Steeds iets anders willen doen

Cooper

Bewuste gebruiker
Hebben jullie ook dat je onder invloed van hasj of wiet om de minuut iets anders wil doen?
Het ene moment een game, twee minuten later een film, heb de dvd er nog niet in en duik weer achter de computer...om vervolgens deze situatie aan jullie voor te leggen. Dus kortom, zijn jullie juist met een ding bezig, of om de haverklap iets anders zoals ik? Ik heb o,9 gram skuff op, in 3/4 uur ongeveer.

Nu ga ik weer...ik ga foto's zoeken van chicks met brillen!

hit it!

Oom Klaas

Badass junkie
Daar ben ik dan meestal te lui voor, en wil ik al die dingen wel doen maar doe ik ze toch niet. Af en toe zit ik dan een uur te denken over alle dingen die ik kan gaan doen maar niet wil doen :beer:

Nog eentje roken met een kop thee erbij, dat wil ik dan wel altijd doen.

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Nee echt totaal geen last van. Als ik nuchter ben wel, als ik stoned ben kan ik even lekker zitten en staren naar stomme filmpjes :stoned:

blu

Bewuste gebruiker
Voordat ik een joint opsteek maak ik soms een plannetje van wat ik ga doen als ik mijn joint opheb, bijvoorbeeld een film kijken, muziek draaien of een stukje lezen. Als ik dan eenmaal mijn portie wiet achter de kiezen heb, dan betrap ik mezelf erop dat ik vaak veel te lang blijf hangen op dumpert.nl, youtube of hier :stoned: Soms is dat wel lastig, omdat je toch wil doen wat je van tevoren in gedachte had (film kijken etc.) maar omdat je zo lang ergens blijft dwalen wordt het eigenlijk ook veel te laat op de avond om nog een film van 2 uur op te zetten.

Aan de andere kant kan ik me er totaal niet druk over maken, dan maar een andere keer die film checken.

Skippy

Wijs gebruiker
Als ik een joint rook doe ik geen fuck..
Als ik erbij snuif dan komen de plannen meestal wel naar boven.
Ik speel meestal N4S :P dat lukt me altijd prima naar de klote :grin:

nederjunk

Experimenterende gebruiker
ik heb dat dus wel!! Wil ik knetterstoned gaan tekenen en pak ik al mijn spullen dan ben ik t tegen de tijd dat ik kan gaan tekenen alweer beu en begin ik met iets anders Of ik ga tv kijken en zie dr eigelijk niks van omdat ik in mn kop ben blijven hangen bij een of ander opmerkelijk momentje ( kan iets heel dufs zijn zoals een felle trui of een domme opmerking ) Dan ga ik helemaal door op die stomme trui en onderga ik daarover een discursie met mezelf in mn kop ( knettergek )en mis ik verder alles van t programma
na een tijdje went t dat wel

Oom Klaas

Badass junkie
Dan stop je toch ook gewoon met blowen lijkt me, als je er knettergek van word...of dat is juist de bedoeling dan.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Als ik stoned ben luister ik het liefst gewoon muziek of kijk TV, want dan ik heb totaal geen zin om iets te doen. Gewoon lekker ontspannen.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Stonermovies, docu's over drugs/wetenschap, natgeo, lullen tegen medestoners en filosoferen doen het meestal wel goed :)

Dreuge

Badass junkie
ik stop niet met praten en eigenlijk word ik ook best actief, heb dan altijd wel zin om ff te voetballen of ergens heen te fietsen ofzo

Pammer

Bewuste gebruiker
Extisi zei:
Nee, geen last van. Ik ben hartstikke lui als ik stoned ben.
Alleen wandelen is chill. :smoke:
Vind ik leuk in heel korte mate. Vanaf ze willen dat ik km's moet gaan stappen wordt ik deppresief :angry:

Toad

Newbie
Cooper zei:
Hebben jullie ook dat je onder invloed van hasj of wiet om de minuut iets anders wil doen?
Het ene moment een game, twee minuten later een film, heb de dvd er nog niet in en duik weer achter de computer...om vervolgens deze situatie aan jullie voor te leggen. Dus kortom, zijn jullie juist met een ding bezig, of om de haverklap iets anders zoals ik? Ik heb o,9 gram skuff op, in 3/4 uur ongeveer.

Nu ga ik weer...ik ga foto's zoeken van chicks met brillen!

hit it!

Iemand heeft Schizophrenia :P . Ik heb dit ook. Het kan soms heel leuk zijn, de hele tijd heel andere interesse in iets hebben. Het is niet slecht, je bent gewoon 'te' open-minded en je wilt van alles doen.

Bovenaan