groot zijn na over persoonlijke dingen te praten.
ik zeg ja ik sliep nog niet zo lang geleden en het is hier al licht. de slechste en vaakst gebruikte smoes ooit denk ik. begint hij over de uc's die ik krijg ik lieg en zeg ik ben niet onder invloed en ik begin te acteren alsof ik boos ben dat hij me daarvan verdenkt. volgens mij was mijn geloofwaardigheid erg gestegen want zijn serieuze blik kreeg weer die arrogante glimlach.
we praten wat over mijn dagbesteding en ik doe hem de deur uit.

zodra hij weg gaat ren ik meteen naar een spiegel om te kijken hoe ik kijk. ik heb redelijk een gezicht alsof ik een spook heb gezien, grote pupillen en rode kringetjes om mijn een beetje hangende ogen.
op dit moment voel ik me best verrot omdat ik dat heb moeten mee maken na een ondoordachte move met illies poppen. ik dacht alleen maar hier krijg ik gezeik mee en die man doet schijnheilig en gaat me verraden zodra die een kans krijg. veel gedachten in weinig tijd. dit stopte dus na een kwartier en begon me veel beter te voelen de melk en de kiwi(vitamine c) die ik erna heb gehad heeft me goed gedaan.

ik kon me gedachten alleen bij de bbq houden tewrijl ik helemaal geen trek meer had. slapen werd hem niet meer wist ik. jas over me hempje aangetrokken sigaretten gehaald, daarna opgeruimd en schoongemaakt kreeg een lekkere energie boost van even buiten zijn. toen ik thuis kwam even sigaretje gedaan achter huis en begon dingen te verzinnen om te doen tv kijken en mee eters zoeken dus. zo heb ik een grote tijd overbrugt en water drinken was mijn prioriteit tijdens mijn voornamelijkste bezigheid.h

et is 4 uur en ik doe me haar, kijk in me portemonnee, jas weer aan, afspreken en wat pep halen voor de bbq want eten word hem toch niet dacht ik en ik stel hoge eisen aan eten. bijvoorbeeld dat het gaar is.

op dit moment denk ik voor mijn gevoel erg helder na en zie ik dingen waar ik normaal niet op let. ik voel me dus al best scherp en heb nog niet eens pep gehad.
terwijl ik op dit moment toch eerder voor eten koos dan dope.

voordat ik weer thuis kwam dacht ik ik ga nog een keertje een situatie op een drugsforum zetten en zo de reacties bekijken. daarna kwam het in me op dat ik net zo goed dit voorbeeld kan nemen ook al is dit geen normale maandag en gebruik ik door de weeks niet vaak.
leg wat pep op tafel en do ma thang
maakte nog eem pica voor deze post die eraan kwam.
dat is deze:

pak een fles crystal clear perzik want krijg altijd een vies droge mond en zit veel water in.
dat nam ik mee naar de bbq eem jointje gedaan bij schutting bij de ingang van achtertuin.
ik voelde me zo'n 10 minuten skaf en rustig, daarna stopte ik met na denken, volledig.
ik moest nadenken over het nadenken van wat ik dacht. heel raar was dat ik had het gevoel alsof ik niks meer in mijn hoofd had zitten behalve een leegte en de tintelingen die ik nog wel voelde. de enige herhaalde beweging die ik steeds maakte was met mijn hand naar me neus en mondhoeken.

tegen beter weten in toch maar een kipspiesje gegeten en voelde alsof het effect dat door de joint was ontstaan af nam. zo nam ik nog een hamburger en was weer helemaal down met stuff :beer: kreeg nog wat joints aangeboden liet ze me passeren want was allang blij dat ik van het gevoel af was en zo toch nog een leuke bbq gehad ook al had ik een casplantje gevoel in mijn hoofd tijdelijk. het was half 12 en ik ging weg naar huis ik wou het niet te laat maken want moest dinsdag weer vroeg op.

adviezen om casplantje gevoel te voorkomen behalve minder gebruiken of meer eten :P ?
kan dat gevoel ook blijven en niet meer weggaan als je daar vaker last van heb?
hoe desorientatie tegen te gaan bij een mix van amfetamine en thc?
mijn richtings gevoel, afstands- en tijdsbesef word ook heel anders.
mijn instinct geeft me verkeerde inzendingen en ik hoef niet meer op me intuitie in te gaan.
helpt voldoende drinken (afkoeling) tegen de hartkloppingen s avonds?
wat werkt het beste als drinken voor afkoeling behalve isotone?
een beschrijving van hoe methanol ongeveer ruikt?
hoe komen die zwarte vlekken of andere vormen in mijn zicht als ik langere tijd wakker ben op stimulerende middelen?

vrage die ik later nog bedenk komen hier onder

bedankt & bless.

Bovenaan