Steeds weer te hard gaan

Rikdekikker

Experimenterende gebruiker
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker

CuriousExplorer

DF-koning
Wat je omschrijft....
Neem dat weg, en wat blijft er dan over van de belevenis?
Niks toch....?

Dus waarom dan überhaupt iets gebruiken?
Misschien een andere drugs zoeken?

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Wat je omschrijft....
Neem dat weg, en wat blijft er dan over van de belevenis?
Niks toch....?

Dus waarom dan überhaupt iets gebruiken?
Misschien een andere drugs zoeken?
Ik vind niet dat mdma draait om kaakschaatsen, bullshit verhalen vertellen en rondjes lopen. Doe het met mensen waar je om geeft en dan gaat het toch om verbondenheid, persoonlijke gesprekken en heerlijke euforie. Daar draait het voor mij om. Slap ouwehoeren, waus zijn en van de hak op de tak gaan is ook leuk!

Syl

Badass junkie
Hallo,
Elke keer als ik mdma neem ga ik zelf vind ik veel te hard. Kaakschaatsen waar sven Kramer jaloers op is, complete bullshit verhalen vertellen, en 3 marathons aan rondjes lopen. Nu heb ik de laatste 2 keer laag gedoseerd 120mg + 40mg redose (mdama kristallen 79% getest
) met een royaal lichaamsgewicht van 100kg lijkt me dat niet zoveel. Wat kan ik de volgende keer doen? Nog Minder nemen? Bestaat er ook zoiets als een ondergrens? Moet wel zo zijn dat ik er nog een lekker feesie op kan hebben en niet dat ik er niet lekker in kom. Of kun je ook overgevoelig zijn voor mdma en gewoon elke keer helemaal uit je prullenbak gaan?

Groetjes de Kikker

Denk dat jij jezelf beter "de pad" kunt noemen ipv "de kikker".
Zo te horen ben jij steeds aardig van het padje.. 😄✌️

joetsie

Badass junkie
Hallo,

Groetjes de Kikker
geen idee wat het is??Groetjes mij

KlaasVaak

Wijs gebruiker
Hallo,

Groetjes de Kikker
Is dat zo erg? Als je MDMA neemt loop je er toch altijd wel een beetje als een mongool bij. Misschien iets anders proberen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo,

Groetjes de Kikker
Er bestaat inderdaad een ondergrens (treshold dosage) en die is bij mdma zo rond de 40 mg als ik me niet vergis. Maar dat is dus echt het minimum en zal je waarschijnlijk een zeer teleurstellende ervaring opleveren.

Je kan misschien eens speed proberen op een feestje. Je hebt dan niet het wause maar wel de energie.

Rikdekikker

Experimenterende gebruiker
Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind een mdma tripje. Alleen sominge bijwerkingen mogen van mij wel wat minder.
Toch vind ik het gek dat mensen om mij heen 3/4 pillen er in stampen en dat ze weinig veranderen terwijl ik van een normale dosis er al bij loop als een waus.

Spyro

DF-koning
Er zijn genoeg dingen die ik wel leuk vind een mdma tripje. Alleen sominge bijwerkingen mogen van mij wel wat minder.
Toch vind ik het gek dat mensen om mij heen 3/4 pillen er in stampen en dat ze weinig veranderen terwijl ik van een normale dosis er al bij loop als een waus.
Dat is ook gewoon per persoon verschillend. Ik kan op hoge dosissen nog steeds ‘normaal’ functioneren zonder raar lullen of enorm kaak schaatsen. En ik ken mensen die bij een lage dosis al helemaal koekoek zijn.

mitchieee

Wijs gebruiker
Dat is ook gewoon per persoon verschillend. Ik kan op hoge dosissen nog steeds ‘normaal’ functioneren zonder raar lullen of enorm kaak schaatsen. En ik ken mensen die bij een lage dosis al helemaal koekoek zijn.
komt door de tolerantie die je opbouw naar loop van tijd denk ik ‘

Bovenaan