stoned door werken in coffeeschop

Vandaag heb ik voor het eerst een dagje in een coffee shop gewerkt,, super leuk,, Maar ik werd alleen knetter stoned door die lucht,, Het sloeg na twee uur echt in als een bom :( En het was nog niet eens zo druk daar vandaag,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Mijn vraag is,, Ga ik daar ooit aan wennen(ik blow zelf niet) Ik hoop het wel vond het voor de rest heel gezellig ..................nou kuzzzzzzzzzzzzz :stoned:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Als je er regelmatig werkt, dan zal je minder snel/erg stoned worden ja.

Ik dacht trouwens dat je niet meer in dezelfde ruimte als het personeel mocht roken/blowen. Blijkbaar zijn er dus toch nog shops waar het nog kan :)

SmokeMe

Belezen gebruiker
Sommige coffeeshops zijn eenmanszaken en dan mag het dus wel
En sommige hebben er gewoon schijt aan < en terecht ook :smoke:

Extisi

Wijs gebruiker
Weet je wat ik apart vind ? Dat je in een shop gaat werken, maar je blowt zelf niet :P
Lijkt me niet zo prettig.. de meeste mensen vinden wiet toch wel heel erg stinken.
Ik denk dat als je er eenmaal vaker hebt gestaan, dat je dan eraan wend :)

Nou weet je de shop zit er naast,, en in het cafee mag je niet roken maar wel blowen,, ze kunnen niet bewijsen dat er sigaret in een blow zit,, heel vaag!? Maar de reden dat ik daar wil werken terwijl ik niet blow , is omdat de crew zo gezellig is en ze bieden een super goed contract( wat er bijna niet is op dit moment in de horeca) Moet er maar aan proberen te wennen of het leuk proberen te vinden om stoned te zijn ,,, en vooral avond diensten te draaien(kan ik daar na lekker slapen ha ha :stoned:

maar dan vraag ik me af

Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Re: maar dan vraag ik me af

amazinggrace zei:
Maar dan vraag ik me af,, als ik nu iedere avond voor het slapen een paar trekjes neem van een blow,, ga ik er dan beter tegen kunnen??

Dat weet ik wel zeker. Pas maar op dat je niet doorslaat met blowen :grin:

sjaak herremans

Bewuste gebruiker
weet niet of het de juiste motivatie is om te beginnen met blowen maar je ken het natuurlijk altijd keertje proberen :wink:

ps al dat gechat over blowen geeft mij trek in een jointje :smoke:

Oom Klaas

Badass junkie
Re: maar dan vraag ik me af

amazinggrace zei:

Die reden om te beginnen met wiet heb ik echt nog nooit gehoord :tearsofjoy:
Maar 't zal wel werken, alleen op die manier ga je ook wennen aan het effect en zal je als je niet gaat blowen voor 't slapen wel minder goed slapen.

psych-out

Bewuste gebruiker
lijkt me wel vet om in een coffeeshop te werken :stoned:
krijg je dna geen zin om wiet te roken als je erin werkt ook al rook je niet ?

ha ha

Nou heb afgelopen zondag weer gewerkt, had nu avond dienst,, ging een stuk beter. Was een klein beetje stoned,, maar was wel chill nu.. Ben af en toe ff buiten gaan luchten.. Ik ben echt de enige diet niet blow daar, maar wel beter voor de zaak denk ik. Is er tenminste iemand wakker kuzzzzzzzzzzzzzz :wink:

heroesss

Bewuste gebruiker
Dat is nou echt mijn droombaan hihi.
Hoe ben je eraan gekomen?
Via via, of ben je daar gewoon naar binnen gelopen en gevraagd of ze nog mensen nodig hebben?...

L

Lid 6909

Gast
Lijkt mij ook echt een vette baan als bijbaan, liever wiet verkopen dan vakkenvullen of mensen drankjes verkopen in een theather

nicolai

Wijs gebruiker
dacht altijd dat je niet stoned kon worden van meeroken omdat thc razendsnel "vervliegt" en dus niet in de "rook" zit.

Purple haze

Bewuste gebruiker
SmokeMe zei:

Pure joints mogen nog wel gerookt worden. Alleen met tabak niet. Maar de VWA heeft gezegd dat ze niet gaan controleren of er tabak in de joints zit.

Jowdy37

Belezen gebruiker
Purple haze zei:
SmokeMe zei:

Pure joints mogen nog wel gerookt worden. Alleen met tabak niet. Maar de VWA heeft gezegd dat ze niet gaan controleren of er tabak in de joints zit.

maar ze kunnen bvb wel komen controleren of er geen gewone sigaretten gerookt worden neem ik aan? In sommige shops zie ik mensen nog steeds roken... walgelijk! ( :grin: )

Oom Klaas

Badass junkie
Als ik in de shop buiten de rookruimte, waar dus tabak gerookt kan worden, een shagje wil roken draai ik gewoon een shagje met een paar korrels wiet erin. Dan is 't een joint.

Karsten

Experimenterende gebruiker
Ik zou wensen dat ik in jou schoenen kon staan, werken in de coffeeshop lijkt me fantastisch :grin:

Bovenaan