KoxBox zei:Never!!![]()
KoxBox zei:KoxBox zei:Never!!![]()
KoxBox zei:Waarom zou ik stoppen met drinken in september?![]()
KoxBox zei:Ik ben ook niet constant dronken of stoned (alleen in het weekend, dat stoned dan he).
Het is gewoon omdat ik nu niets te doen heb.![]()
KoxBox zei:Zoals ik al zei, ik heb niet te doen.![]()
Hmm, damn you!!! Maar genoeg gespammed.Sublimo zei:KoxBox zei:Zoals ik al zei, ik heb niet te doen.![]()
Niets is hetHaha, nu kan ik jou ook betrappen op een spelfout
![]()

KoxBox zei:Hmm, damn you!!! Maar genoeg gespammed.Sublimo zei:KoxBox zei:Zoals ik al zei, ik heb niet te doen.![]()
Niets is hetHaha, nu kan ik jou ook betrappen op een spelfout
![]()
OT: je topic heeft niet zoveel succes blijkbaar.![]()
endor zei:Alcohol word door alcoholiekers niet gezien als een drug.![]()
Sublimo tochSublimo zei:wordt ik
Arizona zei:Sublimo tochSublimo zei:wordt ik![]()
SperSIZEboon zei:op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....
Sublimo zei:SperSIZEboon zei:op een dag drink je geen bier meer, dan ben je dood....
Dat is een harde feit![]()
Maar waarom zou iemand eigenlijk alcolist willen worden ? Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Zoals?Sublimo zei:Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
KoxBox zei:Zoals?Sublimo zei:Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Op die manier. Ik dacht dat je met beter, gezonder bedoelde.Sublimo zei:KoxBox zei:Zoals?Sublimo zei:Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Ik zou eerder aan iets als mephedrone ofzo verslaafd raken.
Nu kan ik wel LSD zeggen, maar dat kun je niet elke dag doen.
Het is gewoon dat ik het gevoel van alcohol helemaal niet zo fijn vindt.
Sublimo zei:KoxBox zei:Zoals?Sublimo zei:Als je dan toch verslaafd wilt zijn, dan zijn er toch nog betere dingen dan alcohol ?
Ik zou eerder aan iets als mephedrone ofzo verslaafd raken.
Nu kan ik wel LSD zeggen, maar dat kun je niet elke dag doen.
Het is gewoon dat ik het gevoel van alcohol helemaal niet zo fijn vindt.
KoxBox zei:Er is maar 1 drug waar ik echt zwaar aan verslaafd zou kunnen raken en dat is coke.
Daar zou ik pas verslaafd aan kunnen raken...endor zei:Ik vind het wel eens leuk om me beelden te herinneren van hoe strontzat ik in enkel mijn onderbroek in de douche neerzat , zingend , terwijl naast mij een meisje zit te pissen op de wc , en daarna gewoon een zwart gat te hebben.
Dat is toch super leuk?![]()
Sublimo zei:endor zei:Ik vind het wel eens leuk om me beelden te herinneren van hoe strontzat ik in enkel mijn onderbroek in de douche neerzat , zingend , terwijl naast mij een meisje zit te pissen op de wc , en daarna gewoon een zwart gat te hebben.
Dat is toch super leuk?![]()
Ja, natuurlijk. Die momenten heb ik ook wel gehadMaar niet als verslaving, om zo eens zat te zijn, oke dat kan wel eens leuk zijn. Maar niet als verslaving.
Sublimo zei:Sorry Chris !![]()
OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !
Heeft iemand met een alcoholverslaving daar dan geen last van ? Want dat lijkt me niet echt opbeurend...
endor zei:Maar misschien neemt die kater wel af naarmate te gewenning toeneemt?
Winehouse zei:Alcohol is uw grootste vijand. Maar ik de Bijbel staat: heb uw vijanden lief.
Neeendor zei:Winehouse zei:Alcohol is uw grootste vijand. Maar ik de Bijbel staat: heb uw vijanden lief.
Jij citeert gewoon facebook groepen !![]()
dat heb ik nou serieus nog nooit geroepen/gedachtSublimo zei:OT: Nadat ik een avondje veel alcohol heb gebruik voel ik me zo slecht de dag erna dat ik meestal denk, nooit meer !