Stoppen met alcohol drinken.

endor

Badass junkie
Voor de mensen die gestopt zijn met drinken of nog willen stoppen, of om gewoon eens lekker te zeiken over waarom zij het zo moeilijk vinden om te stoppen met drinken.
Om elkaar te helpen in moeilijke momenten.

KoxBox

Badass junkie
Ik ben ook niet constant dronken of stoned (alleen in het weekend, dat stoned dan he).

Het is gewoon omdat ik nu niets te doen heb. :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Ik ben ook niet constant dronken of stoned (alleen in het weekend, dat stoned dan he).

Het is gewoon omdat ik nu niets te doen heb. :beer:

Van de week was je ook al aardig bezig :wink:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Alcohol word door alcoholiekers niet gezien als een drug. :wink:

Nee, dat klopt. Als ik die uitspraak hoor wordt ik meestal helemaal wild.

Er zijn genoeg mensen oude mensen die 's avonds twee biertjes achter de tv drinken, zijn niet zat en het heeft ook geen invloed op hun leven. Het is gewoon een gewoonte. Totdat ze worden opgenomen in het ziekenhuis voor het een of ander, dan blijkt dat ze afkick verschijnselen vertonenen. Gebeurt vaker dan je denkt.

endor

Badass junkie
Eigenlijk nog nooit gehoord. Maar ik denk wel dat dat vaak zal gebeuren.
Ik zelf heb bevoorbeeld last als ik 1 dag zonder koffie moet doorgaan.
Dan heb ik hoofdpijn en voel ik me maar vreemd.
Maar alcohol is vaak wat onderschat , het doet meer kwaad dan ze denken.

Arizona

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Sublimo toch :rolleyes:

OT: ik drink al 5 maanden niet meer, en moet zeggen mis de alcohol amper (andere middelen kost me veel meer moeite). Laatst rook ik een omgevallen glas bier, dat stonk gewoon. Sommige mensen snappen er niks van dat ik niet meer drink, ze vinden het maar aanstellerij. Zat toch gemiddeld op de 30-35 glazen per week, dat is veel, laten we eerlijk wezen ( ja officieel moet dat zijn, zijn, wezen zijn kinderen zonder ouders :-P)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
SperSIZEboon zei:
op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....

Dat is een harde feit :grin:

Maar waarom zou iemand eigenlijk alcolist willen worden ? Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
SperSIZEboon zei:
op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....

Dat is een harde feit :grin:

Maar waarom zou iemand eigenlijk alcolist willen worden ? Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?

Ik denk dat niemand dat echt wilt zijn.. dat gebeurd gewoon.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Zoals?

Ik zou eerder aan iets als mephedrone ofzo verslaafd raken.

Nu kan ik wel LSD zeggen, maar dat kun je niet elke dag doen.

Het is gewoon dat ik het gevoel van alcohol helemaal niet zo fijn vindt.

KoxBox

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Zoals?

Op die manier. Ik dacht dat je met beter, gezonder bedoelde. :grin:
Er is maar 1 drug waar ik echt zwaar aan verslaafd zou kunnen raken en dat is coke.

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Zoals?

Ik vind het wel eens leuk om me beelden te herinneren van hoe strontzat ik in enkel mijn onderbroek in de douche neerzat , zingend , terwijl naast mij een meisje zit te pissen op de wc , en daarna gewoon een zwart gat te hebben.
Dat is toch super leuk? :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
KoxBox zei:
Er is maar 1 drug waar ik echt zwaar aan verslaafd zou kunnen raken en dat is coke.

Coke heb ik nog niet geprobeerd, wil het toch wel een keer eens doen. Maar heb er geen hoge verwachtingen van.

En natuurlijk is geen enkele verslaving gezond, zelfs een DF-verslaving niet :tearsofjoy:

Het is gewoon dat alcohol mij weinig doet, en je hebt een dikke kater de dag erna. Geef mij dan maar ketamine ! :rock: Daar zou ik pas verslaafd aan kunnen raken...

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
endor zei:
Ik vind het wel eens leuk om me beelden te herinneren van hoe strontzat ik in enkel mijn onderbroek in de douche neerzat , zingend , terwijl naast mij een meisje zit te pissen op de wc , en daarna gewoon een zwart gat te hebben.

Ja, natuurlijk. Die momenten heb ik ook wel gehad :tearsofjoy: Maar niet als verslaving, om zo eens zat te zijn, oke dat kan wel eens leuk zijn. Maar niet als verslaving.

KoxBox

Badass junkie
Ik heb nog maar één keer een kater gehad... En nog niet eens zo een erge denk ik, wat ik wel veel heb is dat ik gewoon nog dronken ben als ik wakker word. :beer:

endor

Badass junkie
Sublimo zei:
endor zei:

Ja, natuurlijk. Die momenten heb ik ook wel gehad :tearsofjoy: Maar niet als verslaving, om zo eens zat te zijn, oke dat kan wel eens leuk zijn. Maar niet als verslaving.

Ja , je hebt gelijk. :P

endor

Badass junkie
Ik ben eigenlijk van nog geen enkele drugs in 't ziekenhuis beland.
Behalve alcohol.
Dat betekend toch iets? :sunglasses:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Sorry Chris ! :openmouth:

OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !

Heeft iemand met een alcoholverslaving daar dan geen last van ? Want dat lijkt me niet echt opbeurend...

Chris Pontius

Badass junkie
Sublimo zei:
Sorry Chris ! :openmouth:

OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !

Heeft iemand met een alcoholverslaving daar dan geen last van ? Want dat lijkt me niet echt opbeurend...

Veel alcohol-verslavingen gaan gepaard met pijnstillers om de kater te dempen en weer verder te kunnen drinken.

endor

Badass junkie
Ik kan met dat ook niet voorstellen.
Ik heb 't ook al zo vaak gedacht : ik drink nooit meer !
En drinken op een kater lijkt me ook niet aangenaam.
Maar misschien neemt die kater wel af naarmate te gewenning toeneemt?

Bovenaan