You had some luck there, my wise man. Kijk eens in de bijsluiter
Ik neem dagelijks 100mg Sertraline in de ochtend. Toen ik 6-APB wilde proberen heb ik een dosis Sertraline overgeslagen en in de avond 6-APB genomen. De volgende dag sloeg ik weer een dosis Sertraline over. Dit heeft bij mij verder geen nare effecten opgeleverd. De effecten van 6-APB waren zeker aanwezig, alleen weet ik niet wat het verschil zou zijn zonder SSRI’s. Uit ervaring weet ik wel dat als je langer dan 2 à 3 dagen geen Sertraline neem je daar erg naar van wordt dus dat is sowieso geen optie. Gelukkig voel je het opkomen en dus kun je nog snel een dosis Sertraline nemen. Verder heb ik ook ervaring met 2-fma en ook dit had zeker effect - zonder nare bijwerkingen. Let wel ik ben echt ontzettend onwetend en ook nog een newbie hier. Dus neem niks van mij aan. Ik deel alleen mijn persoonlijke ervaring.
Ik slik al bijna een jaar sertraline waarvan meer dan een halfjaar 1x daags 100mg. De reden waarom ik een dag ervoor en een dag erna een dosis oversla, is omdat ik er vanuit ga dat 6apb al enig impact heeft op m’n serotonine levels en dat ik (als het verder geen problemen oplevert) dan misschien beter terughoudend moet zijn met medicatie nemen die ook een impact hebben op m’n serotonine level. En als het overslaan van een dosis totaal geen zin heeft dan kan het toch ook geen kwaad als ik wel een dosis oversla? Dit alles is niet meer dan een aantal aannames die ik doe natuurlijk en ik moet voorzichtig blijven, maar tot nu toe heb ik nog geen nare ervaringen gehad (wat natuurlijk niks zegt over de gezondheidsrisico’s ). Verder ook geen problemen ondervonden met het overslaan van 2 x een dosis sertraline. Wil natuurlijk niet zeggen dat het niet ontzettend slecht voor je is. Als iemand daar meer over kan vertellen dan hoor ik dat graag.
Mijn intelligente ledeforumgangers.
ik stel voor om eens jullie bijsluiters te lezen.
vrijwel 98% van anne AD’s hebben een constante inname, stipt
Op tijf, nodig vior tenminste 7 dagen tot soms zelfs 2 weken om accuraat hun werk te kunnen doen.
als je nu plots zou stoppen met je medicatie, dan blijft die nog 7 dagen tot 14 om terug zijn werking uit je lichaam te halen.
dus excuses… maar jullie spelen toch wat let je leven.’
informeer u goed zou ik zeggen.
In elk geval blij dat jullie hier nog levend en gezond zitten bij ins vandaag om die zaken nog te kunnen leren
graag gedaan!