Stoned of High

Wat ben je liever?

• Stoned (wiet/hasj met tabak)

Stemmen: 0 0,0%
  • High (pure wiet/hasj

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    0

Adrenochroom

Wijs gebruiker
De laatste tijd rook ik alleen nog maar uit een pijpje omdat ik dan een actieve high krijg. Ik blijf dan niet meer uren op de bank zitten en wil naar de snackbar maar ben juist actiever, zie alles scherper, vind alles nog mooier en leuker dan als ik stoned ben. Ik vroeg me af waar jullie voorkeur naar uit gaat. :)

k heb gelezen dat je sloom word van het blowen uit een joint omdat tabak een geestvernauwend middel is wat het geestverruimende cannabis tegenwerkt. Eerst dacht ik altijd dat dit overdreven en niet waar was maar er is echt een wereld voor me opengegaan. :mrgreen: :stoned:

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Met de waterpijp lukt het me ook prima om flink stoned te raken met hash of , en dat nog liever , wiet :hearteyes:

[edit] ff over de poll , ik ben meestal liever high dan knetterstoned tho.

Jeller

Badass junkie
meestal liever high vna hasj, maar tmoet dan wel heel goede zijn anders ben ik liever stoned van weed

azgaza

Badass junkie
Waar is de optie 'even leuk'? Ik vind het allebei namelijk wel leuk, ook om eerst een tijd puur te roken en dan ineens een joint met wat shag erin, dan valt het van heel high naar heel stoned.

let come

Belezen gebruiker
liever 1 kleine puur en daarna nog een paar jointjes met tabak
dan ben ik iets minder sloom en bij een pure proef je ook de wiet veel beter natuurlijk :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...

DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP

:wave:

Hype

Bewuste gebruiker
rook bijna nooit puur, maar het effect (stoned of high) hangt heel erg af van wat voor mood ik heb. Als ik gewoon zit te chillen wordt het meestal stoned, maar als ik nog iets actiefs aan 't doen ben (nintendo 64 4 life, mooie kleurtjes! :hearteyes:) dan vaak high :)

Shiva1982

Belezen gebruiker
Adrenochroom zei:
k heb gelezen dat je sloom word van het blowen uit een joint omdat tabak een geestvernauwend middel is wat het geestverruimende cannabis tegenwerkt. Eerst dacht ik altijd dat dit overdreven en niet waar was maar er is echt een wereld voor me opengegaan. :mrgreen: :stoned:

Ik ben benieuwd, ga nu voor het eerst van m'n leven een pure joint roken (bij gebrek aan een (water)pijp)... :stoned:

edit: Verslag:

Na 3 heisen kreeg ik een droge keel, na nog 'ns 2 een hoestbui. Toen jointje maar ff aan de kant gelegd en sap gedronken. Ik bedacht me dat ik misschien kleinere heisen moet nemen dan bij een normale joint. Muziek begon al mooier te klinken, lekker jazzy en de bas voelde intenser. En ik lag regelmatig dubbel van het lachen van sommige antwoorden op het forum.

Maar om nou te zeggen dat ik me helderder voel? Nee, absoluut niet. Maar het is zeker wel relaxed! :stoned: :grin:

honingolie

Bewuste gebruiker
omdat nicotine vergif is.. (zenuwgif om precies te zijn).. en ik nog wel 20 andere redenen kan opnoemen om puur te roken.. vind ik de high ook veel lekkerder.. helderder (zolang ik er niet teveel rook)

Kontrast

Newbie
heerlijk helder, heerlijk high :smoke:

En dan geen hasj maar lekker puur wiet. En alleen op zn tijd anders word het gewoon teveel of het word saai.

Wat is zo'n puurpijpje trouwens?? Nog meer goeie manieren om puur te roken behalve vaporizen?

SOOOF

Newbie
Ben nog nooit High geweest.. alleen maar stoned.
blow alleen maar voorgedraaide shit. want kan zelf niet draaie :(

Dub23

Experimenterende gebruiker
Zou het best wel eens kunnen dat je al High bent geweest,aangezien je alleen maar voorgedraaide koopt weet je nooit wat voor shit erin zit!!

Mijn voorkeur gaat uit naar high
Kan je nog wat doen enzo,als ik stoned ben doe ik echt 0,0 :P

Vrije Geest

Belezen gebruiker
ik rook liever niet puur, maar bijna :P
'k rook dan meestal halve gram met klein (met nadruk op klein) beetje peuk erbij en dan roken, wel het makkelijke branden van peuk en de andere voordelen maar de nadelen van het suf worden enzo niet :stoned:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Doodkapje zei:
ik heb high gekozen omdat daar pure wiet stond, maar ik word nooit high. alleen maar stoned...

DUS DEZE STELLING GAAT NIET VOOR IEDEREEN OP

idd, als ik puur white widow rook , word ik gewoon stoned. niet dat ik er iets op tegen heb, maar toch..

Heb wel eens bij de cofeeshop om een 'high' wietje gevraagd en geeft idd toch ander effect. weet niet wat ik leuk vind... alle twee wel goed te doen :smoke:

Northawke

Wijs gebruiker
Ik rook het liefst puur, maar dan wel in joint vorm. Je kan heel lang met zo'n ding doen. Rook ook regelmatig pijpjes, maar da's meer als de vloei op is of ik nog maar heel weinig heb.

Bored

Belezen gebruiker
ik ben 2 weken geleden gestopt met roken, dus tabak moet ik niet meer :tongueout:

maar ik vond (en vind nog steeds) het altijd al chiller om puur te roken en lekker high te worden ipv super slap stoned (wat ook wel iets heeft hoor, daar niet van) :tongueout:

Bovenaan