Stoppen met roken

Ape

Badass junkie
Joo luitjes ik lees dat champix of hoe dat ook heet echt helpt met te stoppen met roken.? Want ik heb pleisters enzv ma die doen geen ene reet want als dat echt helpt dan probeer ik dat ook
Ja dat zorgt er voor dat roken vies is en je het niet meer wilt. Je kan er wel raar van gaan dromen en diarree krijgen. Sommige mensen hebben van meer dingen last. Het is wel rot spul blijkbaar

Paranoize.

Badass junkie
Joo luitjes ik lees dat champix of hoe dat ook heet echt helpt met te stoppen met roken.? Want ik heb pleisters enzv ma die doen geen ene reet want als dat echt helpt dan probeer ik dat ook
Klopt champix helpen inderdaad heel goed je moet alleen wel tegen de bijwerkingen kunnen.
Moet je met je HA bespreken of een stoppen met roken instantie.
Maar uiteindelijk komt het wel op jezelf aan he.
Zonder champix had ik nu sws nog steeds gerookt maar na 4 weken werd ik wel heel suicidaal van de champix dus ben er toen mee gestopt zou eigelijk een kuur van 12 weken worden maar ben nog steeds gestopt! Op naar de 100 dagen haha.

Blaatschaap

Bewuste gebruiker
Ik ben 3 keer gestopt met champix (en na de derde keer niet weer begonnen) en dat werkt als een trein.

Kanttekening: het werkt niet voor iedereen, er kunnen bijwerkingen zijn (mijn ma werd er depressief van, ik ging er alleen meer van dromen, vond ik niet zo erg)

Ik beveel het iedereen aan om te proberen als andere manieren niet werken.

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Klopt champix helpen inderdaad heel goed je moet alleen wel tegen de bijwerkingen kunnen.
Moet je met je HA bespreken of een stoppen met roken instantie.
Maar uiteindelijk komt het wel op jezelf aan he.
Zonder champix had ik nu sws nog steeds gerookt maar na 4 weken werd ik wel heel suicidaal van de champix dus ben er toen mee gestopt zou eigelijk een kuur van 12 weken worden maar ben nog steeds gestopt! Op naar de 100 dagen haha.
Beter dat je eraf bent en ja als je suicidaal er van word das wel klote idd maar nogmaals beter man dat je niet meer rookt is het niet voor niks geweest

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ja dat zorgt er voor dat roken vies is en je het niet meer wilt. Je kan er wel raar van gaan dromen en diarree krijgen. Sommige mensen hebben van meer dingen last. Het is wel rot spul blijkbaar
Jaa zou bij iedereen wel weer anders werken idd maarja wie niet waagt wie niet wint he heb al zoveel geexperimiteerd dat dit er dan ook nog wel bij kan dan.

Brakka Mang

Badass junkie
Deze manier van werken is natuurlijk niet voor iedereen geschikt, en daarom zei ik, ga er eens 1, 2 x heen om te kunnen zien of het iets voor je is.
Mij heeft dit programma in het 12 stappen plan zeer goed geholpen...
Docter Phil is helemaal geen dokter. Arts, dus.
Hij is een psycholoog.
Mag dus niets voorschrijven qua medicatie.
En bij " ogen" moet je wegblijven.
Dat hele programma is fake. Als je alleen al die smoelwerken ziet, van de "deskundigen" daar.
Een oplichterij van de eerste orde!
Al die zooi, die hij aanprijst, uit eigen productie, bah.
Ik vrees dat als ik daar zou zitten, dat het al heel snel tot muilperen uitdelen wordt.
Hij is Jezus niet....
Het is Bill. Dr Phill is van Oprah Winfrey🤣 maar AA is wel oké, NA , regio Amsterdam, zijn veel verwende kinderen die huilie huilie doen dat papie of mamie ze niet genoeg aandacht heeft gegeven, heel erg egoïstisch en heel veel zieke mensen bij elkaar die elkaar ‘beter’ moeten maken. Resultaat een clubje ego’s en programmatijgers, voornamelijk mannen, die achter kleine meisjes aanrennen. Ik heb 5 jaar in NA gezeten. Door wat ik daar allemaal gezien en meegemaakt heb ben ik er uitgestapt.

De Zandman

DF-koning
5 jaar volgehouden?
4 jaar te lang, misschien...
Voor mij heeft de AA het verschil betekend tussen een vrijwel zekere terugval, en géén terugval in de eerste 2 jaren abstinentie...

Bovenaan