Structuurformules raden

Dirkdirk

DF-koning
Onderste is inderdaad cocaine, bovenste is a-pvp, oftewel alpha-pyrrolidinovalerophenone (flakka), een drug van de cathinone en pyrrolidine klasse. Zo heb je ook a-php of hexedrone of NEP maar daar is die koolstofketen (volgens mij) iets langer.

Die van jou is een tryptamine, welke weet ik niet precies. Het is in elk geval geen psylocine, dan zou er iets bovenop zitten volgens mij.

Deze dan. Hint: het is verdovend.

Knipsel 3.JPG

Alakazam

Bewuste gebruiker
Even de spelregels verduidelijken, moet je het uit je hoofd weten of is wat googlen ook toegestaan? Een reverse image search lijkt me natuurlijk sowieso niet de bedoeling.

Die laatste is een opiaat maar ik weet niet welke.

Dirkdirk

DF-koning
Even de spelregels verduidelijken, moet je het uit je hoofd weten of is wat googlen ook toegestaan? Een reverse image search lijkt me natuurlijk sowieso niet de bedoeling.

Die laatste is een opiaat maar ik weet niet welke.
Hm, ik denk dat ik het zonder google ook iets te lastig vind. Ik kan de meeste wel plaatsen maar weet niet altijd welke het precies is. Dus je kan wel googelen, alleen dan idd niet reverse image search.

Die ik stuurde was btw morfine. Als het heroine was zaten er twee diacetylgroepen aan de linkerkant (diacetylmorfine) en als het oxycodone, hydrocodone of codeine was dan waren de groepen aan de linkerkant iets anders.

Knipsel 4.JPG

Goed kijken naar de O, het lijkt namelijk op een hele bekende partydrug maar hij verschilt iets.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Zonder te spieken:

DMT?

In ieder geval een tryptamine.
Close close, lijkt er inderdaad erg op. Inderdaad zeker een tryptamine, maarja die lijken natuurlijk allemaal wel op elkaar.

Het is geen al te populaire drug, uniek is dat hij vaak gesnoven wordt.

Alakazam

Bewuste gebruiker
Hm, ik denk dat ik het zonder google ook iets te lastig vind. Ik kan de meeste wel plaatsen maar weet niet altijd welke het precies is. Dus je kan wel googelen, alleen dan idd niet reverse image search.

Die ik stuurde was btw morfine. Als het heroine was zaten er twee diacetylgroepen aan de linkerkant (diacetylmorfine) en als het oxycodone, hydrocodone of codeine was dan waren de groepen aan de linkerkant iets anders.

Bekijk bijlage 20799

Goed kijken naar de O, het lijkt namelijk op een hele bekende partydrug maar hij verschilt iets.
Methylone, anoloog van mdma. Inderdaad, met wat obscuurdere drugs is het met wat opzoeken ook nog niet al te makkelijk.

25I-NBOMe-heftige-neusspray.jpg

Dirkdirk

DF-koning
Yup, methylone, oftewel Methylenedioxymethcathinone, IPV MDMA (methylenedioxymethamphetamine)

Aan de ene kant zie ik DOI, want een amfetamine, dubbel oxygen (dimethoxy) en I van iodine dus 2,5-Dimethoxy-4-iodine-amphetamine. En qua totale structuur ziet het eruit als een NBOME of een NBOH, want dat ziet er vaak uit als een dubbel geplakte drug die ze beter niet aan elkaar hadden moeten plakken,

maar welke precies geen flauw idee

Alakazam

Bewuste gebruiker
Nou, ik keur hem goed. Het is inderdaad 25i-NBOME, jodium had je ook gezien dus eigenlijk had je hem al.

Heb je scheikunde gestudeerd of gewoon veel opgezocht uit interesse?

Dirkdirk

DF-koning
Heb je scheikunde gestudeerd of gewoon veel opgezocht uit interesse?
Ik ben begonnen aan een studie chemisch fysisch analist twee jaar terug maar ben door omstandigheden eruit gegooid. Ga in september weer beginnen, ben aangenomen en heb mijn toelatingspapieren gehaald. Verder gewoon erg geintresseerd in scheikunde en zoek dagelijks dingen op. Zonder lesboeken of docenten is het alleen erg lastig om een goede structuur aan te brengen dus het is voornamelijk wikipedia lezen, youtube filmpjes kijken en vragen aan slimme broers en familieleden haha

Neo-Shulginist

Badass junkie
Structuurformules raden van drugs, ik trap af. Wat zijn deze twee:

Bekijk bijlage 20795
a-PVP
Cocaïne
Van de bovenste heb ik geen idee, de onderste is volgens mij cocaïne.

Welke is dit:

Bekijk bijlage 20797
DMT
Nog een leuke:
4-AcO-DMT, EDIT: oh wacht, is het niet gewoon psilocybine? Ach, de een is toch een prodrug voor de ander.
Methylone, anoloog van mdma. Inderdaad, met wat obscuurdere drugs is het met wat opzoeken ook nog niet al te makkelijk.

Bekijk bijlage 20800
25I-NBOMe

Bekijk bijlage 20799

Bk-MDMA oftewel methylone

De andere ken ik niet

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Lijkt sterk op 2c-t.
En gezien de amphetamine varianten van de 2c's de naam doxx krijgen en dit de amfetamine variant van 2c-t is DOT?

Bovenaan