Stoned worden van de lucht

MisterC

Newbie
Kun je stoned worden van alleen de lucht in te ademen, dus zonder het te inhaleren van de stick zelf (eveneens een uiterste geval bij bijv. paar uurtjes in een coffeeshop wat relaxen / bij vrienden zitten die roken)? Heb er zelf wat over proberen op te zoeken, maar kon niets erover vinden behalve deze site :sunglasses:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
misschien als je in een afgesloten auto zit, en er word een joint gerookt. Zo heel veel thc passeert de joint niet

Fulairyn

Belezen gebruiker
Volgens mij niet, heb me dit vaker afgevraagd en heb ook vaak bij mensen gezeten die hun wietje rookte en ik niks gebruikte, nooit iets van gemerkt. Misschien dat de thc in de lucht meteen kapot gaat? Of dat het zo wordt verdeeld in de lucht dat de concentratie zo laag is dat je er niks van merkt?

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Een paar weken geleden was er een festivalletje waar ik was en 's nachts is het zo koud dat we telkens eentje rookten voor we hingen slapen (dan wordt het warmer in je tent).
Op een gegeven moment waren we met 5 aan het smoken in zo'n 2 seconds tentje en ik moet zeggen, ik ben nooit zo stoned geweest :grin:

inferno33

Bewuste gebruiker
Het zal vast kunnen, maar ik weet niet in hoeverre je het merkbaar zult kunnen noemen.

wel weet ik dat toen wij een keer in de huiskamer van een vriend van een vriend van mij een behoorlijke hoeveelheid weg hadden geblowd, zijn moeder opvallend veel lachte... Maargoed, mss had ze wel een paar glazen zijn op, die avond is vrij wazig... :P

TrippyShit

Badass junkie
Een vriend van mij die nooit blowede werd een keer echt stoned toen we op een kamer zaten te blowen met paar man. Hij voelde zich raar zei die en zn ogen vertelde te waarheid :P

Ook de kat die er bij zat werd stoned en kwam elke dag van de week terug als we daar blowede :tearsofjoy: ( hij was die week alleen thuis )

Bovenaan