Stoner-Vlog.. Is dat wat..?

Nathaniel

Wijs gebruiker
Leuk idee. Bestaat wel enigszins in de vorm van dudes en dudettes die voor de camera verschillende soorten wiet/hash, bongs en dergelijke stoner gerelateerde zaken uitproberen. "Bakken met Baard" is of was een grote in het genre.

Bedenk wel dat je je op publiek domein bevind. Je werkgever, collega's, vrienden en familie zouden de filmpjes dus ook kunnen tegenkomen, wat eventueel schadelijke gevolgen voor jou kan hebben. Weet niet hoe openminded die mensen zijn over je hobby...

Nu maar eens die filmpjes kijken, ben benieuwd :)

EDIT:

Geinig! Beetje wiebelig en onverstaanbaar af en toe maar dat past er natuurlijk ook wel weer bij haha :P
Houd je er rekening mee wat je zoal in beeld brengt? Ik zie namen voorbij komen..Denk niet dat die mensen erom gevraagd of toestemming verleend hebben daarvoor. Beetje respect voor recht op privacy enzo kerel :wink:

Maar leuk initiatiefje hoor. Keep'm coming :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Hee man.

Opzich leuk idee, maar let vooral op wat Nathaniel zegt over je imago.
Het kan zijn dat je in jouw sociale kringen totaal geen problemen ondervindt aan het feit dat mensen weten dat je blowt en hier filmpjes van maakt.

Daarnaast zouden de filmpjes een stuk aangenamer zijn wanneer je de camera zou kantelen (of dit eventueel digitaal doen) en een statiefje zou ook geen overbodige luxe zijn.

Absurd

Experimenterende gebruiker
Yoo, ik ben nu net gesubscribed op je kanaal. Idd wat PepTalk zegt, volgende filmpjes zou ik gewoon die camera recht zetten en gewoon ergens op zetten, dan ben je ook van dat trillende beeld af. Dat kijkt al een stuk fijner. Succes iig! :)

Trouwens, er zijn heel veel stoners op youtube, alleen niet veel Nederlanders.
Voorbeelden zijn: TokinGLX , TheCCC420 , Redban , theguythatcouldfly , Coral Reefer , urbanremo , TheWeedGuy , 2MarijuanaMan.
Zijn wel allemaal Amerikanen. :P

dankjullie wel voor de reacties!
Ik zal zometeen wel weer een klein nieuw filmpje maken, en plaatsen op youtube met jullie tips^^
over de privacy van mij:
maakt me eigenlijk vrij weinig uit, mijn eigen naam staat niet onder de filmpjes, (voor eventuele werkgevers dan:P) en mijn vrienden en familie mogen er alles van weten, geen probleem ^^

Bovenaan