Stackers / Anderhalfe Lijn Speed

-spaceman-

Badass junkie
Hallo,

Ik was gister met wat vrienden aan het chillen in een huis, kwam er ineens een oude vriendin binnengewandeld... Die had een potje bij zich met ''Stackers''... en bood een capsule aan. Ik dacht van dat kan echt geen kwaad, het zal wel weer van die softe herbal-xtc zijn... Maar dat was het niet, het was een ''fat-burner'', en die versie is inmiddels illegaal in NL... ongeveer 3 kwartier later kreeg ik toch een energie-golf door m'n lichaam... ik stond echt strak! van een fat-burner!? Ik hoorde van die meid dat er zo'n anderhalfe lijn speed in zou zitten... ik vermoed dat dit klopt aangezien ik me ook zo voelde (pupillen zo groot als knikkers!)... laten we zeggen dat ik +/- 2.30 een capsule had geslikt waarna ik om 7.00 's ochtends nog steeds wakker was.. ik heb drie uur in m'n bed gelegen zonder te kunnen slapen. Daarna ben ik ook nog s eruit te gaan om me vol te vreten, want ik had HONGER!!!!... zo'n fat-burner werkt dus niet echt aangezien je verschrikelijk hanger krijgt erna... maarja..

dit zijn ''stackers''

Groetjes :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Ja rotzooi is het, die stackers.
Ik heb er ook een tijdje aan gezeten, maar k heb nog nooit zo´n koppijn en koud zweet gehad zeg.
Dan haal ik liever lekker een paar grammetjes pep. Dat voelt stukken beter. Al heb ik na een pepgolf ook net zo goed weer lekkere trek hoor.

Je moet het ook niet doen om af te vallen. Maar voor de fun. Voor afvallen moet je gewoon je eet en beweegpatroon veranderen en daar kunnen geen pillen tegenop. Da´s mijn visie erop dan.

68899

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Ja rotzooi is het, die stackers.
Ik heb er ook een tijdje aan gezeten, maar k heb nog nooit zo´n koppijn en koud zweet gehad zeg.
Dan haal ik liever lekker een paar grammetjes pep. Dat voelt stukken beter. Al heb ik na een pepgolf ook net zo goed weer lekkere trek hoor.

Je moet het ook niet doen om af te vallen. Maar voor de fun. Voor afvallen moet je gewoon je eet en beweegpatroon veranderen en daar kunnen geen pillen tegenop. Da´s mijn visie erop dan.

Idd. :wave:

jopsa!

Newbie
In stackers zat vroeger efedra, dit is een natuurlijke variant van speed. Het leuke is dat het molekuul zelfs maar een miezerig klein beetje verschild van methamfetamine.

Het verschil tussen efedra en speed is dat efedra meer lichamelijk werkt door elke cel in je lichaam op volle toere te late draaien. Speed werkt meer in je kop door je hersens een stofje te laten gebruiken waardoor deze op volle toere gaan draaie.

Ik heb nooit speed gehad (ben ik ook niet van plan) maar efedra haal ik me wel soms. In NL is het dan wel verboden, maar als ik toevallig uns een keertje in FR op vakans ben dan haal ik mij bij een ''farmacie'' een paar pakjes pilletjes waar efedrine of het isomeer pseudo-efedrine inzit.

Ik ben dan wel altijd weer zo stom om die pakjes er in een paar weken doorheen te rache door elk weekend er me helemaal murf aan te eten (tot ver boven de dagdosering). En zodra de pakjes op zijn heb ik er ook egt mijn buik van vol, ut voelt dan allemaal niemer zo gezond aan in mun lichaam.

Maja, das ook ut probleem met efedra, je kan je lichaam er goed mee naar de tering helpe. net als dat je met speed je hersens goed naar de klote kan helpe.

dus: Geniet maar gebruik met mate.
of moet ik zegge: Drugs onder de 21, nog even niet.

supahgrass

Belezen gebruiker
paar vrienden van mij die op redelijk niveau powertraining doen gebruiken ook regelmatig fatburners als ze droog willen staan, ik hoor van hen ook "strakke" verhalen..

grtz

Goanaut

Bewuste gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Ik dacht dat het niet aantoonbaar was bewezen dat speed je hersenen beschadigd?

Maakt het iets uit dan? Waarschijnlijk is het niet gezond nee, maar of er nu wel of geen zogenaamd 'officieel' bewijs voor is, ik denk niet dat dit veel uitmaakt wat betreft de hoeveelheid gebruikers. Of de huidige gebruikers zijn gewoon naïef ofzo... Speed is relaxt :) Maja zoals alles moet je het gewoon met mate doen (om dus eventuele schade te beperken, in de hersenen zowel als de portemonnee).

denito

Belezen gebruiker
Goanaut zei:
gewoon doen joh! zei:

Maakt het iets uit dan? Waarschijnlijk is het niet gezond nee, maar of er nu wel of geen zogenaamd 'officieel' bewijs voor is, ik denk niet dat dit veel uitmaakt wat betreft de hoeveelheid gebruikers. Of de huidige gebruikers zijn gewoon naïef ofzo... Speed is relaxt :) Maja zoals alles moet je het gewoon met mate doen (om dus eventuele schade te beperken, in de hersenen zowel als de portemonnee).

hehe
drugs zijn gwn ongezond ; face it :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
gewoon doen joh! zei:

Ja toch. Iedereen weet dat drugs slecht zijn. Net zoals alle andere verslavende middelen. Speed is inderdaad relaxt :) En als je drugs met mate gebruikt dan beperk je inderdaad de schade aan je lichaam. En dan blijft het leuker.

En het scheelt inderdaad een hoop geld :tongueout:

denito zei:
Goanaut zei:
gewoon doen joh! zei:

hehe
drugs zijn gwn ongezond ; face it :tongueout:

Precies :wink:

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik zeg niet dat het voor mij uitmaakt :wink: Ik ging slechts tegen de opmerking in dat speed je hersenen kapot maakt, want dat is volgens mij gewoon niet. (afgezien van de mindfuck enzo)

Fishhead07

Wijs gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Ik zeg niet dat het voor mij uitmaakt :wink: Ik ging slechts tegen de opmerking in dat speed je hersenen kapot maakt, want dat is volgens mij gewoon niet. (afgezien van de mindfuck enzo)

Speed zal denk ik wel degelijk je hersenen beschadigen net zoals alle drugs. Maarja dat zal voor bijna niemand een rede zijn om het niet te gebruiken. Voor mij niet in ieder geval :P

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik ben wel gaan minderen in mijn xtcgebruik om de hersenschade te beperken. Ik merkte echt dat als ik een tijdje veel xtc gebruikte ik echt een stuk dommer was dan normaal (lees--->minder intelligent natuurlijk :grin:)

Owja nog eventjes gekeken bij het drugs infoteam.

"Speed pakt lichamelijk vaak harder uit dan XTC. De werkingsduur van speed is ook langer.
Methamfetamine is nog sterker dan gewone speed. Methamfetamine is bovendien erg slecht voor de hersenen."

"De lange termijn effecten van XTC op de hersenen zijn duidelijk aangetoond en negatief. Speed is overigens ook verdacht voor wat betreft de schade aan hersenen. Het negatieve effect van speed is echter nog niet zo goed aangetoond als bij XTC.
De combinatie van XTC en speed is aantoonbaar erg slecht voor de hersenen"

Speed zal inderdaad wel slecht zijn voor je hersenen, naja boeiee

Fishhead07

Wijs gebruiker
gewoon doen joh! zei:
Ik ben wel gaan minderen in mijn xtcgebruik om de hersenschade te beperken. Ik merkte echt dat als ik een tijdje veel xtc gebruikte ik echt een stuk dommer was dan normaal (lees--->minder intelligent natuurlijk :grin:)

Owja nog eventjes gekeken bij het drugs infoteam.

"Speed pakt lichamelijk vaak harder uit dan XTC. De werkingsduur van speed is ook langer.
Methamfetamine is nog sterker dan gewone speed. Methamfetamine is bovendien erg slecht voor de hersenen."

"De lange termijn effecten van XTC op de hersenen zijn duidelijk aangetoond en negatief. Speed is overigens ook verdacht voor wat betreft de schade aan hersenen. Het negatieve effect van speed is echter nog niet zo goed aangetoond als bij XTC.
De combinatie van XTC en speed is aantoonbaar erg slecht voor de hersenen"

Speed zal inderdaad wel slecht zijn voor je hersenen, naja boeiee

Ja het is dus bewezen dat XTC op lange termijn of na veel gebruik zeer slecht voor je hersenen is. En dat je daar permanente schade aan over houd.

En voor speed dus het zelfde. Maarja ik denk dat voor de meeste gebruikers geen rede zal zijn te stoppe. Want drugs zijn slecht dat weet iedereen.

Maar veel gebruiken XTX en speed in combinatie dat is dus heel slecht :)

Ach ja... boeiend :beer:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik gebruik het ook als combinatie! Maja wel maar eens in de zoveel tijd.. zit weken of maanden tussen. =)

Fishhead07

Wijs gebruiker
Goanaut zei:
Ik gebruik het ook als combinatie! Maja wel maar eens in de zoveel tijd.. zit weken of maanden tussen. =)

Ja dan maakt het denk niet zoveel uit. Maarja het blijft slecht dus ja :P haha.

Boeiend.... :)

Qocaïne

Badass junkie
Heb het ook nog wel eens gebruikt. Voor huiswerk enzo.

Zat alleen geen speed in. Toen alleen nog maar ephedra.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:

In die stackers ??? Waar haal je die eigenlijk gewoon smartshop?

Lekker gegten Qocaïne :P hehe

-spaceman-

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:

zoek maar je is ff op internet maar wel op ''stacker'' ipv stackers...
ik denk alleen dat dit de ''milde'' varianten zijn aangezien er tientallen (nederlandse) bedrijven zijn die dit aanbieden, hier zou dan toch geen speed in kunnen zitten, lijkt me... ik zal vragen waar ze die dingen vandaan heeft, maar reken op: van die, van die en die weer van die, enz. (''de dealers'')

Fishhead07

Wijs gebruiker
-spaceman- zei:
Fishhead07 zei:
Qocaïne zei:

zoek maar je is ff op internet maar wel op ''stacker'' ipv stackers...
ik denk alleen dat dit de ''milde'' varianten zijn aangezien er tientallen (nederlandse) bedrijven zijn die dit aanbieden, hier zou dan toch geen speed in kunnen zitten, lijkt me... ik zal vragen waar ze die dingen vandaan heeft, maar reken op: van die, van die en die weer van die, enz. (''de dealers'')

Oke man ik gaat ff kijken op het net. Kan ik ok gewoon via smartshop aantal zoeken ???

Bovenaan