1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sterkste/beste soort Kweekset paddo's

Discussie in 'De kweek- en crea-hoek' gestart door J0rrit, 24 jun 2010.

Wietzaadjes, kwaliteit wiet zaden kopen - Gold Seeds
  1. J0rrit

J0rrit Badass junkie

Hallo,

Ik heb in een paar smartshops gekeken en even op internet, en ik kom tot de conclusie dat die de soorten kweeksetjes voor paddo's zijn:

-mexican
    -thai
    -colombian
    -equdorian
    -mckennai
    -golden teachers

Nu vraag ik me dus af, welke hiervan is de sterkste soort? Ik zoek de soort die de meeste visuals geeft, en ik bedoel dus niet de meeste mindfuck. Maar naar mijn ervaring hangt dit nauw samen en zal de 'sterkste' soort het allebei het sterkst geven waarschijnlijk.Mexican en thai vallen af lijkt mij.

Iemand ervaring?

Alvast bedankt,

greets

2. PepTalk

PepTalk Badass junkie Emeritus Mod

Het zijn allemaal cubensis soorten, en de sterkte zal dus ongeveer hetzelfde zijn.

Elke paddenstoel verschild in potentie, maar nog belangrijker, ze verschillen in werkzame stoffen en de verhouding daarvan. Daardoor kun je nooit zeggen welke paddo's de meeste visuals geven, of de minste mindfuck. En het allerbelangrijkste hoe je trip gaat lopen: Set en setting.

Maar, zou ik zeggen dat de golden teachers de meeste visuals gaven, dan zou je op die ook het meest visueel trippen. It's all in your head.. :rolleyes:

Ik zou gewoon voor de mexicaanse gaan, potent genoeg. En anders neem je toch wat meer? Met een eigen growkit heb je toch genoeg.

Wil je echt veel visuals en weinig mindfuck?
    Ga dan voor een 2c'tje.

3. KoxBox

KoxBox Badass junkie

Golden Teachers en Equadorian, omdat het moet.

Er zit toch zo goed als geen verschil tussen, van de een moet je gewoon 5g meer nemen dan van de ander...

Laatst bewerkt door een moderator: 28 mei 2019
  4. phy

phy Bewuste gebruiker

Toon vindt dit leuk.
  5. Toon

Toon Experimenterende gebruiker

Hawaiian heb ik de beste visuele ervaringen mee. Maar die staat al niet in het lijstje. Natuurlijk kan je met gelijk welke Mexicaan, of dat nu mckennai, teacher of een andere soort is maakt niet uit, ook heel heftig visueel gaan als je wat hoger doseert.
    Maar de meest visuele trip dat ik in 25 jaar heb gehad was met het gewone kaalkopje dat je bij ons in de lage landen in de wei vindt.

6. PaddoKweker

PaddoKweker Belezen gebruiker

moet je nog wel "even" geduld hebben.......oktober

Toon vindt dit leuk.
  7. Zomer

Zomer Newbie

Ah dat lijkt me nou heerlijk om ze van lokale pluk te hebben :hearteyes:
    Maar dat durf ik nog niet aan zonder dat iemand me wegwijs maakt in welke ik exact moet hebben!!

Toon vindt dit leuk.
  8. Toon

Ik ben nu begonnen met een cultuur mckennaii. Het zal me benieuwen binnen enkele maanden of de trip efeectief zo visueel en therapeutisch is als sommigen beweren... En als de kit uitgeput is gaan we uiteraard weer eens pogen het mycelium te vermeerderen

9. Toon

Wel ik kan je al meegeven dat indien je je vergist je geen enkel risico loopt. Er zijn geen 'giftige' buiten het kaalkopje. De makkelijkste manier om een psilocybe paddenstoel te herkennen is hem kneuzen, wat je gewoonlijk wel doet bij het plukken en anders plet je er eentje in je hand. Wordt dit groen-blauw-paarsig na even, dan heb je de goede te pakken.

Laden...