Alles hangt af van de situatie , en of je zelf actief wil zijn of je liever laat hangen en met je kop naar beneden blijft wegdromen.
Op een fuif beweegt iedereen (dansen) , van zodra je op een fuif binnenkomt moet je gewoon losgaan !Dit natuurlijk als je hebt geblowed hé , dan drink je nog wat en krijg je dus een nieuw gevoel.Helemaal uit de bol gaan op wiet & alcohol -> leunt aan bij high zijn ( maar door alcohol wat wazig )
Maar ben je nu iemand die liever niet beweegt op fuiven , stel je voor : je hebt geblowed & komt binnen op de fuif en blijft gewoon staan ter plaatste met wat bier . Dan zal je gevoel gewoon stoned blijven omdat je dan dus bijna niets doet ..
Het is wat omslachtig uitgelegd , maar wat ik nu zei is echt van toepassing op MIJN LICHAAM.
Ik weet niet of het bij jullie ook zo is , maar dat kan je dus enkel weten door het te testen..
Wat ook een grote rol speelt :
Wat je eerst doet , drinken of blowen.
Meestal begin ik dus met blowen , hier kan mijn lichaam beter tegen en hierdoor moet ik minder snel barfen.Wanneer de sigaar op is kan je al beginnen met drinken ( of tijdens ).Zolang je maar eerst het effect krijgt van het wietje.In het begin ben je nog perfect controleerbaar.Maar als er al 'enkele' pintjes zijn geledigd kan je je al eens anders voelen

.
Als je nu weer eens blowt , zal het minder hard aankomen omdat je dus bv een uurtje of 2 ervoor al hebt geblowed.(ik zeg opnieuw , dit geldt bij mij)
Zo kan het , maar het kan ook zo :
Eerst drinken en dan blowen.
Hier heb ik al veel moeten door barfen(=overgeven). Je gaat naar een fuif , drinkt te veel en krijgt zin in een joint.Als je dus al zat bent van de drank en dan een joint dampt zal je het plots HEEL HARD voelen.Veel vrienden van mij zijn zo ook al gesneuveld
Maar hetgene wat ik allemaal zo speciaal vind aan het blowen.Dat het voor iedereen anders is

Het enige wat je kan doen om dingen te weten te komen ... is het te proberen