ik was laats mijn mannetje kwijt.....hij ging de deur uit(met bepaalde bedoelingen)maar keerde niet meer terug.
een ritje langs t politie kot bevestigde mijn vermoedens,daar stond de (bedrijfs)auto in alle geuren en kleuren op de parkeerplaats achter de hekken.
hij had 10 gram bij (voor eigen gebruik heeft hij ervan gemaakt)niet dat de heren rechercheurs daar wat van geloofde en mocht later die avond vertrekken(terwijl ik snel bij een vriendin was ondergedoken).
3 weken later stonden er opeens twee heren bij ons in huis,de voordeur stond open want de kleine was buiten,en van aanbellen hebben ze volgens mij ook niet gehoord.
hij kreeg een pak papieren met t verzoek 600 euries te betalen,en daar was t verhaal mee af(en ging mijn nieuwe bank in rook op)
zo werden we ook een keer gepakt toen we met een overbelade auto vol vrienden terug reden van een avondje gemert.
t was buiten -3 en ik had een bloesje en een topje aan,we hadden bij vertrek al een snatzie genomen en ik had t warm genoeg dus vond t niet nodig mijn jas mee te nemen.
terug weg alcohol controlle,een vriend zat achterin een joint te draaien en dat was genoeg reden om een drugshond in de auto los te laten.
ik had 1 lijntje bewaart voor de terugreis en wist niet zo gauw wat met t pakketje te doen,dus terwijl mijn vriendin(strak van de pillen,maar geen alcohol gedronken onze bob whahaha)achter ome moteragent aanreed vrommelde ik t pakketje tussen de bank.
toen de leuke herdershond in onze auto sprong maakte ik me niet echt zorgen(dat mormel zou toch niet z"on minimale hoeveelheid drugs opsnuffelen)dat beest sprong van voor naar achter en had t echtv top in onze auto tot dat hij zenuwachtig bij mijn hoekje bleef snuffellen en begon te blaffen.
f... daar was t pakketje,we mochten nog ff blijven,(z"on 2 uurtjes,want mijn vriend had ook nog iligaal vuurwerk achterin liggen)en daar stond ik zwaar vertiefd,uitwerkende kakkie,in mijn bloesje ,3 uur snachts met - 3 graden en een hoop zeikende wouten die aan mijn kop zaten te zeuren van wie dat pakketje was(niemand heeft ooit toegegeven dat vond ik wel top)daarna nam ik altijd een jas mee......;......