Sterk erotiserende werking MDMA

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik hoop hier mensen te vinden met hetzelfde probleem als ik. Ik ga er voor het gemak vanuit dat de meesten hier openminded zijn, want ik geneer me een beetje.

Ik heb nu 2 x ervaring gehad met MDMA. Beide keren raakte ik seksueel zeer opgewonden. De laatste keer zelfs met frustratie en al. Op het moment zelf is het kei fijn, maar later voel ik schaamte. Nu weet ik niet of ik het middel nog een keer wil. Kent iemand dat? Heeft iemand misschien tips? Zijn er ook andere leuke festival-middelen (geen speed ofzo), want ik heb eigenlijk geen zin meer om de volgende dag brak te zijn door alcohol.

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ik snap wat je zeg maar ook wel weer niet. Ja het klopt dat MDMA een lustverhogende werking heeft op iemand (bij mij ook) maar ik snap even niet wat je bedoeld met die frustratie en daarna de schaamte? Ga je dan dingen doen met jezelf en of met vreemden die je normaal niet zou doen? Mijn vrouw geeft zelf aan dat ze niet specifiek opgewonden wordt van X / MDMA maar heeft dan gewoon de neiging om te strippen en lak aan alles. Tot een bepaalde hoogte is dat prima, maar soms wil ze zich ook omkleden (prive feestje met vrienden) en dan wil ze dit bijvoorbeeld recht voor iedereen doen. Dan corrigeer ik haar wel even want natuurlijk hoe niet iedereen alles van haar te zien, maar ik weet niet of je op zoiets doelt of iets compleet anders? Verder weten de vrienden ondertussen ook wel dat wij aan het begin van de trip er even tussenuit knijpen om wat " lust" te verliezen zeg maar.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ga dan zoenen met vreemden (of bekenden) en kan dan behoorlijk losgaan op diegene. Eigenlijk zou ik überhaupt niet willen zoenen, maar beide keren heb ik met minimaal 2 mensen gezoend.

Ik geneer me om gegronde redenen. Ik heb alleen niet zo'n zin om dat uitgebreid hier neer te zetten. Ik vind het vooral lastig dat ik geen controle voel over mijn gedrag op dat vlak.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik ga dan zoenen met vreemden (of bekenden) en kan dan behoorlijk losgaan op diegene. Eigenlijk zou ik überhaupt niet willen zoenen, maar beide keren heb ik met minimaal 2 mensen gezoend.

Ik geneer me om gegronde redenen. Ik heb alleen niet zo'n zin om dat uitgebreid hier neer te zetten. Ik vind het vooral lastig dat ik geen controle voel over mijn gedrag op dat vlak.
Herken ik deels wel, een combinatie van opgewonden zijn en de rem van je gedrag doe je soms dingen waar je later van denkt uhh wtf. Drink je er ook alcohol bij? Bij mij is t namelijk erger als ik ook redelijk wat heb gezopen.

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ok dan kan ik het wel in meer perspectief plaatsen en dan snap ik ook dat het erg vervelend is. Op het moment dat je iets pakt zijn er dan vrienden om je heen die je eventueel hierover kan informeren zodat ze je kunnen behoeden?

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Herken ik deels wel, een combinatie van opgewonden zijn en de rem van je gedrag doe je soms dingen waar je later van denkt uhh wtf. Drink je er ook alcohol bij? Bij mij is t namelijk erger als ik ook redelijk wat heb gezopen.
Nee ik drink er niet bij. Maar fijn om te lezen dat ik niet de enige ben.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ok dan kan ik het wel in meer perspectief plaatsen en dan snap ik ook dat het erg vervelend is. Op het moment dat je iets pakt zijn er dan vrienden om je heen die je eventueel hierover kan informeren zodat ze je kunnen behoeden?
Jawel, maar die hebben dan ook wat op. Ik weet ook nog niet helemaal of ik wil dat iemand zich "verantwoordelijk" voelt over mij of zich op die manier bezig houdt met mij. Ik wil niet iemands mdma beleving verknallen :wink:.
Fijn om te lezen dat je het begrijpt!

Laatst bewerkt:

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ik wil niet iemands mdma beleving verknallen
Als het je vrienden zijn waarmee je aan het feesten bent dan zou het vreemd zijn in mijn optiek dat zij dit als verknallen zouden zien . Feesten doe je met zijn allen en zeker in het geval van drank en drugs gebruik let je ook op elkaar. Ik zou het mijn vrienden kwalijk nemen als er iets met een van ons zou gebeuren en niemand acteerde daarop. Dat flirterig en losbandig gedrag van andere orde is dan een slechte trip hebben dat staat boven kijf, maar ik denk dat je best met je beste vrienden/ vriendinnen ( geen idee of je m /v of x bent) dit zou moeten kunnen bespreken. Als dat niet kan, dan zegt m.i. dan meer over het type vriendschap. Ik hoop dat je comfortabel genoeg voelt om het gesprek aan te gaan zodat ze ook hiervoor kunnen behoeden en dat je je niet meer schaamt voor bepaalde acties die je uitvoert onder invloed van.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Als het je vrienden zijn waarmee je aan het feesten bent dan zou het vreemd zijn in mijn optiek dat zij dit als verknallen zouden zien . Feesten doe je met zijn allen en zeker in het geval van drank en drugs gebruik let je ook op elkaar. Ik zou het mijn vrienden kwalijk nemen als er iets met een van ons zou gebeuren en niemand acteerde daarop. Dat flirterig en losbandig gedrag van andere orde is dan een slechte trip hebben dat staat boven kijf, maar ik denk dat je best met je beste vrienden/ vriendinnen ( geen idee of je m /v of x bent) dit zou moeten kunnen bespreken. Als dat niet kan, dan zegt m.i. dan meer over het type vriendschap. Ik hoop dat je comfortabel genoeg voelt om het gesprek aan te gaan zodat ze ook hiervoor kunnen behoeden en dat je je niet meer schaamt voor bepaalde acties die je uitvoert onder invloed van.
Ahhh lief berichtje van je zeg. De vriendschappen zijn goed en diep. Daar ligt het niet aan. Ik verwacht alleen niet dat mijn vrienden, die dan onder invloed zelf opgaan in het feest/ de muziek/de mensen, nog de tegenwoordigheid van geest hebben om mij te behoeden. Ik ben een vrouw trouwens. Het kan ook zijn dat ik er gewoon veel minder van moet nemen, zodat ik nog wel een rem voel.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Toch thnx. Volgende x ga ik minder gebruiken en toch vragen of ze er op willen acteren als ze het zien :).

jeroen79

Bewuste gebruiker
Ahhh lief berichtje van je zeg. De vriendschappen zijn goed en diep. Daar ligt het niet aan. Ik verwacht alleen niet dat mijn vrienden, die dan onder invloed zelf opgaan in het feest/ de muziek/de mensen, nog de tegenwoordigheid van geest hebben om mij te behoeden.
Fijn om te lezen dat de vriendschappen goed en diep zijn. Ondanks onder invloed zijn van denk ik toch dat je elkaar wel een beetje in de gaten kan houden. Als is het alleen om je even tegen iemand aan te houden waar je tegen kan zeggen dat het weer zover is en zij je mogelijk kunnen behoeden.

Minder gebruiken kan natuurlijk ook maar ik weet ik niet hoeveel je gebruikt op zo'n " feestje". Wij zitten meestal op halve of hele pil icm met een of twee likjes M. Heerlijk los maar nog wel aan enigzins bij de wereld haha... maar goed we zijn ook al wat ouder en hebben meer hersteltijd nodig :)

Als dat allemaal niet werkt dan kom maar een keer hier een feestje vieren haha.. we loodsen je er wel doorheen

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
H
Fijn om te lezen dat de vriendschappen goed en diep zijn. Ondanks onder invloed zijn van denk ik toch dat je elkaar wel een beetje in de gaten kan houden. Als is het alleen om je even tegen iemand aan te houden waar je tegen kan zeggen dat het weer zover is en zij je mogelijk kunnen behoeden.

Minder gebruiken kan natuurlijk ook maar ik weet ik niet hoeveel je gebruikt op zo'n " feestje". Wij zitten meestal op halve of hele pil icm met een of twee likjes M. Heerlijk los maar nog wel aan enigzins bij de wereld haha... maar goed we zijn ook al wat ouder en hebben meer hersteltijd nodig :)

Als dat allemaal niet werkt dan kom maar een keer hier een feestje vieren haha.. we loodsen je er wel doorheen
Hahaha lief!!

De eerste keer begon ik met een kwartje (xtc). Na een half uur merkte ik nog niet echt wat, waarop een vriendin zei dat ik dan nog een kwartje moest nemen. Inmiddels weet ik dat de inwerktijd bij mij 1 uur is. Ik had dus echt veeeeeel te veel die eerste keer. Ik was helemaal in een andere wereld. Nog nooit zoiets moois meegemaakt.
De tweede x was 1 of 1,5 likje MDMA.

Ik denk dat bij mij het knuffelige/verliefde gelijk omslaat in seksueel. Het gaat echt super snel. Zodra het inwerkt, sta ik al met iemand te zoenen. (lol)

jeroen79

Bewuste gebruiker
De eerste keer begon ik met een kwartje (xtc). Na een half uur merkte ik nog niet echt wat, waarop een vriendin zei dat ik dan nog een kwartje moest nemen. Inmiddels weet ik dat de inwerktijd bij mij 1 uur is. Ik had dus echt veeeeeel te veel die eerste keer. Ik was helemaal in een andere wereld. Nog nooit zoiets moois meegemaakt.
De tweede x was 1 of 1,5 likje MDMA.

Ik denk dat bij mij het knuffelige/verliefde gelijk omslaat in seksueel. Het gaat echt super snel. Zodra het inwerkt, sta ik al met iemand te zoenen. (lol)
haha klinkt alsof je in beide gevallen heel veel lol hebt beleefd :) qua hoeveelheid zit je overigens niet zo heel hoog, echter dit is zonder je te kennen en of te weten hoe je fysieke eigenschappen zijn. Stelregel is iig 1 tot 1,5 keer je lichaamsgewicht aan te houden als hoeveelheid mg op een avond.

Zoals al eerder aangegeven heb ik het seksuele ook in het begin. Om deze reden sneaken we er ook altijd even tussentijd. Of het dan wel of niet lukt maakt niet uit maar dan moet het gewoon even. Hierna is het dan vrijheid blijheid en is het meer knuffelen, de rauwe lust is dan weg.
Hoop voor je dat je een partner vindt waarmee je dit kan delen.. het is namelijk heerlijk om samen te beleven.

Veel plezier iig een volgende keer... Wij gaan weer helemaal los op Decibel in augustus en dan komt ook hier de uitdaging want meer dan knuffelen en zoenen gaat hem niet worden op een festival

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
haha klinkt alsof je in beide gevallen heel veel lol hebt beleefd :) qua hoeveelheid zit je overigens niet zo heel hoog, echter dit is zonder je te kennen en of te weten hoe je fysieke eigenschappen zijn. Stelregel is iig 1 tot 1,5 keer je lichaamsgewicht aan te houden als hoeveelheid mg op een avond.

Zoals al eerder aangegeven heb ik het seksuele ook in het begin. Om deze reden sneaken we er ook altijd even tussentijd. Of het dan wel of niet lukt maakt niet uit maar dan moet het gewoon even. Hierna is het dan vrijheid blijheid en is het meer knuffelen, de rauwe lust is dan weg.
Hoop voor je dat je een partner vindt waarmee je dit kan delen.. het is namelijk heerlijk om samen te beleven.

Veel plezier iig een volgende keer... Wij gaan weer helemaal los op Decibel in augustus en dan komt ook hier de uitdaging want meer dan knuffelen en zoenen gaat hem niet worden op een festival
Ik vroeg me al de hele tijd af: hóe sneak je er dan tussenuit? (Ben ik nog steeds nieuwsgierig naar.) Of ben je dan gewoon nog thuis ofzo? Ik snap het als je deze vraag niet wil beantwoorden hoor, hahah. Ik zie alleen even niet voor me hoe ik dat kan doen op een festival :wink:.
Ik weeg trouwens 64 kg en ben 1.74 lang. Dus ik heb in theorie niet een te hoge dosis gehad. Ik weet niet welke fysieke eigenschappen nog meer bepalend zijn?
Je omschrijving vind ik wel treffend: rauwe lust. Zo is het precies hoe ik het ervaar. En het gaat pas weg als ik voel dat het aan het uitwerken is en ik me gewaar word van mijn gevoelig geworden lippen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan