Stoppen!!

Just_me

Newbie
Hallo iedereen,

Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik besloten heb om te stoppen met de coke, samen met mijn vriend.
De afgelopen 3 maanden bestaat elk weekend bij mij, uit coke coke en nog eens coke! Mijn vriend ook pillen...
Uitgaan zonder te gebruiken doet zich niet meer voor!
Ja afgelopen weekend, de hele avond nix op! Heerlijk gevoel...echt...
En toch.. na een paar borrels... daar gingen we weer...
T is ook zo moeilijk om er niet meer in aanraking te komen, het is overal te krijgen hier!!!

Ik merk gewoon dat het uit de hand loopt!
Vorige week: eerst 1 pil, toen 1 en een kwart gram speed (die 2 dingen voor het eerst, terwijl ik had gezworen DAT nooit te doen) en daarna nog een gram coke!!!!!
Bij elkaar 35 uur strak gestaan.. tis toch niet normaal!!!!
Ik ging helemaal flippen! Zag beestje in het bad, mieren op het aanrecht en overal gele vlekken! Ik kon alleen maar huilen, van de angst, angst om er niet vanaf te kunnen komen. De volgende dag was verschrikkelijk! Niet kunnen eten, en zoooo zwak!!! (al dik 48 uur niet gegeten)
Ik had te gevoel iedere keer flauw te vallen...
Ik was er zo van geschrokken! Zei meteen: IK STOP ERMEE!
Nou afgelopen vrijdag.... we hadden nog 1,5 gram over van de vorige week.. .ach t kan maar op zijn.... (grrrr)

En de volgende dag dus na t stappen zonder.. toch weer doen...
Op zo'n moment willen we alleen maar mensen om ons heen hebben, dus vreemde mee naar huis nemen (HOE STOM KAN JE ZIJN!!!!!)
Maarja op dat moment gezellig... maar dan is het op... worden we sago.. en laten die mensen achter.... of we werken ze weg...

Gister... helemaal van slag dus... Ruzie met ouders omdat we de visite afbelde... voelde me zooo schuldig! Merk dat alles om me heen kapot gaat!
IK verander, en dat wil ik niet...

Ik wil er gewoon echt mee kappen!!! 3 maanden geleden was ik compleet ANTI... en nu?

Zijn er hier mensen die gestopt zijn.... is het moeilijk? Voor mijn gevoel is het nu niet moeilijk... maarja het is geen weekend... zucht...

We hebben om ons heen geen mensen die willen stoppen of zijn gestopt... alleen maar mensen die gebruiken...
We zouden er zo graag met andere over willen praten...

Groetjes Just_Me

BUBBS

Experimenterende gebruiker
Goede morgen Just my . Ik begrijp je situatie heel goed . Ik en mijn partner hebben 6 maand speed gebruikt in het weekend en het is nu een maand dat we niet meer gebruiken . Ik voelde dat het ook de verkeerde kant uit ging , je lichaam heeft telkens meer nodig , je word lichamelijk zwak , je geest is niet meer zoals het moet ,... In het begin was het rot dat eerste weekend dat we niet meer gebruikten,voor mij toch maar mijn partner heeft daar geen enkel probleem mee omdat hij in het verleden veel gebruikt heeft en weet wat de nadelen er van zijn.Ik kon wel beginnen huilen aan de gedachte nooit meer dat zalig gevoel te beleven, je zo goed voelen , alles is zo positief.Maar ik heb mijzelf verplicht te stoppen want ik zag er niet uit . ik panikeerde als ik mijzelf in de spiegel zag , mensen van mijn werk spraken mij aan om te vragen of ik ziek was omdat ik zo slecht uit zag . Mijn lichaam was het einde van haar krachten en voelde mij met de dag zwakker worden . Ik woog maar 47 kilo meer ! En 6 maanden voor ik begon met speed woog ik 56 kilo . Tijdens de week merkte ik van mijzelf dat ik voor het minste prikkelbaar was tegenover mijn partner en mijn twee kindjes( 7jaar en 2 jaar ) . Zo kon het niet verder !

Ik ben trots op mijzelf dat het ons gelukt is ! en in het weekend genieten we van een lekkere film of zo . Wij kennen ook mensen waar we dagelijks mee in contact komen die gebruiken . Ik had het de eerste 2 weken enorm moeilijk maar ik had zoveel steun van mijn partner , eens goed kunnen praten met iemand doet je echt goed . Ik voel mij nu weer goed in mijn vel , ondankt dat mijn lichaam nog een beetje moet aansterken maar met wat vitaminen lukt het wel , ik weeg trouwens al weer 50 kilo. En eens volop genieten van uit te gaan eten .
Het is precies of dat ik na 6 maand weer wakker word , een gevoel dat ik een tijdje geleden ergens anders was .

Ik hoop dat mijn verhaal je een beetje bij bracht . Maar ik weet zeker dat jij en je partner het ook kan . Elkaar steunen en veel praten is belangrijk.Ik weet natuurlijk niet in hoever je die vrienden van jullie een tijdje kunt missen of hen waarschuwen dat jullie er echt mee willen stoppen. Maar geloof me er zullen moeilijke tijden komen en zeker in het weekend maar het is de moeite waard !!!!!!

Ik wens jullie echt veel succes en ik zal zeker nog aan jullie denken en wie weet lees ik nog iets hiet op de forum van je !

Greetz BUBBS :wink:

Just_me

Newbie
.

Hoi Hoi, bedankt voor je antwoord.. gelukkig kunnen mn mannetje en ik er heel goed over praten... we blijven elkaar herinneren aan de nadelen... en dat we het geld er niet voor hebben (we wonen net een maand samen)
En dat werkt wel moet ik zeggen...
Ik weet ook wel dat we het gaan redden, alleen heb je af en toe van die momenten dat je het allemaal niet meer weet...
Je bent er zo van overtuigt dat je er vanaf wil, maar wat zou een lijntje toch lekker zijn...
Het eeuwige excusses zoeken om te gebruiken ben ik ook zat.. das puur liegen tegen jezelf...
We zullen moeten leren uitgaan zonder die bende... gewoon met een biertje... Zoals voorheen...
De komende 2 weken gaan we niet stappen ff... geen geld mee dankzij de afgelopen 2 weken... en omdat we dan minder snel in verleiding komen...

Je hoort t vast nog wel...
Bedankt nog voor je reactie..

xxxx Just Me

Bovenaan