Stimulanten en katers

silkroad

Bewuste gebruiker
Zijn er hier nog mensen die na gebruik van stimulanten en paar dagen extreem lui / vermoeiheid zijn?
dit is een paar keer dat ik het ondervindt dat de volgende dag ik zo moe en lui ben en echt totaaaal geen zin in dingen te doen.
uitputting van het lichaam of ?

Ja dat is normaal na het gebruik van stimulanten. Je lichaam heeft energie gebruikt die het eigenlijk zelf niet had. Dus als je stopt met gebruiken merk je dat wel dat je lichaam eigenlijk uitgeput is en weer moet herstellen. En dat laatste duurt steeds langer.

silkroad

Bewuste gebruiker
Ja dat is normaal na het gebruik van stimulanten. Je lichaam heeft energie gebruikt die het eigenlijk zelf niet had. Dus als je stopt met gebruiken merk je dat wel dat je lichaam eigenlijk uitgeput is en weer moet herstellen. En dat laatste duurt steeds langer.
de fout wat ik dan doe is terug bijnemen tegen vermoeidheid ...

de fout wat ik dan doe is terug bijnemen tegen vermoeidheid ...

Ja dat is de grote valkuil waar veel mensen in trappen dan. Zelf ook vaak genoeg gedaan. Maar daar stel je het alleen maar mee uit, je verslaving wordt erger en uiteindelijk betaal je toch de rekening omdat het je lichaam totaal ontregelt en sloopt.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Klopt. Met speed denk ik dan dat de kater over is maar betrap ik me toch nog op wat moeheid een paar dagen later. Lichamelijk en mentaal heeft je lichaam die tijd nodig om weer een goede balans aan te nemen. Meer stimulanten nemen is dan idd niet de oplossing.

TheRealKoekert

Bewuste gebruiker
Ik heb een periode elke weekend aan de speed gezeten. En dan maandag tot vrijdag werken was echt afzien. Moe, prikkelbaar, geen motivatie of energie. Je voelt je dan meer een zombie. En daarna vrijdag of zaterdag gewoon weer aan de speed. Want ik leefde voor het weekend toen. Maar ik merkte na verloop van tijd dat die week te kort werd om echt te herstellen. (Omdat ik enkele maanden lang elk weekend gebruikte) Stapje voor stapje begin je af te takelen. Dusja stimulanten zorgen voor nare katers. Gebruiken tijdens je kater is je kater uitstellen en erger maken.

silkroad

Bewuste gebruiker
Ik heb een periode elke weekend aan de speed gezeten. En dan maandag tot vrijdag werken was echt afzien. Moe, prikkelbaar, geen motivatie of energie. Je voelt je dan meer een zombie. En daarna vrijdag of zaterdag gewoon weer aan de speed. Want ik leefde voor het weekend toen. Maar ik merkte na verloop van tijd dat die week te kort werd om echt te herstellen. (Omdat ik enkele maanden lang elk weekend gebruikte) Stapje voor stapje begin je af te takelen. Dusja stimulanten zorgen voor nare katers. Gebruiken tijdens je kater is je kater uitstellen en erger maken.
ja dan kan je toch niets deftigs doen op je werk en in je huishouden ?

Bovenaan